Och här ska Therese B förklara vad Lisa M egentligen menade. Asså som de håller på haha. Är inte van vid detta alls då det inte händer i lala land.
"Och i sin krönika om ”Flashback forever” gladdesLisa Magnusson över precis det jag gläds över med podden, nämligen att den är pragmatisk, obrydd och frispråkig. Att tolka den som ett tecken på en ny feminism ser jag mest som ett slags kvardröjande reflex från förgångna tider, som visar hur ovant det fortfarande känns att liksom bara uppskatta saker för vad de är. ”Flashback forever” är en rolig podd av kvinnor, och tycks inte ha något som helst feministiskt uppsåt. Den handlar befriande nog om helt andra saker. (Och egentligen tror jag att det var precis det Magnusson ville säga.)"
Ang "en rolig podd av kvinnor". Tycker det behövs ett tillägg där…en rolig podd av kvinnor som läser sånt som män skrivit från ett forum ägt av en man då männen på flashan är roliga smarta och intressanta vilket ger gott om gratis material. Ska minsann tjata om detta nu ay ay caramba.
https://www.expressen.se/kultur/ther...ler-pa-att-do/
(FB) Flashback Forever - pod om Flashback Forum