2020-09-09, 18:19
Citat:
Ursprungligen postat av Knivsta
De borde ta upp någon av evighetstrådarna i Laidback där folk förolämpar varandra på väldigt kreativa sätt. Nu har jag inte tillgång till Laidback och minns inte exakt men någon tråd handlar om att kalla varandra feta och en annan om bögeri. Stor källa till humor, nästan så att man kan misstänka att en del av Sveriges humorelit har Laidback som hobbyverksamhet.

De har inte värdigheten än att ta tillgång till evighetsdiskussioner . Samt känner att just nu har de inte tekniken att göra den och laidback rättvisa .
Citera
2020-09-09, 18:37
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knivsta
De borde ta upp någon av evighetstrådarna i Laidback där folk förolämpar varandra på väldigt kreativa sätt. Nu har jag inte tillgång till Laidback och minns inte exakt men någon tråd handlar om att kalla varandra feta och en annan om bögeri. Stor källa till humor, nästan så att man kan misstänka att en del av Sveriges humorelit har Laidback som hobbyverksamhet.

De där trådarna är ju i princip Flashbacks tråkigaste. Jag vill inte höra om dem i FFE.
Citera
2020-09-09, 18:40
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
De där trådarna är ju i princip Flashbacks tråkigaste. Jag vill inte höra om dem i FFE.

Hörru!

Men de är inte återberättarbara, hela grejen går ju ut på att det är en hjärndöd loop av trams. Faller fullständigt platt om man plockar ut enskilda inlägg.
Senast redigerad av Dofterna 2020-09-09 kl. 18:46.
Citera
2020-09-09, 19:44
Medlem
Idumeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeviatorX
Kommer tack och lov inte ihåg men enligt mitt tidigare inlägg satt de och sjöng kampsånger mot rasismen och hade någon övervintrad proggare från Göteborg. Har förträngt det mesta. Var väl därför de fick en chans till.

Kampsånger... menar du när emma sjöng en skämtsång om hur fantastiska nazisterna är?
Citera
2020-09-09, 19:51
Moderator
Carlboms avatar
Veckans vinnare i min bok är helt klart Mia av de tre. Gillade att lyssna på hennes genomgång av Mandelagrejen. Hon gör sig inte till eller tramsar sönder och hon lät riktigt pigg den här veckan.
Citera
2020-09-09, 20:38
Medlem
Snarflans avatar
Nu gör dom sig jävligt roliga i gruppen om den här tråden och manus-pratet. Men det är rätt uppenbart att det swooshat över huvudet på dom små hönshjärnorna till foppatoffelskommunisterna
Citera
2020-09-09, 20:43
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Veckans vinnare i min bok är helt klart Mia av de tre. Gillade att lyssna på hennes genomgång av Mandelagrejen.
Mandelasnacket var faktiskt riktigt kul, sedan vet jag inte vem som pratade om vad. En skön konspirationsteori som är lika lättfalsifierad som en platt jord. Ändå finns det de som tror. Fantastiskt. Antagligen de som satt och sniffade kontaktlim vid cykelstället precis utanför skolan medans vi andra hade lektion.
Citera
2020-09-09, 20:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av slimmbo2
Jag älskar hur de drar ner byxorna på alla puckade incell-flashbackare som inte kan tänka självkritiskt.

Kommer aldrig sluta lyssna x)
Nej det säger ju en del om ditt intellekt. Vem 'drar de ner byxorna' på? De värsta dårarna på forumet, podden har aldrig pratat om en enda seriös diskussion eller där Flashback faktiskt har räddat livet på desperata människor. För dessa tre vänstervridna sliddjur är allt bara humor. Poddens image är att de är: 1. Sjukt ytliga 2. Obildade 3. Wannabe-feminister och 4. N00bs.
Citat:
Ursprungligen postat av Snarflan
Nu gör dom sig jävligt roliga i gruppen om den här tråden och manus-pratet. Men det är rätt uppenbart att det swooshat över huvudet på dom små hönshjärnorna till foppatoffelskommunisterna
Ja! Vem är förvånad? Anti-intellektualism har alltid varit vänsters signum. Pasta, sex och könsord. Istället för humoristisk samhällskritik? Det säger ju sig själv att det behövs lite mer djup för att åstadkomma en mer svidande punchline än att skrika "Fittan skakar!" eller spela upp 7 klipp med Paulo Roberto.
Citera
2020-09-09, 21:17
Medlem
Snarflans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dekorima
Ja! Vem är förvånad? Anti-intellektualism har alltid varit vänsters signum. Pasta, sex och könsord. Istället för humoristisk samhällskritik? Det säger ju sig själv att det behövs lite mer djup för att åstadkomma en mer svidande punchline än att skrika "Fittan skakar!" eller spela upp 7 klipp med Paulo Roberto.

Nej inte fan är man förvånad den där jävla gruppen är ju som en psykos som fastnat i en evig lob med pasta och måttband... den kommer nog sänka sig själv med tiden för vem fan orkar i längden liksom haha.
Citera
2020-09-09, 21:19
Medlem
constants avatar
Citat:
...evig lob med pasta och måttband...
Vilken carbonaratråd reciterar dom?
Citera
2020-09-09, 21:25
Medlem
Snarflans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Vilken carbonaratråd reciterar dom?

Vad menar du i podden eller gruppen? det är väl från Carbonara-avsnittet helt enkelt... minns inte vad tråden hette typ Äkta Carbonara eller nått.
Citera
2020-09-09, 21:27
Medlem
constants avatar
Citat:
Vad menar du i podden eller gruppen? det är väl från Carbonara-avsnittet helt enkelt... minns inte vad tråden hette typ Äkta Carbonara eller nått.
Tråden handlar om podden. Så vilken carbonara-tråd de pratade om i just podden som tråden här handlar om.

Edit: Finner inget när jag söker på "Äkta Carbonara".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in