2020-06-09, 20:32
Medlem
mschiefs avatar
Dagens avsnitt var riktigt tråkigt. Kan väl omöjligt redan ha fått slut på bra material?
Citera
2020-06-09, 21:14
Medlem
Nu är man mycket riktigt nyfiken på Milford Cubiles profil...hur mycket hon kan tänkas väga .

Bara inse att det finns inga friska flashback kvinnor.
Om dom inte bor på gruppboende så väger dom 200 kg istället eller är ålderspensionärer undantaget är Scroll-Mia men hon skriver ju å andra sidan inget
Senast redigerad av Jonas Hallberg 2020-06-09 kl. 21:30.
Citera
2020-06-09, 22:09
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mschief
Dagens avsnitt var riktigt tråkigt. Kan väl omöjligt redan ha fått slut på bra material?
Eller hur, mest strunt denna veckan. Emma läste en tråd som aldrig tog slut om måttband. Medan Ina och Mia läste trådar från olika sperg som hade dejtingproblem eller något. Visst, lite lustigt, men inte så kul eller intressant att det kan fylla och bära ett helt avsnitt. Som leken ifall det är troll eller folk med autism som diskuterar måttband; kul i fem sekunder, men kändes som att det aldrig tog slut.

Jag har svårt för när de tar upp helt uppenbara tramstrådar. Asså, kom igen, måttband och att mäta saker som intresse.

Eller när Pull-Mia läste dejtingtips där man ska spana efter en hungrig blick och stora pupiller. Sedan försökte hon skoja till det att det såklart blir svårt att se stora pupiller ute en solig dag. Klockren analys... Vilka viktiga frågeställningar denna tramstråden väcker

Tyckte inte detta gav så mycket...
Citera
2020-06-09, 22:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mschief
Håller med. Väldigt blasé, och introt om att allt var så braaaa och de mådde så braaa lät inte övertygande.
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas Hallberg
Om dom inte bor på gruppboende så väger dom 200 kg istället eller är ålderspensionärer
Så du hänger här för att ragga?
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Eller när Pull-Mia läste dejtingtips där man ska spana efter en hungrig blick och stora pupiller. Sedan försökte hon skoja till det att det såklart blir svårt att se stora pupiller ute en solig dag. Klockren analys... Vilka viktiga frågeställningar denna tramstråden väcker

Tyckte inte detta gav så mycket...
Nej det gjorde det verkligen inte. Men menar du alla dina känslor för scrollan har svalnat pga detta?

De framstår mer och mer som övervintrade alkisar, dricker öl var och varannan dag, super upp patreonpengarna osv.
Citera
2020-06-09, 23:23
Medlem
Kjellenares avatar
Jag har nån slags hatkärlek till den här podden.

Lyssnar och det är ju kul oftast. Men blir provocerad över hur de offentligt skrattar åt människor med problem och helt saknar förmåga att bjuda på sig själva. BJUD LITE PÅ ER SJÄLVA FÖR FAN. Så blir podden lite sympatiskare.

Är det bara jag som tänker i de här banorna?
Citera
2020-06-10, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kjellenare
Jag har nån slags hatkärlek till den här podden.

Lyssnar och det är ju kul oftast. Men blir provocerad över hur de offentligt skrattar åt människor med problem och helt saknar förmåga att bjuda på sig själva. BJUD LITE PÅ ER SJÄLVA FÖR FAN. Så blir podden lite sympatiskare.

Är det bara jag som tänker i de här banorna?
Ja det är bara du som är så överkänslig för livet och verkar ha lite svårt att läsa av människor, som att kunna urskilja mellan att skratta åt någon och att skratta med någon.

Du lyckas alltså inte notera den tydliga polariseringen, att tjejerna hela tiden sympatiserar med dom feminina männens trådstarter där dom öser kärlek (skratta med) över alla godhjärtade som är hjälpsamma och bannar dom som är elaka (dom egentliga goda) som vill förstöra för TS

Då har förövarna problem också? varav jag antar att du menar det är synd om dom varav programledarna därför inte får skratta åt dom?

Kan du exemplifiera lite hur dom ska bjuda på sig själva som kompensation för att få din tillåtelse att skratta åt andra. Dom skämtar ju internt med varandras svagheter däremellan hela tiden, missade du det också?.

Citat:
Ursprungligen postat av Dekorima
Så du hänger här för att ragga?
Nej, men man fantiserar om att det är en utseendemässig drömkvinna som tilltalar en, detta sker just nu mot bättre vetande.

Dessa tjejer ger goda råd i relationsforumet, och utgår ifrån sig själva till 200 % och är på inget vis goda representanter för sitt kön, medans killar pratar om hur den stora massan funkar hos båda könen, därav av yttersta vikt att veta att dessa tjejer är abnorma
Senast redigerad av Jonas Hallberg 2020-06-10 kl. 00:34.
Citera
2020-06-10, 07:03
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dekorima

Nej det gjorde det verkligen inte. Men menar du alla dina känslor för scrollan har svalnat pga detta?

De framstår mer och mer som övervintrade alkisar, dricker öl var och varannan dag, super upp patreonpengarna osv.
Jag beskrev det här: (FB) Flashback Forever - pod om Flashback Forum Klittran är så alldaglig och äcklig, inte så bedårande som i början. Tycker att det cementeras mer för varje avsnitt att hon saknar fingertoppskänsla för val av trådar och komisk leverans. Tror att hon skulle passa bättre i ett mer seriöst samtal, snarare än en standup-rutin.
Citera
2020-06-10, 11:05
Medlem
Luffarhunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Det är dom absolut inte, dom är bara tre föredettingar som försöker vara roliga o coola genom o citera vårt forum. Ungefär som en vänsterback som är typ 3:a på bollen, alla vi andra hade kul år detta för flera år sedan o nu gick myntet ner. Tröttsamma dåliga feminister som fnissar åt egna uppläsningar..helkasst enligt mig.

Exakt dom vibbarna jag fick av fb-gruppen och bilden på "flashbackarna".... Fördomar bekräftade
Citera
2020-06-10, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas Hallberg
Nu är man mycket riktigt nyfiken på Milford Cubiles profil...hur mycket hon kan tänkas väga .

Om dom inte bor på gruppboende så väger dom 200 kg istället eller är ålderspensionärer undantaget är Scroll-Mia men hon skriver ju å andra sidan inget

Skulle säga att killarna som är här är dummare än gemene kvinna som är här.

Det är ju ett par hundra tusen killar här, men de verkar dumma i huvudet hela högen.
Citera
2020-06-10, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slimmbo2

Det är ju ett par hundra tusen killar här, men de verkar dumma i huvudet hela högen.
Det håller jag med om
Citera
2020-06-10, 12:21
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slimmbo2

Det beror nog på att män i större utsträckning befinner sig i utkanterna av Bell-kurvan, åt båda hållen. Dom dummaste männen är generellt sett dummare än dom dummaste kvinnorna men å andra sidan så är dom smarta männen generellt sett smartare än dom smartaste kvinnorna.
Citera
2020-06-10, 12:47
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Jag beskrev det här: (FB) Flashback Forever - pod om Flashback Forum Klittran är så alldaglig och äcklig, inte så bedårande som i början. Tycker att det cementeras mer för varje avsnitt att hon saknar fingertoppskänsla för val av trådar och komisk leverans. Tror att hon skulle passa bättre i ett mer seriöst samtal, snarare än en standup-rutin.
Scrollan är som hon är, det är luftslottet du byggt kring henne som förändrats. Fattar du verkligen inte det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in