Citat:
Ursprungligen postat av
Dogshit
Att som i avsnitt 29 (tror jag det va) ta upp klassiska trådar och sen sitta och garva åt det som att "NÄÄHÄÄ, HAHAHAH, ÄR DET SANT?!?!?" … känns jävligt trist och tafatt. Poddjäveln va skitrolig i början nu orkar jag knappt lyssna klart på ett avsnitt.
Riktigt bra inlägg. Konstruktivt så som jag var i början, och faktiskt så är podden inte helt immun mot kritik, vilket jag fått igenom en hel del, t ex att de ska dricka öl i podden. 😊 Sista avsnittet var nästan demonstrativt när man hörde burkarna tydligt.
Citat:
Ursprungligen postat av
pelle_snusk
Finn tre fel.
Det står ju var och en ritt att betala dit man vill betala. Sedan handlar ju podden om Flashback så det är nog ganska logiskt att FB är källan eller grunden för programmet. Vad jag vet handlar podden inte om feminism heller...
Jag hittar bara ett stort fel = dig. Är det "logiskt" att stjäla material och sedan tjäna pengar på det utan att ge tillbaka ens en procent? Har du autism?
Citat:
Ursprungligen postat av
BigFatCone
Det är okej, vi har riktiga jobb, de flesta av oss. Vi gör ju det här för att vi tycker att det är viktigt att alla ska kunna få dela med sig av sina åsikter. Ideellt arbete du vet?
Nej han vet inte! "Allt ska tjänas pengar på utan att ge något tillbaka" annars är man dum i huvudet tydligen.
Citat:
Ursprungligen postat av
BigFatCone
Jag ska försöka att ta mig tiden.

Faktiskt, det hade uppskattats! Gör detta så Honey slipper tigga.. 😊 Gillade verkligen din Sthlm longboard!