2020-08-22, 14:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dogshit
Att som i avsnitt 29 (tror jag det va) ta upp klassiska trådar och sen sitta och garva åt det som att "NÄÄHÄÄ, HAHAHAH, ÄR DET SANT?!?!?" … känns jävligt trist och tafatt. Poddjäveln va skitrolig i början nu orkar jag knappt lyssna klart på ett avsnitt.
Riktigt bra inlägg. Konstruktivt så som jag var i början, och faktiskt så är podden inte helt immun mot kritik, vilket jag fått igenom en hel del, t ex att de ska dricka öl i podden. 😊 Sista avsnittet var nästan demonstrativt när man hörde burkarna tydligt.
Citat:
Ursprungligen postat av pelle_snusk
Finn tre fel.

Det står ju var och en ritt att betala dit man vill betala. Sedan handlar ju podden om Flashback så det är nog ganska logiskt att FB är källan eller grunden för programmet. Vad jag vet handlar podden inte om feminism heller...
Jag hittar bara ett stort fel = dig. Är det "logiskt" att stjäla material och sedan tjäna pengar på det utan att ge tillbaka ens en procent? Har du autism?
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Det är okej, vi har riktiga jobb, de flesta av oss. Vi gör ju det här för att vi tycker att det är viktigt att alla ska kunna få dela med sig av sina åsikter. Ideellt arbete du vet?
Nej han vet inte! "Allt ska tjänas pengar på utan att ge något tillbaka" annars är man dum i huvudet tydligen.
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag ska försöka att ta mig tiden.
Faktiskt, det hade uppskattats! Gör detta så Honey slipper tigga.. 😊 Gillade verkligen din Sthlm longboard!
Citera
2020-08-22, 14:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av slimmbo2
Skulle inte du dra åt helvete och sluta skriva här? Du är inte önskad här ändå.

Flashbacks ägare kan dra åt helvete. De betalar ju inte sina mods, som är de enda som gör någonting.
Jag kan faktiskt tänka mig att göra ett undantag bara för att reta dig lite mer. 😘

Nej Flashbacks ägare är fucking legend.
Citera
2020-08-23, 06:38
Medlem
Snarflans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbelisa
Nu har nån på instagram snott mitt användarnamn och går under namnet "gubbelisa" där och folk på facebook-gruppen tror att det är jag(alltså Gubbelisa) fast det inte är jag. Jag har inte ens instagram. Dålig stil att sno mitt namn och använda det på instagram tycker jag. Jävla tattarfasoner

Folk borde fatta att mitt namn har jag patent på.

Ja ni ser! det kommer fler och fler oväntade negativa effekter av podden och att dom härjar fritt här och gör precis hur fan dom vill...
Citera
2020-08-23, 10:47
Medlem
Angående att de gjorde ett program om han som alltid klagar på att han inte ser ut som Brad Pitt... Han är ju en legend, t.o.m min sambo känner till honom.

Ett närliggande tema kan vara den stora tråden om kukstorlekar. Det borde ju locka lyssnare. Det finns en kille där som i flera år beklagat sig över att hans 16cm (eller vad det nu är) inte räcker till. Det är seriöst inlägg efter inlägg efter inlägg. Jag tro inte han trollar för det är inte så många som läser tråden, utan han verkar seriöst ha fått det som fix idé.

Eller de kanske redan gjorde ett program om Flashback dasen? Jag har inte lyssnat på det programmet men vill minnas jag hörde nåt om det.
Citera
2020-08-23, 15:35
Medlem
Kolerikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Angående att de gjorde ett program om han som alltid klagar på att han inte ser ut som Brad Pitt... Han är ju en legend, t.o.m min sambo känner till honom.

Ett närliggande tema kan vara den stora tråden om kukstorlekar. Det borde ju locka lyssnare. Det finns en kille där som i flera år beklagat sig över att hans 16cm (eller vad det nu är) inte räcker till. Det är seriöst inlägg efter inlägg efter inlägg. Jag tro inte han trollar för det är inte så många som läser tråden, utan han verkar seriöst ha fått det som fix idé.

Eller de kanske redan gjorde ett program om Flashback dasen? Jag har inte lyssnat på det programmet men vill minnas jag hörde nåt om det.

Nej,de har inte avhandlat "Varför gav Gud mig min fula lilla kuk" än.
Citera
2020-08-23, 19:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Koleriker
Nej,de har inte avhandlat "Varför gav Gud mig min fula lilla kuk" än.
Haha bumpade den nu.
(FB) Varför gav gud mig min fula lilla kuk? (Långt inlägg)

Grymt trådförslag! Men allt med män och snoppar är ju roligt för dessa tre snåla sliddjur! Det känns väldigt långt bort att diskutera torra fittor i podden.
Citera
2020-08-24, 11:37
Medlem
Tycker podden är jävligt kul, för det mesta. Ibland lite tjatigt men oftast kul. Då har jag ändå hängt här i 10 år (som läsare iaf).

Sen är det också lite lustigt att tänka på att EMMA KNYCKARE som ju har varit allmänt hatad på FB drar in typ 100 lök per månad på podden. ( iofs splittar de väl pengarna men ändå)
Citera
2020-08-24, 15:19
Medlem
Maledictuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gagglebusy
Det är varken ett kommunisttillhåll eller dyra hyror.

Vad är det som är speciellt med den stadsdelen då?
Citera
2020-08-24, 15:20
Medlem
Maledictuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Majorna är något av Göteborgs söder, tidigare arbetarklasskvarter, nu mediamänniskor, vänsterfolk, hipsters och dylikt som lajvar arbetarklass.

Det förklarar saken.
Citera
2020-08-24, 22:10
Medlem
Kolerikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dekorima
Haha bumpade den nu.

Grymt trådförslag! Men allt med män och snoppar är ju roligt för dessa tre snåla sliddjur! Det känns väldigt långt bort att diskutera torra fittor i podden.

Finns det ingen tråd om Ben Shapiro man kan använda som ingång till det?
Citera
2020-08-24, 22:24
Medlem
Kolerikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dekorima
Haha bumpade den nu.

...de har tydligen lagt in tråden i Enda tråden om kukstorlekar sen ditt inlägg. HERREJÄVLAR så förbannat korkat, i synnerhet som man inte länkas till det inlägget utan sida 1 av kukstorlekartråden.
Citera
2020-08-25, 07:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Koleriker
...de har tydligen lagt in tråden i Enda tråden om kukstorlekar sen ditt inlägg. HERREJÄVLAR så förbannat korkat, i synnerhet som man inte länkas till det inlägget utan sida 1 av kukstorlekartråden.
Ja det var lite synd faktiskt, blir svårare att hitta roliga ingångar eller trådstarter.

Edit: (Här är "gamla" trådstarten)
(FB) Den stora och ENDA kukstorlekstråden (Om stora och små snoppar, alltså)

Det kanske iofs är medvetet den här gången för att försvåra för podden?

Ang Shapiro så tror jag inte att de ens vet vem det är. Breitbart möjligen, men podden har ju inte direkt förbluffat oss i allmänbildning hittills.
Senast redigerad av Dekorima 2020-08-25 kl. 07:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in