2023-03-22, 10:32
Medlem
Ja jösses, det är ju helt klart dom nya killarna som ville spela in en långfilm om riddare som regerar just nu. Följ dom och deras polare några veckor istället så ordnar det nog upp sig med tittarsiffrorna.
Men är det nån som vet, är dom också från Köping? Eller är dom från nån annan stad?
Känns inte som att dom har nåt speciellt gemensamt med huvudpersonerna.

Hela serien spretar väldigt just nu och det som visas är mer som en konstgjord verklighet. Och Bröderna bowling skickas iväg på ytterligare en ny prova-på aktivitet. Det är nåt nytt dom ska testa hela tiden. Det blir lite väl genomskinligt.
Tyvärr har också Åke råkat bli den som TV-teamet fular ut lite extra. Det är ju lite synd, men TV-folk är bra på att vrida till klipp och få en speciell framtoning, om dom vill eller har den ambitionen. Typ som Morgan och Ola-Conny, eller hela Böda för all del.
I just detta fall, med utvecklingsstörda, så måste man nog tänka sig för lite extra. Eller så tänker dom sig faktiskt för och Åke kanske verkligen ÄR en helt obstinat besserwisser? Men jag tvivlar.
Citera
2023-03-22, 10:44
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Går det åt helvete med bowlingen har han åtminstone sången att falla tillbaka på.
Ja, han är en riktig stjärna. Han borde vara med i något dödsmetall-band där han kan growla.

Var det sista avsnittet igår?

Citera
2023-03-22, 11:12
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Ja, han är en riktig stjärna. Han borde vara med i något dödsmetall-band där han kan growla.

Nej, nästa vecka bjuds det på Mats aningen försenade svensexa, Sofia gör sin första tatuering och folkrace.
Citera
2023-03-22, 11:13
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Nej, nästa vecka bjuds det på Mats aningen försenade svensexa, Sofia gör sin första tatuering och folkrace.
Blir det en tribal i svanken på Ofia?

Undrar om det blir strippor och knark på Mats svensexa?

Citera
2023-03-22, 12:09
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Blir det en tribal i svanken på Ofia?

Undrar om det blir strippor och knark på Mats svensexa?

Har ingen koll på vem som är vem av Sofiorna är iaf Mats nyblivna hustru som gaddar sig. Hon gör er en kärleks tatuering till Xplays haha. Kan nog bli en o annan strippa på svensexan.

Ska tydligen få se Jontes nystartade band Disciples of downs spela in sin debutskiva nästa säsong.

https://www.imagevenue.com/ME165SWT
Senast redigerad av XtraX 2023-03-22 kl. 12:13.
Citera
2023-03-22, 12:28
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Har ingen koll på vem som är vem av Sofiorna är iaf Mats nyblivna hustru som gaddar sig. Hon gör er en kärleks tatuering till Xplays haha. Kan nog bli en o annan strippa på svensexan.

Ska tydligen få se Jontes nystartade band Disciples of downs spela in sin debutskiva nästa säsong.

Det kommer att blie riktigt bra!
Citera
2023-03-22, 21:29
Medlem
Citat:

Jag skiter fullständigt i metal-bandet, hur ansöker man till Eric Saade-klubben? Jag ser det som min väg in för en roll i filmen. Jag kommer med egen mantel och sköld helt i rotting.
Citera
2023-03-22, 22:26
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kayana
Jag skiter fullständigt i metal-bandet, hur ansöker man till Eric Saade-klubben? Jag ser det som min väg in för en roll i filmen. Jag kommer med egen mantel och sköld helt i rotting.

Då måste du lära dig att säga »min vän«.
Citera
2023-03-22, 22:31
Medlem
Bingokungens avatar
Citat:

Det är 13 avsnitt denna säsong, nästa vecka går i TV avsnitt 9.
Citera
2023-03-28, 12:04
Medlem
VoktorDodkas avatar
Åke verkar gilla falsett-Johan mer än O-fias blinda kompis, med tanke på hur mycket yngre hon är, hur snygg hon är(jämfört med alla andra i Köping) och vilka juver hon har så kanske han snart blir expert på manlig kärlek också. Vem vet, Åke kanske föredrar män.

O-fia var faktiskt riktigt tuff när hon blev tatuerad, hade inte trott att hon skulle vara så avspänd och oberörd.

Man kan nog förvänta sig en crossover mellan Ullared och Köping, som om man inte redan är spytrött på Conny och Ola-Morgan. Det hade varit en bättre idé att skicka gänget på en veckas tältcamping på Böda, fatta när Tobbe ska sätta upp tältet.
Citera
2023-03-28, 13:27
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tryckallan74
Nystart av denna klassiska serie på kanal5 med nytt namn då, hela gänget är tillbaka!

Säger bara Tobbe

Vad tycker ni om nystarten av programmet?
Skälet till att skiten bytte namn från en annan del av köping till välkommen till köping var för att vara woke, dvs vi hade fel! förståndshandikappade ska inte anses annorlunda längre! det ska allså inte vara en annan del av köping! utan alla människor som bor i Köping är likadanna och utgör hela Köping

Exakt så har någon kärringjävel tänkt när namnet ändrades
Citera
2023-03-28, 14:40
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Åke verkar gilla falsett-Johan mer än O-fias blinda kompis, med tanke på hur mycket yngre hon är, hur snygg hon är(jämfört med alla andra i Köping) och vilka juver hon har så kanske han snart blir expert på manlig kärlek också. Vem vet, Åke kanske föredrar män.

O-fia var faktiskt riktigt tuff när hon blev tatuerad, hade inte trott att hon skulle vara så avspänd och oberörd.

Man kan nog förvänta sig en crossover mellan Ullared och Köping, som om man inte redan är spytrött på Conny och Ola-Morgan. Det hade varit en bättre idé att skicka gänget på en veckas tältcamping på Böda, fatta när Tobbe ska sätta upp tältet.

Åke borde satsa på dansösen, tänk vilka barn de skulle få.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in