2023-01-09, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Nja,det tycker jag nog inte.
Hoppas Ofia kommer vara med i nästa säsong.

Det kommer hon.

Från Discovery+s Facebooksida:

Citat:
Vi följer dem i vardag och fest, glädje och sorg. Mats, Sofia, Linda och bröderna Bowling får dessutom sällskap av nya kompisar!

Sedan skriver olika sidor om att Mats och Sofias bröllop kommer att dyka upp i säsong 3. Det är nog ingen överraskning då man bland annat fick se när de förlovade sig tidigare. Det dyker säkert upp mer än bara bröllop i nästa säsong också.
Citera
2023-01-31, 17:54
Medlem
Sett båda avsnitten på Discovery+ nu. Fantastiskt att Åke dansat med Tina Turner och sett Elvis Presleys fru och dotter i lilla Köping. Den karln är verkligen med om allt
Citera
2023-01-31, 19:08
Medlem
VoktorDodkas avatar
Mike verkar vara en skön typ.

Men vad har hänt med Tobbe, har en wraith sugit livet ur honom? Han verkar ha åldrats flera årtionden sedan förra säsongen.

-Åke, har du varit i Finland?
-Ja, det har jag, det är en stor stad.

O-fia; -Jag ger den här kryssningen en tia av tio i betyg.
Mats; -Nej, tolv av tolv ger jag.
Åke; -Den här kryssningen får tio procent. Tio poäng ja, av tio.
Senast redigerad av VoktorDodka 2023-01-31 kl. 20:00.
Citera
2023-01-31, 23:09
Medlem
Det var då väldans vad smal och avmagrad Frasse hade blivit! Satt t.o.m. i rullstol ! Undrar egentligen hur han mår? Tragiskt att se och synd om Frasse .

Man kan förresten undra hur mycket Richard Olsson får betalt för att medverka i programmet? Jag tror väl knappast att han skulle umgås med Linda på sin lediga fritid .

Otroligt tråkig människa rent generellt ( Aldrig ett leende på läpparna ).
Men trevligt att se att han ställer upp för Linda och hennes vänner genom denna bingokväll iaf .

Förövrigt så känner jag att jag är bra trött på kärleksparet " Mats och Sofia " . Orkar inte se massa kärlek hela tiden! Mindre av det och mer av annat!.
Citera
2023-01-31, 23:46
Medlem
MrSokratess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insekter1993
Det var då väldans vad smal och avmagrad Frasse hade blivit! Satt t.o.m. i rullstol ! Undrar egentligen hur han mår? Tragiskt att se och synd om Frasse .

Man kan förresten undra hur mycket Richard Olsson får betalt för att medverka i programmet? Jag tror väl knappast att han skulle umgås med Linda på sin lediga fritid .

Otroligt tråkig människa rent generellt ( Aldrig ett leende på läpparna ).
Men trevligt att se att han ställer upp för Linda och hennes vänner genom denna bingokväll iaf .

Förövrigt så känner jag att jag är bra trött på kärleksparet " Mats och Sofia " . Orkar inte se massa kärlek hela tiden! Mindre av det och mer av annat!.

Håller med om Frasse, det var en sorglig syn.
Men din beskrivning av R.O var udda. Tycker han var/är en hyfsat glad skit.
Citera
2023-02-01, 09:27
Medlem
Nu tycker jag att Rikard Olsson provocerade Alex, men nu fick man för första gången se att även han fattar humör.
Citera
2023-02-01, 18:17
Medlem
Lite roligt att Alex pratade om att han ville ha fler följare på Instagram, och så har han låst konto.
Citera
2023-02-02, 03:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BunnyDragon
Lite roligt att Alex pratade om att han ville ha fler följare på Instagram, och så har han låst konto.

Alex hade tidigare ett olåst konto. För ett år sedan åtminstone. Jag vet det eftersom jag kollade hans konto/bilder några gånger (men jag högar aldrig följt honom). Det är möjligt att kontot fortfarande var olåst och öppen för alla när mötet spelades in.

Rickard pratade om att Alex skulle lägga ut bilden och tagga honom, så skulle Rickard lägga ut samma bild på sitt konto. Jag kan inte se någon bild på de båda på Rickards konto dock.
Senast redigerad av Outdoorson 2023-02-02 kl. 03:53.
Citera
2023-02-03, 14:17
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSokrates
Håller med om Frasse, det var en sorglig syn.
Men din beskrivning av R.O var udda. Tycker han var/är en hyfsat glad skit.

Livet håller nog på att rinna ur Frasse. Det har definitivt runnit ur serien. Om man tittar på de tidigaste säsongerna så var det liv och rörelse oavsett om de befann sin i hemmiljö eller om de var ute och träffade andra. Nu är det nästan ingen energi kvar. Det är en serie som sett sitt bäst-före-datum och som borde få somna in.
Citera
2023-02-04, 18:38
Medlem
frekkinheads avatar
Åkes nya haff: En blind tjej!
Hans andra haff Johan gjorde faktiskt en rätt bra Michael Jackson impersonation!
Senast redigerad av frekkinhead 2023-02-04 kl. 18:49.
Citera
2023-02-04, 23:46
Medlem
JuniorDahlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BunnyDragon

Fast det är väl det som är grejen med ett låst konto. Ett öppet behöver man inte följa.
Citera
2023-02-05, 11:32
Medlem
Bret-Harts avatar
Träffade på Åke igår när jag var ute som man alltid gör, han är ute varje helg, han hade två damer vid sitt bord och jag började snacka med dom alla, när kvinnorna gick på toan så kom det fram två unga tjejer som knappt såg ut att ha gått ut grundskolan de kallade sig Smilla och Milla och jag fick tillåtelse av dom att skriva om dom på flashback
De tog kort tillsammans med Åke och frågade om jag också var med på tv, det hela var väldigt underhållande på ett konstigt sätt måste jag säga men, Åke var lika trevlig som han alltid är när man träffar honom ute
Frågade till och med honom om han läser något här men det gör han inte sa han
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in