2020-06-02, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kelim
ÅH HELVETTES JÄVLAR. Är det Esmeraldas ansikte på en av bilderna med uppvecklade lakan eller ser jag i syne?
Vart isåfall? Jag har synat alla bilder ordentligt och ser inget...
Citera
2020-06-02, 22:08
Medlem
Geraldines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av massingsknopp
Vart isåfall? Jag har synat alla bilder ordentligt och ser inget...

Man ser konturen av huvudet inlindat i tyg och ihopknutet med snöre, längre ner syns en bit hud från ryggslut(?) och en blöjkant..😣
Citera
2020-06-02, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OroligLantis
Tänker du på ”figur 24”?

Nej det var nog 22 om jag minns rätt. Vill nog inte gå tillbaka...kan dom ev glömt maska den?
Citera
2020-06-02, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geraldine
Man ser konturen av huvudet inlindat i tyg och ihopknutet med snöre, längre ner syns en bit hud från ryggslut(?) och en blöjkant..😣
Ganska säker på vad jag såg och det var hennes öga, stängd.
Citera
2020-06-02, 22:21
Medlem
OroligLantiss avatar
Citat:
Nej det var nog 22 om jag minns rätt. Vill nog inte gå tillbaka...kan dom ev glömt maska den?

22 är nog den Geraldin nämner - vad som ser ut att kunna vara ryggslutet och överdelen av en blöja.

Tror jag - jag är gammal o kollar på mobilen.

Edit: det är nog framifrån. Jag tror att jag såg en liten navel. 😭
Senast redigerad av OroligLantis 2020-06-02 kl. 22:23. Anledning: Tillägg
Citera
2020-06-02, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aimaim
Jag såg inga bilder förutom på lägenhet i FUP. Kräver det någon slags behörighet/licens?

Sidan 171-179 finns bilder på P från kroppsbesiktningen.
Sidan 207-209 finns bilder på R från kroppsbesiktning. Bl a den jag delade här ovan.
Citera
2020-06-02, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kushty
Tack så mycket! Vilken stor lägenhet de verkar ha haft.

120+ kvadrat har jag läst här i tråden att lägenheten var.
Citera
2020-06-02, 22:25
Medlem
OroligLantiss avatar
Citat:

Det innersta lagret var hennes vita lakan. Så jag tror inte att du såg något genom lakan och filt. Hoppas inte. Jag klarar inte att kolla igen.
Citera
2020-06-02, 22:29
Medlem
Citat:

Det är nog omöjligt. Bilderna visar att hennes huvud är inlindat i lakan. Snöret man ser på bilden fanns mellan lager 3 och 4 på lakanen de virat in henne in. Det man däremot kan se av hennes kropp är längst ner i hörnet. Då ser man lite hud och kanten på blöjan.
Citera
2020-06-02, 22:46
Medlem
Citat:
Kära nån, vad aningslös du är. Du har läst fup men reagerar på att E kallade RS mamma en gång?
Du blir upprörd om dina barn skulle säga mamma till en annan mamma? Wow! Hoppas du mår bättre än den bild du ger av dig själv i text.

Jo tack, jag mår utmärkt Jag reagerade INTE på att RS blev kallad mamma en gång, utan att hon sa sig bruka bli kallad det och verkade tycka det var bra, samt att hon tyckte sig ha rätt att träffa E och blev sur när hon inte fick det. Men som sagt. Jag vet ingenting om varför de hade den relation de hade. Tänker att - om mamman nu fungerade så bra som RS vittnat om att hon gjorde - skulle det vara extra viktigt för anknytningen till sin riktiga mamma som hon varit ifrån att inte kalla vem som helst mamma. (Nu var ju inte mamman särskilt bra så det kan kanske kvitta ändå).

Eller så kände RS på sig att allt inte var ok och ville hålla koll. Det är ju bra i så fall.

Mina barn har säkert sagt mamma till andra och många barn har sagt mamma till mig, just för att små barn använder de ord de kan (absolut inte att de tror att jag är deras mamma) men då brukar både jag o andra säga: "jag är *namn*" på ett vänligt sätt för att markera. Efter att barnen fyllt två brukar de ha lärt sig det där. Men det kanske är otydligare när man haft fosterföräldrar.

Detta var en detalj jag funderade över. Givetvis var detta ingenting om man tänker på hur förfärliga Es riktiga föräldrar är/var och allt som hänt. Men det är liksom så uppenbart att det knappt är värt för mig att kommentera när många andra redan gjort det.
Citera
2020-06-02, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OroligLantis
Tänker du på ”figur 24”?
Vilken sida i Fup är ni på?
Citera
2020-06-02, 22:54
Medlem
Pandalina4s avatar
Patriks efternamn byttes efter fängelsestraffet? Vill hitta hans FUP för vapeninnehav osv. Hans efternamn då innan Lmam maskat tack?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in