2020-01-31, 01:09
Medlem
Liebesraums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Jag ser inte det som att någon föds utan värde. Jag ser på varje person som en individ som är nånting värt för sig själv. Män föds inte värdelösa mer än vad kvinnor gör.

Vilken värdelös sörja. Finns inga kvinnor som tänker så och de som gör det får bittert ångra det när de inser sitt misstag.
Citera
2020-01-31, 03:27
Medlem
Den här tråden bevisar hur hormonrubbade män har blivit som bryr sig om hur andra män klär sig och beter sig. Att förbättra sin egen livssituation är något som ingen vill göra längre, lättare att klaga på andra.
Citera
2020-01-31, 04:59
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Kvinnor kallas också män de inte gillar (feminina eller ej) för fitta eller kärring.

Jag spelade en fotbollsmatch en gång där vi hade en kvinnlig domare som sa "ni beter er som kärringar" till två spelare som tjafsade med varandra på planen. Bara ett exempel jag kommer på spontant.

Jenny9 på detta forum brukar kalla män hon inte gillar för "pussy" har jag för mig. Det är generellt rätt vanligt att kvinnor gör det när de vill trycka ner män. Betyder det att dessa kvinnor ser ner på kvinnor?

Du behöver inte oroa dig, kvinnor som är traditionellt kvinnliga kommer inte hatas eller ses ner på av någon man. Det är endast feminister som hatar och ser ner på traditionella kvinnor.
Tvärt om älskar vi traditionella kvinnor och dom är extremt eftertraktade, inte som vissa av dagens unga feminazis med synfel, övervikt, psykiska problem, manshat, drogproblematik, relationsproblematik(bi/homo), inga barn dock(man förstår dock fort varför).

Traditionella feminina, snygga och välpolerade kvinnor kommer aldrig gå ur tiden även om vissa problembarn är jävligt arga för att ingen gillar deras äckliga spindelnätsfyllda fittor.

Feminazi är ju bara kvinnliga incels med en politisk twist, vilket iofs förekommer hos manliga incels också.

Haha det bästa är att när de väl kastar sina fula, formlösa och androgyna kläder.
Klipper en snygg frisyr, inte nån rakad färgbomb. Plockar ut fulpiercingen som inte ens var snygg när den skaffades.
Kanske fyrar av ett leende då eller då, så kommer de få ofantligt mycket mer uppmärksamhet än som feminazi/homo/manshatande/vegovegan eller den enklare termen träsktroll.

Jag menar, när jag vill attrahera det andra könet har jag lärt mig att det är bra att veta vad dom tycker om och tänder på.
Nått som feminazi + incels vägrar göra då "de också förtjänar kärlek" finns ingen som FÖRTJÄNAR kärlek, man ger och får kärlek.

Haha tror de faktiskt lider av psykiska problem då det inte är supersvårt att lista ut om man har ett uns av empati.
Citera
2020-01-31, 05:55
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hursomhelsting
En man som är som en kärring det är i sig negativt därför att hanrejen nyttjar kvinnligt sätt till att positionera sig, lismande. lögnaktig, gnällig, baktalande, intrigerande, feg, en martyr, tummen mitt i handen, en snackpåse som sätter andra i arbete och tar all ära åt sig själv.

Sedan att kvinnor är sådana ja det vet vi om! Vi köper det onda med det goda och att kvinnor dom gillar vi men att män som är som kärringar, fy fan...

Om du läser ditt inlägg igen, så ser du att du har väldigt mycket negativa och föraktfulla tankar om hur kvinnor är.
Det är trist att läsa. Det är inte precis som så att alla kvinnor är likadana, och att du har denna bild av den typiska kvinnan är tragiskt.
Citera
2020-01-31, 05:57
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liebesraum
Vilken värdelös sörja. Finns inga kvinnor som tänker så och de som gör det får bittert ångra det när de inser sitt misstag.

Tvärtom tror jag inte att särskilt många tänker att män föds värdelösa.
Citera
2020-01-31, 05:58
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Micke22
Att moderaterna skulle vara för mycket för inviduellt ansvar är väl ingen direkt sanning, har inte varit speciellt annorlunda än socialdemokraterna genom åren. Även om de själva och vänstermänniskor vill påstå att det är världens skillnad.

Jag skulle nog vilja påstå att det finns en rätt stor skillnad i grunden jo. Framförallt fanns det förr, att den raderats med dagens trista allianspolitik är däremot beklagligt.
Citera
2020-01-31, 05:59
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Därför att e man ska vara en man och en kvinna vara en kvinna. Tror du det är ovanligt att tjejer besvikna på en kille utbrister "j-a bög!"? Hela den här symbolikdebatten är dum från början till slut, helt verklighetsfrånvänd. Men du kanske mår bättre av att kalla ditt kön för snippa istället för fitta?

Ja jag tycker att man använder ett vårdat språk ja. Brukar inte använda varken ordet fitta eller snippa. Jag refererar inte till människor som könsorgan eller föremål överhuvudtaget.
Citera
2020-01-31, 07:15
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Tvärt om älskar vi traditionella kvinnor och dom är extremt eftertraktade, inte som vissa av dagens unga feminazis med synfel, övervikt, psykiska problem, manshat, drogproblematik, relationsproblematik(bi/homo), inga barn dock(man förstår dock fort varför).

Traditionella feminina, snygga och välpolerade kvinnor kommer aldrig gå ur tiden även om vissa problembarn är jävligt arga för att ingen gillar deras äckliga spindelnätsfyllda fittor.

Feminazi är ju bara kvinnliga incels med en politisk twist, vilket iofs förekommer hos manliga incels också.

Haha det bästa är att när de väl kastar sina fula, formlösa och androgyna kläder.
Klipper en snygg frisyr, inte nån rakad färgbomb. Plockar ut fulpiercingen som inte ens var snygg när den skaffades.
Kanske fyrar av ett leende då eller då, så kommer de få ofantligt mycket mer uppmärksamhet än som feminazi/homo/manshatande/vegovegan eller den enklare termen träsktroll.

Jag menar, när jag vill attrahera det andra könet har jag lärt mig att det är bra att veta vad dom tycker om och tänder på.
Nått som feminazi + incels vägrar göra då "de också förtjänar kärlek" finns ingen som FÖRTJÄNAR kärlek, man ger och får kärlek.

Haha tror de faktiskt lider av psykiska problem då det inte är supersvårt att lista ut om man har ett uns av empati.

Jag måste ställa frågan:
Hur många av dessa du beskriver i ditt inlägg ser du på en vecka?
Jag ser i princip aldrig dessa "feminazis", kanske någon i månaden. På dig låter det som att de står i varje gathörn ungefär.
Citera
2020-01-31, 09:21
Medlem
Fillesnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Jovisst för mödrars bröststorlek har ju med söners kukstorlek att göra

Det är en metafor över att kvinnor inte fixar att fostra män till män.

Vilket bevisas av att fängelser och psykvård är fulla av män som växt upp utan fäder.
Citera
2020-01-31, 10:18
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Tvärtom tror jag inte att särskilt många tänker att män föds värdelösa.

Det är för att de flesta människor inte tänker överhuvudtaget. Eller inte förstår.

Men att män föds utan värde i det motsatta könets ögon är ett faktum, oavsett om folk går runt och tänker på det eller inte.
Citera
2020-01-31, 10:21
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Jag måste ställa frågan:
Hur många av dessa du beskriver i ditt inlägg ser du på en vecka?
Jag ser i princip aldrig dessa "feminazis", kanske någon i månaden. På dig låter det som att de står i varje gathörn ungefär.

Jag håller inte med om att det bara gäller en liten klick feminazis med kukfrisyr. Var och varannan svensk kvinna, snygg som ful, är fullständigt feministskadad.

Undantagen är väl en liten klick konservativa/traditionella kvinnor men de är sällsynta, och även många av dessa är mer feministskadade än de tror.
Citera
2020-01-31, 14:38
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Om du läser ditt inlägg igen, så ser du att du har väldigt mycket negativa och föraktfulla tankar om hur kvinnor är.
Det är trist att läsa. Det är inte precis som så att alla kvinnor är likadana, och att du har denna bild av den typiska kvinnan är tragiskt.

Bra att du skriver "bild av den typiska kvinnan" för att den gäller inte för alla kvinnor, min sambo tillhör undantagen men så har hon också lyckats i arbetslivet, en högt rankad höna som sitter på pinnen över.

Jag kan undra över personer som dig, likt en insekt i en glasburk som studerar sin omgivning, du verkar inte alls kännas vid att kvinnor är inpräglade flockdjur?

Dom kvinnor som bryter mot normerna får ta skit men det är den enda vägen för en kvinna att komma fram, en kvinnas värsta fiender dom finns ibland kvinnorna och inte hos oss män.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in