2020-01-29, 15:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Helt korrekt analys.

Femibiseringen är nästintill komplett.

Det är var och ens faders plikt att se till att sina grabbar växer upp till män. Att maskulinitet är någonting fint och att det är mannens plikt att stå upp för kvinnor osv.

Tror ändå detta får back fire förr eller senare.

Problemet var att ge kvinnor vårdnaden.......på ett plan.

På ett annat högre plan så är de männen som växer upp med endast en mor____väldigt medvetna och duktiga i kvinnans tanke. Nåväl jag skall inte terrorisera er i tråden längre....måste fixa maten och kolla till tvätten.
Citera
2020-01-29, 16:13
Medlem
Moment22x22s avatar
Vad som är slående och mycket tragiskt är hur ni som beskriver er själva som "riktiga män" använder ord som "en kärring" och "fitta" när ni refererar till män som är kvinnliga, kvinnor generellt och sådant som är kvinnligt.
Vad är det som får er att förakta kvinnor så fruktansvärt att det absolut värsta ni kan visualisera är någonting som är kvinnligt?
Citera
2020-01-29, 16:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Vad som är slående och mycket tragiskt är hur ni som beskriver er själva som "riktiga män" använder ord som "en kärring" och "fitta" när ni refererar till män som är kvinnliga, kvinnor generellt och sådant som är kvinnligt.
Vad är det som får er att förakta kvinnor så fruktansvärt att det absolut värsta ni kan visualisera är någonting som är kvinnligt?

Alla vet att vare sig judar~kvinnor~zigenare~araber~greker~italienare~al baner~jugoslaver and you fucking name IT.....

Ni+miljontals andra är trash....vi vet....frågan är bara vad vi skall göra med ER?

Georgia guidestones.....

500m kvar vilka 500m kan du räkna.....?

Så trött man kan bli....gå och förstör något.

Fick detta skickat till mig....tror ni det stämmer?

Nej jag skrev det på egen hand.....ifrån en ytterst störd människas tanke. Så vilken väg vill ni gå?

Detta är ytterst verkliga tankar som ERA ledare har var dag.

Eller har ni glömt? de betalas utav er för att leda er.....de betalas utav er för att leda er....uppror/harmoni är inte strävsamt.

Tick tock
Senast redigerad av Ashtaroth2 2020-01-29 kl. 16:32.
Citera
2020-01-29, 16:32
Medlem
Citat:
Sedan urminnes tider har mannen försvarat och krigat för sitt folk och nation.
Han har varit ute i krig, jagat djur, huggit ved, byggt hus och framförallt, försörjt sin kvinna och sina barn. Hans mod och styrka har genom årtusenden förundrats av kvinnorna som fött många barn till honom, lagat hans mat, sytt hans kläder och tagit hand om hemmet.

Vem ska männen kriga mot och mot vem ska mannen försvara sitt folk och nation? Det finns inga yttre fiender som direkt hotar den svenske mannens sätt att leva. Hugga ved behövs inte för lägenhetsråttor som ju de flesta numera är. Och kvinnor kan ju likväl försörja sig själva eller bli försörjda av staten. Och när det kommer till "kvinnogörat"... sy kläder gör våra vänner i Kina och ta hand om hemmet gör maskiner som inte kräver mer än ett knapptryck. Vi har helt enkelt av praktiska skäl utvecklats bort från samhället där män och kvinnor har olika ansvarsområden.

Citat:
När jag promenerar i stan förundras man säkerligen. Män i scarfs och små mössor trippar omkring med tygväskor och små knähundar. Vissa ser ut som små pojkar, trots att de måste vara väl över 18. Nästan alla har det där gay-uttalet, om ni hänger med på vad jag menar? De går i tighta jeans och fikar med sina väninnor. De är helt enkelt feminina, och detta problem är minst sagt utbrett.

Detta är väl helt enkelt vad män föredrar att göra när de inte längre behövs av kvinnor till de sakerna du beskrivit ovan. Jag tror inte män på 1700-talet, om de fick välja mellan att dö i krig eller gå runt i Stockholm och fika i en bögig mössa, skulle välja det förstnämnda... Och när mannens umgängeskrets har mer kvinnliga inslag än vad jordbruket eller krigsfronten har, börjar han så småningom att efterapa kvinnors sätt att prata och föra sig.

Citat:
De skall "tävla" med kvinnor på arbetsmarknaden vilket måste vara extremt löjeväckande för riktiga män som inte har en aning om hur man skall tävla med kvinnor eftersom det hela ter sig fullkomligt absurt!

En konsekvens av att jobb på kontor med luftkonditionering, som idag är normen, lämpar sig lika bra för kvinnor som för män. Detta medför att män och kvinnor numera konkurrerar på olika arbetsplatser. Alternativet är att bli hantverkare eller arbetslös vilket oftast inte är lika lukrativt och gör mannen mindre attraktiv.

Omständigheterna kan givetvis förändra sig, men i dagsläget är det helt enkelt opraktiskt att kriga och hugga ved till ingen nytta mer än att känna sig manlig.
Citera
2020-01-29, 16:32
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ashtaroth2
Alla vet att vare sig judar~kvinnor~zigenare~araber~greker~italienare~al baner~jugoslaver and you fucking name IT.....

Ni+miljontals andra är trash....vi vet....frågan är bara vad vi skall göra med ER?

Georgia guidestones.....

500m kvar vilka 500m kan du räkna.....?

Så trött man kan bli....gå och förstör något.

Fick detta skickat till mig....tror ni det stämmer?

Nej jag skrev det på egen hand.....ifrån en ytterst störd människas tanke. Så vilken väg vill ni gå?

Detta är ytterst verkliga tankar som ERA ledare har var dag.

Ellet har ni glömt? de betalas utav er för att leda er.....de betalas utav er för att leda er....uppror/harmoni är inte strävsamt.

Tick tock

Du verkar vara rätt borta. Tror vi skippar samtal från här.
Citera
2020-01-29, 16:35
Bannlyst
Citat:
Du verkar vara rätt borta. Tror vi skippar samtal från här.

Alla tankar är inte för alla......

Du kommer bli saknad....jag lovar.
Citera
2020-01-29, 16:39
Medlem
Kom hem, eller vad fan, efter 20 år. Gick in på en butik och knackade en ung dam på axeln efter ett skrivblock. Ung tjej. Fan vet om det var min klädsel eller min stora djävla byggarhydda från 80 tal. Hela djv butiken stannade upp. Min approach drev hela djävla IKEA att sätta off larm. Va i helvete
Citera
2020-01-29, 16:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Johnth
Kom hem, eller vad fan, efter 20 år. Gick in på en butik och knackade en ung dam på axeln efter ett skrivblock. Ung tjej. Fan vet om det var min klädsel eller min stora djävla byggarhydda från 80 tal. Hela djv butiken stannade upp. Min approach drev hela djävla IKEA att sätta off larm. Va i helvete

Du får inte skrämma hensen i deras bubbla så där....

Vad ska vi göra med dessa är frågan..........

Låt mig se.......

Vi har provat med bränning.....

Vi har provat med svält......

Vad har vi mer provat med?

Kanske ATT ta bort deras rättigheter är vårt val.

Kanske att sätta dem i hucklen inte var en sån dum ide.....tänk hur onda vi är.

Nåväl abortfrågan och rätten till vårdnad kommer komma på dagordningen.......

Så de kan börja lipa redan nu~ jämställt.

Läs ovan vad jag skrev det sista stycket är skrivet två gånger.

🤷‍♀️
Senast redigerad av Ashtaroth2 2020-01-29 kl. 16:53.
Citera
2020-01-29, 16:47
Medlem
Citat:
Du får inte skrämma hensen i deras bubbla så där....

Vad ska vi göra med dessa är frågan..........

Lev så långt du kan från dem. Tyvärr älskar jag Sverige så det blir svårt. Broder. Fan vet
Citera
2020-01-29, 16:49
Avslutad
Citat:

Kvinna=kvinnligt, feminint osv
Man=manligt, maskulint osv.

Om män är feminina kan de kallas för kvinnliga skällsord såsom fitta, kärring eller motsvarande. Det är inte raketforskning.

På vilken punkt var jag otydlig?!
Citera
2020-01-29, 16:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Johnth
Lev så långt du kan från dem. Tyvärr älskar jag Sverige så det blir svårt. Broder. Fan vet

Nej jag tycker alltid det är roligt när en kvinna går in i mig......på en väg. Vad trodde de? att jag skall flytta på mig.....

De faller liksom så trivialt.....och komiskt så att skratta åt deras brister är tämligen enkelt.

Den Svenska kvinnan har mycket att lära sig om globalism.....eller värde utav kvinnan globalt sett.

Det fanns ingen kamp.......

https://m.youtube.com/watch?v=ZJZUIgcQFB8

Oh vey...akta er för lejonen😂

Hur kan arbete skilja sig ifrån ex i sport......varför inte byta ut Tre kronorna till ex det Somaliska bandylaget+lärarkåren på Södertörn.

De kommer bli bäst.....lite klippa och klistra så vann de😂

Så all Feminism är en charad för att vinna lite poäng.....utifrån en part.

Typ som denna

https://m.youtube.com/watch?v=DmuVa7Zr2Xw

Vad var världens äldsta yrke....nu igen?
Senast redigerad av Ashtaroth2 2020-01-29 kl. 17:12.
Citera
2020-01-29, 17:05
Medlem
Citat:
Nej jag tycker alltid det är roligt när en kvinna går in i mig......på en väg. Vad trodde de? att jag skall flytta på mig.....

De faller liksom så trivialt.....och komiskt så att skratta åt deras brister är tämligen enkelt.

Den Svenska kvinnan har mycket att lära sig om globalism.....eller värde utav kvinnan globalt sett.

Oh vey

Alla har sin plats. Vissa kvinnor uppfatar det konstaterandet som nedsättande. Jag har brister som man och jag känner till dem men viftar inte en flagga att visa det. De brister jag har kan en riktig kvnna rätta till.BASTA
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in