Citat:
Ursprungligen postat av
hardusettminapa
Kvinnor kallas också män de inte gillar (feminina eller ej) för fitta eller kärring.
Jag spelade en fotbollsmatch en gång där vi hade en kvinnlig domare som sa "ni beter er som kärringar" till två spelare som tjafsade med varandra på planen. Bara ett exempel jag kommer på spontant.
Jenny9 på detta forum brukar kalla män hon inte gillar för "pussy" har jag för mig. Det är generellt rätt vanligt att kvinnor gör det när de vill trycka ner män. Betyder det att dessa kvinnor ser ner på kvinnor?
Du behöver inte oroa dig, kvinnor som är traditionellt kvinnliga kommer inte hatas eller ses ner på av någon man. Det är endast feminister som hatar och ser ner på traditionella kvinnor.
Tvärt om älskar vi traditionella kvinnor och dom är extremt eftertraktade, inte som vissa av dagens unga feminazis med synfel, övervikt, psykiska problem, manshat, drogproblematik, relationsproblematik(bi/homo), inga barn dock(man förstår dock fort varför).
Traditionella feminina, snygga och välpolerade kvinnor kommer aldrig gå ur tiden även om vissa problembarn är jävligt arga för att ingen gillar deras äckliga spindelnätsfyllda fittor.
Feminazi är ju bara kvinnliga incels med en politisk twist, vilket iofs förekommer hos manliga incels också.
Haha det bästa är att när de väl kastar sina fula, formlösa och androgyna kläder.
Klipper en snygg frisyr, inte nån rakad färgbomb. Plockar ut fulpiercingen som inte ens var snygg när den skaffades.
Kanske fyrar av ett leende då eller då, så kommer de få ofantligt mycket mer uppmärksamhet än som feminazi/homo/manshatande/vegovegan eller den enklare termen träsktroll.
Jag menar, när jag vill attrahera det andra könet har jag lärt mig att det är bra att veta vad dom tycker om och tänder på.
Nått som feminazi + incels vägrar göra då "de också förtjänar kärlek" finns ingen som FÖRTJÄNAR kärlek, man ger och får kärlek.
Haha tror de faktiskt lider av psykiska problem då det inte är supersvårt att lista ut om man har ett uns av empati.