2020-01-30, 06:03
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liebesraum
Det är du som gör dig dum. Självklart vill en man inte bli kallad fitta eller kärring. Ingen man vill vara en kärring.

Ni använder orden på ett negativt och nedsättande vis och det är du väl medveten om. Sen använder inte alla denna lowlife-vokabulären som är populär på Flashback, men tillräckligt många gör för att det ska bli ett mindre problem.
Citera
2020-01-30, 06:15
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av REWall
Förmodligen hittar du dem bland de socialkonservativa partiernas (SD, AfS, ViS) väljare.

Nejnej nej NEJ. Där hittar du däremot en hel del bittra män som tycker att de ska ligga med gympadojjorna på soffbordet och kommendera "kärringen" att hämta öl.
Ynkliga, bortskämda och kan inte ens ta hand om sig själv. Än mindre en kvinna eller en familj...
Citera
2020-01-30, 06:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Mitt kaffe är så manligt att när jag brygger mitt kaffe vaknar Putin och ringer och frågar om han får komma och dricka en skvätt. Jag säger "ja om du ställer hästen nere på gården, den väger för mycket för hissen ok."

Sen pratar vi om vädert för det gör äkta svenskar och han kan bara glömma att få leda samtalet. Som sagt, mitt kaffe är starkt, efter två koppar börjar jag skifta i grönt och bli skitförbannad.

Du ljuger ,ryssarna dricker the.
Citera
2020-01-30, 07:35
Medlem
Gurglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liebesraum
Det är du som gör dig dum. Självklart vill en man inte bli kallad fitta eller kärring. Ingen man vill vara en kärring.

Så tycker man om man själv är en in-the-closet bög som är osäker på sin sexualitet och manlighet. Oavsett vad du intalar dig
Citera
2020-01-30, 07:39
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Någon som vet om det går att filtrera bort all könshormoner skit som vi män får i oss via dricksvattnet från kvinnor som pissar efter att knapprat p-piller dagligen?

Har installerat Clearly of Sweden-vattenfilter i huset. Vilket är något av världens bästa vattenfilter, framtaget på Chalmers.
Men inte ens deras vattenfilter klarar av att filtrera bort p-piller skiten vi män får i oss.
Citera
2020-01-30, 08:07
Medlem
Bisfenol A, bpa plast. Världens vanligaste plast utsöndrar microplaster som sedan tas upp via vatten och mat. Inte ens en konservburk går fri då den är täckt med skiten på insidan.

"Bisfenol A (BPA) liknar kroppens egna hormon och kan därför påverka det endokrina systemet. Man har tidigare konstaterat att BPA i höga doser stör människors fortplantningsförmåga.[3] En studie på kvinnor med polycystiskt ovariesyndrom (PCOS) och fetma har visat samband mellan mängden BPA och förhöjda värden androgener, däribland testosteron och dihydrotestosteron."

"På pojkar tycks det å andra sidan ha motsatt effekt på testosteronnivåerna."

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Bisfenol_A

Detta är bara början och helt enligt globalisternas plan att förgöra nationalstaterna. Ett folk som inte försvarar sig själva är dömda att gå under. Det finns en anledning till att homosexualitet uppmuntras och är "vanligare" idag än för 50 år sedan.

Se gärna denna videon och gör en egen uppfattning:
https://youtu.be/uKmGa0LQP74
Citera
2020-01-30, 08:07
Medlem
REWalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Nejnej nej NEJ. Där hittar du däremot en hel del bittra män som tycker att de ska ligga med gympadojjorna på soffbordet och kommendera "kärringen" att hämta öl.
Ynkliga, bortskämda och kan inte ens ta hand om sig själv. Än mindre en kvinna eller en familj...

Oavsett riktigt eller inte så är vi tydligen överens om att socialkonservativa män tycker att de ska få ligga. Min bild av svenska "män" på vänsterkanten är att dessa tycker att det viktigaste är att de charmiga sydländska männen här i Sverige ska få ligga https://www.aftonbladet.se/debatt/a/a2ag5a/jag-lat-min-hand-ta-tag-i-hennes-rumpa
Citera
2020-01-30, 09:04
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Äh, dra av dig foliehatten och bemöt argumenten istället, du som "vet allt om Nazi Tyskland".
Är inte jag som behöver att ta av mig foliehatten här. Kikan på några dokusar eller läs böcker om Hitler och Nazi-Tyskland innan du uttalar dig.
Citera
2020-01-30, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GlennvonGoteborg
Någon som vet om det går att filtrera bort all könshormoner skit som vi män får i oss via dricksvattnet från kvinnor som pissar efter att knapprat p-piller dagligen?

Har installerat Clearly of Sweden-vattenfilter i huset. Vilket är något av världens bästa vattenfilter, framtaget på Chalmers.
Men inte ens deras vattenfilter klarar av att filtrera bort p-piller skiten vi män får i oss.
Ät mer grönsaker. Mineralerna bor och litium har båda visats höja testosteron rejält hos män och bor sänker östrogen. Hos kvinnor däremot, som genomgått klimakteriet, höjer bor östrogen med kring 100% och höjer testosteron något. Så som näringsämnen fungerar så är den troliga anledningen att dessa mineraler har en sådan inverkan på hormonell hälsa att personerna som deltog i studierna inte redan hade optimala nivåer av dessa näringsämnen vilket innebär att folk generellt mest troligt inte har det heller. De bästa källorna av bor är russin och mandlar och den bästa källan av litium är gojibär men frukt, grönsaker, nötter och baljväxter i allmänhet ger ett bra tillskott. Veganska/vegetariska koster kan orsaka hormonell ohälsa genom brist på protein, b12, zink och järn, inte för att vegetariska livsmedel i allmänhet inte är bra för den hormonella hälsan eller hälsa i allmänhet (sorry karnivordietförespråkare, visst, om man har mycket inflammation i kroppen som ger brist på glutamin vilket leder till ökad genomsläpplighet i tarmen, då kanske man reagerar på olika vegetariska livsmedel på ett sätt som verkar visa att de är ohälsosamma, men det gäller inte för personer som har någorlunda god hälsa).
Senast redigerad av Emmy.Ha 2020-01-30 kl. 09:22.
Citera
2020-01-30, 09:18
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trollmongot
Du ljuger ,ryssarna dricker the.

Te är bögigt, Putin dricker kaffe.
Citera
2020-01-30, 09:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Är inte jag som behöver att ta av mig foliehatten här. Kikan på några dokusar eller läs böcker om Hitler och Nazi-Tyskland innan du uttalar dig.

Jag har gjort det.
Citera
2020-01-30, 09:31
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Jag har gjort det.
Nix.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera