Citat:
Ursprungligen postat av
Liebesraum
Kvinnor bär scarfar, inte män! Kan du föreställa dig Mussolini med en jävla scarf? Hitler med tighta jeans? Vakna upp din fjolla! Förstår du inte att dina "väninnor"

skrattar åt dig bakom ryggen på dig? Rädd för polisen?

Hela Svea bombas och rånas och du tror att polisen skulle bry sig om dig?

En liten fjolla i tighta jeans och scarf? VAKNA! Inse att du blivit hjärntvättad av jude-media och propaganda som är ute efter att förgöra vår nation och vårt folk! Ingen är för efterbliven för att konkurrera med kärringar men riktiga män VÄGRAR därför att det är UNDER deras VÄRDIGHET! Snälla du! Jag har misshandlat invandrare, hotat poliser med mera, och inte för en sekund hade jag varit rädd för fika-polisen! Misstolka mig inte, jag har respekt för de jobb de utför, men att vara rädd för polisen existerar inte idag. Jag tror du knutit din scarf för hårt kring halsen för hissen verkar inte gå hela vägen upp! Skaffa lite självrespekt! Sluta fjolla omkring och vara rädd! Tror du på allvar att någon känner sig hotad av någon som dig? HA HA HA HA HA!
Juden och hans babylonska horor! Dessa fega kräk! Feminismen skall utrotas! Kvinnorna som stöttar denna dödsideologi skall tystas ner! Männen och de trogna kvinnorna skall göra revolt! Vi måste samla oss på gator och torg! Vi skall förena oss, vi skall samla oss! Vi skall nätverka och gå ihop i stora grupper! Vi skall beväpna oss med knivar och vapen! Vi skall hämnas förrädarna! Ge aldrig upp! Sluta aldrig kämpa! Sluta aldrig slåss! Låt de starka vinna! Om så hela staten och dess lakejer går under på kuppen! Vänta bara! Motreaktionen är på gång! Snart skall förrädarna få smaka på hämnd! De lättkränkta kräken kommer brinna i vredens eldar!
Vem fan vill likna Hitler eller Mussolini då? Är väl bara riktiga fjollor som tänker så.
Helt otroligt att vi har grottmänniskor som dig. Världen ändras och på många sätt till det bättre. Bara för att du tycker det låter nice att männen tidigare kunde behandla kvinnan hur som helst betyder inte att det var bättre.
Dina inlägg visar däremot upp din osäkerhet och snevridna världsbild. Ser framför mig hur du sitter hemma och suktar efter en kvinna och hur du tror att dina politiska åsikter (som är sjuka) med lite tur ska göra dig till någon övermänniska som helt plötsligt räknas. För idag är du bara en nolla.
Men tack för att du bekräftar min världsbild där nazister är misslyckade grottmänniskor.