2020-01-29, 22:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Johnth
Ja. Mensa 139. 90 kg bodyfat 15. Kuk rak och fin 19 cm stenhård.

Mensa är nog inget för dig.....din kuk får du suga bäst själv du vill......

Men tala till mig nu....pojk.
Citera
2020-01-29, 22:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Det är dock inte ett sunt beteende. Varför är det dåligt med det kvinnliga är min fråga som du inte besvarat.

Menar du det är osunt att män är manliga och kvinnor är kvinnliga?! Vem har påstått att det kvinnliga är dåligt?
Citera
2020-01-29, 22:11
Medlem
Det började med 80-talisterna, generationer innan är okej. Vet inte varför, får gå till föräldrarna, uppväxten, samhället för att veta.

Tycker 80-90 talist tjejer är snobbiga och sura. Väldigt självsäkra också. De är nog inte lätta att ha att göra med. Killarna blev utanför och rädda att göra fel. Jag är mer rädd för en tjej än en kille i dessa åldrar. Stackare
Citera
2020-01-29, 22:13
Medlem
YeeNaaldloshii-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnth
Han var ju neger. Visserligen inte Ghana men tjejerna är sugna ändå.

Klart de är sugna. Svenska kvinnor är den typen av kvinnor som följer med somalier på efterfest, åker på semester till Dubai, tar hand om 37-åriga afghaner, blir styckmördade eller tramadol-injicerade av sina blatte ex-pojkvänner, etc. Klart kvinnsen inte kommer tacka nej till en neger av högre värde när den visar sig på krogen.
Citera
2020-01-29, 22:27
Medlem
arnold2k5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megacoolman
Jag har också reflekterat över det här.
Allt fler svenska män har blivit lättkränkta sojalattedrickande betacuck-hens som mer än gärna klär sina söner i klänning innan de lämnar dem på dagis.

Ett litet exempel:

För 20 år sedan när det var after-work på jobbet så följde alla med. Numera är det bara de äldre som hakar på. Grabbarna i 25-40 årsåldern får inte längre gå ut, för det har deras flickvänner, eller fruar bestämt.
Dessutom är de under piskan även på jobbet när tjejerna ringer eller smsar hela tiden för att ha koll.

Du menar att yngre män även tar ansvar hemma och för barnen och därför inte alltid kan vara ute och dricka bira? Ja jävlar vilka hanrejer.

Till TS sköt dig själv och jobba med ditt eget självförtroende och skit i andra.
Citera
2020-01-29, 22:30
Medlem
YeeNaaldloshii-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ashtaroth2
Välkommen nr 2 du är väntad.....

Okej, visst.

Varför uppfostrar svenska kvinnor sina söner till feministiska hens? Varför vet inte svenskar ett dugg om alla hormonrubbande kemikalier som numera finns överallt i västvärlden? Varför verkar det läggas sådan otrolig kraft och energi på att feminisera västvärldens män, och hjärntvätta dess kvinnor med dimridåer om klimatkris och fri invandring?

Tänkte att ni raketforskare behövde lite vägledning till vad tråden faktiskt handlar om, detta är inte er personliga chatt.

Citera
2020-01-29, 22:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av YeeNaaldloshii-
Okej, visst.

Varför uppfostrar svenska kvinnor sina söner till feministiska hens? Varför vet inte svenskar ett dugg om alla hormonrubbande kemikalier som numera finns överallt i västvärlden? Varför verkar det läggas sådan otrolig kraft och energi på att feminisera västvärldens män, och hjärntvätta dess kvinnor med dimridåer om klimatkris och fri invandring?

Tänkte att ni raketforskare behövde lite vägledning till vad tråden faktiskt handlar om, detta är inte er personliga chatt.

Personligt för mig....så gynnar det mig och min familj. Dvs att hålla de konservativa tankarna intakt....för oss i tid. Jag kan inte hjälpa alla.....frågan du måste ställa dig är varför du vill förstöra för många barn och vuxna i ex Sverige.
Citera
2020-01-29, 22:47
Medlem
REWalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liebesraum
Sedan urminnes tider har mannen försvarat och krigat för sitt folk och nation.
Han har varit ute i krig, jagat djur, huggit ved, byggt hus och framförallt, försörjt sin kvinna och sina barn. Hans mod och styrka har genom årtusenden förundrats av kvinnorna som fött många barn till honom, lagat hans mat, sytt hans kläder och tagit hand om hemmet. För henne har han varit oumbärlig, ovärderlig. Mannen har alltid varit överhuvudet, agerat självklar ledare. Se Akilles! Se Rienzi! Mussolini! Riddare, soldater, krigare, vikingar! Stolthet, styrka och mod!

När jag promenerar i stan förundras man säkerligen. Män i scarfs och små mössor trippar omkring med tygväskor och små knähundar. Vissa ser ut som små pojkar, trots att de måste vara väl över 18. Nästan alla har det där gay-uttalet, om ni hänger med på vad jag menar? De går i tighta jeans och fikar med sina väninnor. De är helt enkelt feminina, och detta problem är minst sagt utbrett. Samtidigt importeras horder av krigsföra män från Mellanöstern. Mängder av svenska män går runt med asiater då jag antar att de har svårigheter med att finna en kvinna från sin egen nation.

Kvinnor tar p-piller och får hormonbalansen rubbad, väljer sedan mer feminina män med lågt testosteron. Estrogen hamnar i vår mat och i vårt vatten och folk dricker soja och är vegetarianer. Istället för att gå ut och släpa hem en kvinna verkar många män ha fastnat i ett porrberoende.De skall "tävla" med kvinnor på arbetsmarknaden vilket måste vara extremt löjeväckande för riktiga män som inte har en aning om hur man skall tävla med kvinnor eftersom det hela ter sig fullkomligt absurt!

Attraktionen blir ju helt obefintlig med feminina män. Många verkar även vara öppet homosexuella. Hur kan ni låta kvinnorna köra med er och jamsa med i deras feminism-påhitt. Hela politiken som pågår idag är ju endast ett enormt shit-test från kvinnor som tappat respekten för sina landsmän!

Jag är bedrövad och mycket orolig över denna utveckling. Kriminaliteten brer ut sig i brist på starka auktoriteter och hela landet törstar efter starka, ledande och kompetenta män. Var är alla svenska, äkta män?

Förmodligen hittar du dem bland de socialkonservativa partiernas (SD, AfS, ViS) väljare.
Citera
2020-01-29, 23:21
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Menar du det är osunt att män är manliga och kvinnor är kvinnliga?! Vem har påstått att det kvinnliga är dåligt?

Eftersom att ni kallar varandra fitta och kärring så fort det finns tillstymmelse till en kvinnlig egenskap hos er, så utgår jag från att ni tycker att det är negativt.
Fitta och kärring som skällsord brukar vara menade negativt. Gör dig inte dum.
Citera
2020-01-29, 23:45
Medlem
megacoolmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arnold2k5
Du menar att yngre män även tar ansvar hemma och för barnen och därför inte alltid kan vara ute och dricka bira? Ja jävlar vilka hanrejer.

Att ta ansvar för sitt hem och familj är en sak. Att agera dörrmatta och vara förtryckt av sin fru/flickvän är en helt annan sak.
Citera
2020-01-30, 00:33
Medlem
Liebesraums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Eftersom att ni kallar varandra fitta och kärring så fort det finns tillstymmelse till en kvinnlig egenskap hos er, så utgår jag från att ni tycker att det är negativt.
Fitta och kärring som skällsord brukar vara menade negativt. Gör dig inte dum.

Det är du som gör dig dum. Självklart vill en man inte bli kallad fitta eller kärring. Ingen man vill vara en kärring.
Citera
2020-01-30, 00:38
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Det började med 80-talisterna, generationer innan är okej. Vet inte varför, får gå till föräldrarna, uppväxten, samhället för att veta.

Tycker 80-90 talist tjejer är snobbiga och sura. Väldigt självsäkra också. De är nog inte lätta att ha att göra med. Killarna blev utanför och rädda att göra fel. Jag är mer rädd för en tjej än en kille i dessa åldrar. Stackare

Den ökande feminiteten hos män den handlar inte om kemikalier.
Det handlar om en samhällelig styrning där allt klassiskt manligt har tagits bort.
Kvinnor har alltid varit svåra, stöddiga o dryga, i alla fall dom åtråvärda.

Tycker tvärtom att 80-90 är väldig trevliga o flirtiga men att snubbarna är ju helt kassa, det vet jag på nära håll, det är ett guds under att någon av dom får kvinna och tacka fan då att yngre brudar är sura då dom är ju som ena djävla gubbar. 30 bast, dissar kvinnan, snackar om manliga vänner och vänskap män i mellan hur mycket högre det står mot allt annat i livet, där har vi bögeriet och steget över är minimalt vilket alla riktiga män vet om, att sådana snubbar dom hoppar bock med varandra.

Mödrar applåderar sådan söner, tyvärr.

Män har en liten annan åsikt, när man kommit upp i sextioårs åldern då kan man dissa fitta, hellre gå ut med hunden, träffa gubbsen för lite ljug, det är avspänt, alla har gjort sitt, men att vad fan har man gjort vid 30 för att förtjäna ljugarbänken?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in