Citat:
Ursprungligen postat av
Melange5738
Och du sprang iväg och tog viruset istället. Ett virus som orskar hjärnskador. Och undrar varför du inte begriper enkla argument.
Det är väldigt enkelt: jag väljer hellre ett snabbtillverkat vaccin från ett västerländskt läkemedelsbolag än ett snabbtillverkat virus från ett kinesiskt lab.
Det är det som gör att du måste ha fått hjärnskador, att du slängt dig efter att få ej långtidstestade vaccin. Ja du är ju inte ensam, folk litar helt enkelt för mycket på vad myndigheter säger, men om de har hängt med i media under många år så borde de sett många hemska exempel på vad ej långtidstestade vaccin kan innebära. Självklart inträffar dessa brutala biverkningar inte alla, men det blir en formav att spelar rysk roulette när man (om man är smart) vet att det kommer finnas hemska biverkningar med de flesta vaccin som skyndas på snabbt.
Den stora frågan är ju om man vill ta risken och spela rysk roulette eller om man inte vill det.
Jag vågar inte. Speciellt eftersom man såg hur folk blev drabbade av Covid och för de som inte hade bakomliggande sjukdomar och inte var för gamla blev inte drabbade så hårt.
Hade det dock varit så att 30% av befolkningen dog i extrem feber eller halsen helt stängde sig så att 30% inte kunde andas osv så hade jag nog spelat den där ryska rouletten också, men nu var det inte så, så då var det självklart för mig att inte ta nåt vaccin.
Sen när det gäller hjärnskador. Hade det varit en vanlig grej så hade de flesta människor hört om det nu. Jag kollar på nyheter på TV varje dag och löser mycket nyheter också. Detta har inte nämnts någonsans.