https://www.expressen.se/nyheter/kristersson-besoker-sin-sjuka-mamma/
Hemskt tråkigt för Kristersson och ännu mer för hans mamma... Men nu måste jag ändå säga, att en person med Kristerssons inkomst och ställning, borde ha kunnat vidta åtgärder tidigt för att skydda mamman, som en vanlig Svensson ofta inte kan. Som att ta hem mamman och anställa en eller flera privatsjuksköterskor.
Citat:
Ursprungligen postat av
sno
Inte jag heller:
Du har fått kritik för att du delar en artikel från den ryska nyhetssajten RT, om Sveriges strategi . Varför delade du den?
– Jag tog genast ner den och bad om ursäkt. Det var dåligt av mig att lägga ut något från den källan, även om artikelns innehåll var korrekt.
Svenska myndigheter varnar för att Ryssland kan utnyttja epidemin och splittra samhället. Bör inte du har bättre omdöme?
– Jo, det var olämpligt. Men jag står fortfarande bakom innehållet.
:-o
Inte världens bästa omdöme hos denne professor Cecilia Söderberg-Nauclér - din nya idol..
Fast hon har rätt i sak om coronaepidemin. Och jag tycker även att hon har rätt i, att det inte spelar någon roll vilken typ av media man citerar, om själva faktainnehållet i just den artikeln stämmer. Det här är ju som när forum (alla andra utom Flashback) konsekvent plockar bort alla länkar till Nya Tider t.ex.. Fastän artiklarna är sanna och bara återger uppgifter som finns i offentliga handlingar (t.ex. om dömda gärningsmäns ursprung).