Citat:
Jag önskar av hela mitt hjärta att jag har fel. I Spanien är det lite av en gråzon, fortfarande illegalt och dom har till och med precis röstat om legalisering i deras parlament och det blev nedröstat. Just att det är en gråzon är det är som gjort att det exploderat från Spanien. Tyskarna är inte kända för någon gråzon. Dom kommer styra upp det ordentligt med produktion och distribution. Dom kommer säkert ha Spanien i bakhuvudet när dom funderar på hur dom ska göra.
Som sagt jag hoppas verkligen att jag har fel. Så som jag ser det behöver vi fler skjutningar och flera oskyldiga som ska sätta livet till innan medelsvensson vaknar. Kanske någon masskjutning mellan kriminella och där flera barn i dagis åldern får sätta livet till. Gärna barn med blåa ögon och blont hår. Då ska du få se på debatt och diskussioner. Tills dess får vi fortsätta plöja ner skattepengar på att vinna ett krig som inte en enda stat i hela världen lyckats vinna.
Som sagt jag hoppas verkligen att jag har fel. Så som jag ser det behöver vi fler skjutningar och flera oskyldiga som ska sätta livet till innan medelsvensson vaknar. Kanske någon masskjutning mellan kriminella och där flera barn i dagis åldern får sätta livet till. Gärna barn med blåa ögon och blont hår. Då ska du få se på debatt och diskussioner. Tills dess får vi fortsätta plöja ner skattepengar på att vinna ett krig som inte en enda stat i hela världen lyckats vinna.
Det är inte illegalt i Spanien. Finns legala klubbar där du kan som medborgare köpa gräs.
Sedan Cbd buds och dylikt säljs i fysisk butik för alla vuxna, som det gör i hela EU numera.
Du kommer inte bli straffad för lite gräs, man får även odla som medborgare, sålänge man inte visar gräset i fönstret så är det ok. Där ligger Spanien före oss.
Det är lite annorlunda för turister kanske men även här lär det mest troligen inte hända något, bara gör det inte publikt så är det ok såsom jag förstått det.