2020-02-17, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hehehe5
Finns det bevis att han har skjutit? Nej. Vem som helst i ett gäng kan säga "ja, jag har skjutit den o den o den". Han kommer skjuta i framtiden men att han gjort och dödat någon har inte hänt. Kanske bara medhjälp på a2 mordet.
Då kan du heller inte säga att han inte skjutit någon om inget finns bevisat. Han har nog gjort mer än du tror
Citera
2020-02-17, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Han menar låt texten av jaffar från låten Guldrushen. Texten är mot musse när han blev beskjuten av shottaz med 33 skott på 3 sekunder

Aha ok. Tack
Citera
2020-02-17, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernfeldt
Tydligen därför inga västerortsrappare får uppträda i Malmö. De ska vara "portade". När. Adel skulle spela förn1-2 år sedan så sattes en sprängladdning på Babel(där han skulle uppträda dagen efter). Om de nu är så tuffa så åk och uppträda i Malmö
Helt rätt minn vän
Grattis a2 ❤
Citera
2020-02-17, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Va de inte poy o yasin som sköt karrar?" Jag o poy i mitt garage, pull up och vi gör kalas".
”Jag o poy i mitt garage” har använts i gamla låtar av Yasin. Ett exempel är hans osläppta låt ”Yasin byn - min 9a” som blev läckt 2017 vintern men spelades in långt innan dess så nej texten har inget med händelsen att göra.
Citera
2020-02-17, 20:55
Medlem
Citat:
Ingen aning om vem det handlade om.

Ni måste tänka på att det också finns flera shottaz medlemmar än dem som visas på sociala medier, finns många som vi inte vet om.

DP har fler fiender än bara shottaz, makael blev skjuten innan han var med i dp så det kunde varit vem som helst. Karrar blev dödad av shottaz, ryktas om ay*e och Y men vem vet. Musse kunde också blivit skjuten av vem som helst pga fler fiender än bara shottaz.

Kista kan ha varit Franky. Nasser blev dödad som hämnd för köpenhamnmordet eller rozh mordet har jag för mig.

Dp tid är över
Senast redigerad av Hss7777777 2020-02-17 kl. 21:01.
Citera
2020-02-17, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hss7777777
Dp tid är över

OK, du vågade inte låta det där stå kvar eller kanske inget du står för. Nå, hoppas det blir lite lugn och ro i byn nu. Skulle nog alla uppskatta. Folk som trycker på annat håll kommer att droppa in allteftersom pengarna tar slut och saknaden efter familjen blir för stor. Kan bara hoppas att de taggat ner då och gillar läget.
Citera
2020-02-17, 22:11
Medlem
[quote=Adrenalina23|70304093]Var det Musse som aye sköt framför dennes mamma

Japp
Citera
2020-02-17, 22:16
Medlem
Citat:
Finns det bevis att han har skjutit? Nej. Vem som helst i ett gäng kan säga "ja, jag har skjutit den o den o den". Han kommer skjuta i framtiden men att han gjort och dödat någon har inte hänt. Kanske bara medhjälp på a2 mordet.

Bara för att någon inte dömd för det så betyder det inte att det inte har hänt? Ja menar är man ens liiiite insatt så vet man ett och annat och när ayye snackade på luren och sa " folk kan göra hur myclet pengar dom vill men vem skjuter folk som ingenting? Vem skjuter folk i munnen framför deras mammor? Ingen det är bara jag mannen" hade ayye sagt och det är något som är bekräftat även från Dp's sida då dom sagt att ayye gjorde rätt i att flytta från sin mammas lägenhet då han slipper bli "avrättad" framför henne och sen hade även någon i DP sagt "pinsamt att skryta att man pepprat så många skott men ändå inte lyckats radera mig för oss räckte två skott och horungen var klar för begravning" och Jaa allting finns på olika FUP.
Citera
2020-02-17, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hologram9191
Bara för att någon inte dömd för det så betyder det inte att det inte har hänt? Ja menar är man ens liiiite insatt så vet man ett och annat och när ayye snackade på luren och sa " folk kan göra hur myclet pengar dom vill men vem skjuter folk som ingenting? Vem skjuter folk i munnen framför deras mammor? Ingen det är bara jag mannen" hade ayye sagt och det är något som är bekräftat även från Dp's sida då dom sagt att ayye gjorde rätt i att flytta från sin mammas lägenhet då han slipper bli "avrättad" framför henne och sen hade även någon i DP sagt "pinsamt att skryta att man pepprat så många skott men ändå inte lyckats radera mig för oss räckte två skott och horungen var klar för begravning" och Jaa allting finns på olika FUP.

Var avsikten inte att skjuta ihjäl honom? Kan ju rimligen inte skjutit honom i munnen utan bara sagt så men varför sköt han inte båda två? Alltså det tänkta målet och morsan? Som att han vill torska nästan.
Citera
2020-02-17, 23:42
Medlem
[ bekräftat även från Dp's sida då dom sagt att ayye gjorde rätt i att flytta från sin mammas lägenhet då han slipper bli "avrättad" framför henne och sen hade även någon i DP sagt "pinsamt att skryta att man pepprat så många skott men ändå inte lyckats radera mig för oss räckte två skott och horungen var klar för begravning" och Jaa allting finns på olika FUP.[/quote]

I Vilka fuppar finns dessa guld-citat?
Citera
2020-02-17, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hologram9191
Vilken fupp?
Citera
2020-02-18, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Var avsikten inte att skjuta ihjäl honom? Kan ju rimligen inte skjutit honom i munnen utan bara sagt så men varför sköt han inte båda två? Alltså det tänkta målet och morsan? Som att han vill torska nästan.
Musse satt i en bil hade väst och sköt tillbaka lite senare typ 3 veckor ayye åkte in det var då dp blev stora. Det är nu efter franky dog som folk kommer gå in helhjärtad mot dp flera från tensta som var nära med gucci är allierade med shottaz.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in