2020-03-05, 07:19
Medlem
shponglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hss777777
Jag bor i rinkeby jag vet mycket väl att det stämmer men det var längesen 2016

jag bor också i området rinkeby-tensta-akalla-husby och ingen dog 2016 i området som va värd 700k

du kan få ett gäng ex-militärer från forna jugoslavien för 1/4 av priset och inte nån liten arab som bor hemma och fått sin vapenträning genom att panga ett magasin i skogen utanför byn
Citera
2020-03-05, 07:28
Medlem
shponglads avatar
Citat:
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...varligt-skadad

jaha haha den zinjin som fick en kula i skallen, fan har glömt vad han hette.

Han beckna kola främst ialf , d va ett standard förortsmord,enda originella va att det skedde mitt på dan. Den killen va INTE värd 700k!

han sköts vid trappen till gångbron, finns högupplöst film när han ligger med halva hjärnan ute

Edit:kom på hans namn Degen
Senast redigerad av shponglad 2020-03-05 kl. 07:37.
Citera
2020-03-05, 08:18
Medlem
FreeOJs avatar
Citat:
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...varligt-skadad

Vem påstår du beställde det mordet då som har det kapitalet?
Citera
2020-03-05, 10:44
Medlem
Citat:
Om du nu säger att de är instagramgangsters säg det till dem irl istället för o skriva saker du inte vet.

Inte svårt att knäppa någon i en trapp ifrån en moppe. Jag vidhåller. Sedan tror jag inte mycket på de 700k då jag inte tror att han som betalde behövde betala de pengarna för den skjutningen. Jag hävdar att det är en överdriven summa.

Han som betalade har ju kapital men finns ju ingen anledning för honom att slösa 700 när han kunde få ett likadant jobb gjort för mindre.
Senast redigerad av NoF8 2020-03-05 kl. 10:51.
Citera
2020-03-05, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shponglad
jaha haha den zinjin som fick en kula i skallen, fan har glömt vad han hette.

Han beckna kola främst ialf , d va ett standard förortsmord,enda originella va att det skedde mitt på dan. Den killen va INTE värd 700k!

han sköts vid trappen till gångbron, finns högupplöst film när han ligger med halva hjärnan ute

Edit:kom på hans namn Degen

Precis. Moppen stannade ovanför när de gick ner i trappen och skickade dem därifrån. Det fick inte GM 700 för, låter helt osannolikt.
Citera
2020-03-05, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Precis. Moppen stannade ovanför när de gick ner i trappen och skickade dem därifrån. Det fick inte GM 700 för, låter helt osannolikt.
Summan kanske inte stämmer men tror absolut att de kan stämma att Aye var den som sköt. De har nämnts i andra trådar att Aye var den som började med kontrakts mord i Shottaz/Dp kretsen
Citera
2020-03-05, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Summan kanske inte stämmer men tror absolut att de kan stämma att Aye var den som sköt. De har nämnts i andra trådar att Aye var den som började med kontrakts mord i Shottaz/Dp kretsen
Skrev fel menade att han fick 300k av en äldre från tensta
Citera
2020-03-05, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23

Ja jag säger inte att det inte stämmer att han sköt. Jag ställer mig bara väldigt frågande till betalningen.

Jag tror inte den som betalade skulle betala så mycket. Han har ju ingen ovana att lägga pengar på sånt heller så han vet ju att han kan få någon billigare.

Edit: nu såg jag att den så säkra infon om skytten och pris ändrades ifrån 700 till 300 så den ”säkra” infon som han satt på är ju definitivt inte så säker. Mer en killgissning orten-style
Senast redigerad av NoF8 2020-03-05 kl. 17:31.
Citera
2020-03-05, 17:27
Medlem
Citat:
Skrev fel menade att han fick 300k av en äldre från tensta

Det låter ju mer sannolikt som pris. Det var ju en jävla skillnad kan man säga så det är ju inte direkt så att du sitter på 100%-ig info.

Men nog om det. Vi fokuserar på det som denna tråd handlar om.
Citera
2020-03-05, 18:49
Medlem
shponglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Det låter ju mer sannolikt som pris. Det var ju en jävla skillnad kan man säga så det är ju inte direkt så att du sitter på 100%-ig info.

Men nog om det. Vi fokuserar på det som denna tråd handlar om.

Exakt 150k till föraren och 150k till skytten låter rimligare men ändå i överkant men kanske värt för någon somverkligen ville bli av med han,han va väl omtyckt , men ändå låter som en en vild gissning Sen vem som beställde har jag hört från andra aktörer i tensta till lejonen som va aktiva under den här tiden men vem vet.

tebax till topic
Citera
2020-03-05, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shponglad
Exakt 150k till föraren och 150k till skytten låter rimligare men ändå i överkant men kanske värt för någon somverkligen ville bli av med han,han va väl omtyckt , men ändå låter som en en vild gissning Sen vem som beställde har jag hört från andra aktörer i tensta till lejonen som va aktiva under den här tiden men vem vet
tebax till topic
Dejen var älskad av många i tensta men hade många fiender då han var mycket aktiv.
Citera
2020-03-05, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrAzzi
Det var HSL som klippte merhawi
Varför tog Lanko skulden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto