Citat:
Ursprungligen postat av
Hologram9191
Har det på datan där hemma så kan skicka dom imorgon det är två olika FUP ena gäller ayye och den andra FUP'en gäller DP där det avlyssnades av poliser och hört både DP och shottaz snacka med varandra och i den ena säger ayye så och i den andra vet jag inte vem från DP som säger något i likt med " amatörer bror walla dom har skämt ut sig för oss räckte det med två skott men dom kan ha två extra maggar men krävs muskler för styra rätt" osv... och därefter sägs det mer sen står det att något avbryts bla bla kan skicka den imorgon så fort jag kommit hem då jag jobbar natt.
https://www.expressen.se/kronikorer/...dda-i-sverige/
Står en hel del om Shottaz, dp, HSL och 24k. Samt shottaz yngre dvs FLG. Han som är ledaren är han som klara sig i Danmark. Vem är 17åringen som är en av ledarna i dp? Är det makavelli lillebrorsan? Ser inte mörk ut ganska ljus hy.
Säga vad man vill men jag tro3 shottaz har övertaget och kommer förmodligen rensa bort dessa dp grabbar som är ute och härjar i Rinkeby inom snar framtid. Shottaz plus 24k plus shottaz yngre känns starka och full av hämnd efter franky Gucci