2020-02-18, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Vilken fupp?

Har det på datan där hemma så kan skicka dom imorgon det är två olika FUP ena gäller ayye och den andra FUP'en gäller DP där det avlyssnades av poliser och hört både DP och shottaz snacka med varandra och i den ena säger ayye så och i den andra vet jag inte vem från DP som säger något i likt med " amatörer bror walla dom har skämt ut sig för oss räckte det med två skott men dom kan ha två extra maggar men krävs muskler för styra rätt" osv... och därefter sägs det mer sen står det att något avbryts bla bla kan skicka den imorgon så fort jag kommit hem då jag jobbar natt.
Citera
2020-02-18, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hologram9191
Har det på datan där hemma så kan skicka dom imorgon det är två olika FUP ena gäller ayye och den andra FUP'en gäller DP där det avlyssnades av poliser och hört både DP och shottaz snacka med varandra och i den ena säger ayye så och i den andra vet jag inte vem från DP som säger något i likt med " amatörer bror walla dom har skämt ut sig för oss räckte det med två skott men dom kan ha två extra maggar men krävs muskler för styra rätt" osv... och därefter sägs det mer sen står det att något avbryts bla bla kan skicka den imorgon så fort jag kommit hem då jag jobbar natt.

Gör gärna de! Ha en så trevlig natt på jobbet!
Citera
2020-02-18, 02:36
Medlem
Citat:

Tar gärna emot FUP:sen också!
Citera
2020-02-18, 02:44
Medlem
Citat:

En till i kön.
Citera
2020-02-18, 08:59
Medlem
Citat:
https://www.expressen.se/kronikorer/...dda-i-sverige/
Står en hel del om Shottaz, dp, HSL och 24k. Samt shottaz yngre dvs FLG. Han som är ledaren är han som klara sig i Danmark. Vem är 17åringen som är en av ledarna i dp? Är det makavelli lillebrorsan? Ser inte mörk ut ganska ljus hy.
Säga vad man vill men jag tro3 shottaz har övertaget och kommer förmodligen rensa bort dessa dp grabbar som är ute och härjar i Rinkeby inom snar framtid. Shottaz plus 24k plus shottaz yngre känns starka och full av hämnd efter franky Gucci
Citera
2020-02-18, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Står en hel del om Shottaz, dp, HSL och 24k. Samt shottaz yngre dvs FLG. Han som är ledaren är han som klara sig i Danmark. Vem är 17åringen som är en av ledarna i dp? Är det makavelli lillebrorsan? Ser inte mörk ut ganska ljus hy.
Säga vad man vill men jag tro3 shottaz har övertaget och kommer förmodligen rensa bort dessa dp grabbar som är ute och härjar i Rinkeby inom snar framtid. Shottaz plus 24k plus shottaz yngre känns starka och full av hämnd efter franky Gucci
17 åringer är MEHMET Mert Arican från hjulsta som blev gripen med pistol
Citera
2020-02-18, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnrl.Clstr
Vilken del av FUP resp sida?
I fuppen om vapenbrottet, sid. 134
Citera
2020-02-18, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infofinnslen
17 åringer är MEHMET Mert Arican från hjulsta som blev gripen med pistol
Tack. Vet du något mer om honom?
Citera
2020-02-18, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Tack. Vet du något mer om honom?
Han var en liten springare åt dp, inte ledare någonstans
Citera
2020-02-18, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hehehe5
Han var en liten springare åt dp, inte ledare någonstans
Menar väl det
Citera
2020-02-18, 12:01
Medlem
.
Citera
2020-02-18, 12:32
Medlem

Citat:
• Ledare i Dödspatrullen, 20 år
Uppvuxen med sin mamma, pappan har varit frånvarande och hans storebror har skjutits till döds i Rinkebykonflikten. Han har själv utsatts för ett mordförsök där hans liv räddades av en skyddsväst.
Hans mamma har vädjat om hjälp med att flytta från Rinkeby ”eftersom det är området som är skadligt för sonen”.
Han har dömts för bland annat grov misshandel och rån och valde att avtjäna en del av det senaste fängelsestraffet i isoleringscell på grund av hotbilden.

Vem är denna person som gått på sk p18? Eller som Fängelselagen kallar det idag 6 Kap 4 paragrafen dvs att han begärt egen isolering. Vad är det för fjanterier?? Hur fan kan det accepteras?

Det är ju bara golbögar och sådana som har blivit knallade från en avdelning som gör så! Fast det är ju inte ovanligt att vara snabbknullare ibland dessa har vi ju sett i fallen Franky och Dumle.
Senast redigerad av NoF8 2020-02-18 kl. 12:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in