2020-01-15, 17:04
Medlem
Kent62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dondadaa20
Jo efter det kommer nog Jaffar aldrig vara obeväpnad iallafall , han blev förnedrad på värsta sätt vilket många "gangsters" klassas som värre än döden. Ingen någonsin har blivit så fönedrad som Jaffar byn blev.

Hade det varit Yasin som var där den dagen i stället för jaffar hade det förmodligen slutat likadant men han hade förmodligen försökt springa därifrån eller valt kulan.
De som förnedrar sig mest är väl de som står i ring och kissar på en kille? Förstår de inte att de gör bort sig fullständigt? Vilka friska individer beter sig så? Det är inte "respekt" att kissa på andra grabbar det är pinsamt och avvikande beteende
Citera
2020-01-15, 17:17
Medlem
Ang the don eller icke the don...
Det är en diskussion om semantik.
Man kan säga tex ”kung” utan att mena en actual kung i en monarki, för att stärka sin poäng...

Nåväl, Yasin har hög status i gänget i fråga, det är nog ingen som tvivlar på. Å ena sidan kan ju detta göra att folk under honom utför the dirty work som sagt. Å andra sidan kan denna status boosta hans ego o hybris. Han säger själv att han är ”untouchable”. Kanske tror han på det.
Senast redigerad av Rymdguru 2020-01-15 kl. 17:57.
Citera
2020-01-15, 18:34
Medlem
Ok, tack. Feel free to communicate further...[/quote]

Vill inte droppa allt för mycket här men hör av dig i pm om du är intresserad
Citera
2020-01-15, 18:41
Medlem
shponglads avatar
Har yasin nån släng av downs? helt seriöst fråga. i chicago videon ser man det tycker jag,kolla vid 00.36 tex
Senast redigerad av shponglad 2020-01-15 kl. 18:45.
Citera
2020-01-15, 18:59
Medlem
firebird1974s avatar
Jag har en fråga,Medlemmar ur shottaz håller på med musik som jag förstår det,Håller även medlemmar ur DP på med musik???
Citera
2020-01-15, 19:05
Medlem
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kent62
De som förnedrar sig mest är väl de som står i ring och kissar på en kille? Förstår de inte att de gör bort sig fullständigt? Vilka friska individer beter sig så? Det är inte "respekt" att kissa på andra grabbar det är pinsamt och avvikande beteende
Ser faktiskt ut som de njuter varför många har sagt att det är nån skev sexualgrej de brukar hålla på med. Alla gillar olika helt enkelt och speciellt i fängelserna lär dom det där i brist på normalt sex.
Citera
2020-01-15, 19:08
Medlem
https://youtu.be/4hKkMYV29AQ
Citera
2020-01-15, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kenny.Jeet
Ok, tack. Feel free to communicate further...

Vill inte droppa allt för mycket här men hör av dig i pm om du är intresserad[/quote]
Skicka pm till mig om du sitter på info
Citera
2020-01-15, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kenny.Jeet
Vill inte droppa allt för mycket här men hör av dig i pm om du är intresserad
(Nyregisterade (mindre än 30 dagar och 50 inlägg) kan inte ta emot PM...)

Ett par frågor som Polisen borde ha koll på... kanske du har svar, och har möjlighet att kommentera någon eller några...
1). VEM/VILKA var det som Polisen hade spaning på den där natten, och ev skulle plocka in...
2). VARFÖR skulle dessa plockas in? Alternativt - vilken grupp inom Polisen var intresserade av dessa?
3). VILKA TRE greps i bilen på S-malm resp VILKA TVÅ var det som greps på plats i Rinkeby?
4). VILKA TVÅ är "Sekretess 1" resp "Sekretess 5", som annhölls och förvisso är fortsatt misstänkta men som Polisen släppte utan att ens försökte få häktade?

Vad gäller 1). resp 3). ovan KAN det handla om någon/några av följende: POY, HOODZ, H4SHIM, Sekretess 1, Sekretess 5, 1LYAS, 4BDIRIZAQ... eller kanske någon helt annan?

Mvh
Senast redigerad av Gnrl.Clstr 2020-01-15 kl. 21:11.
Citera
2020-01-15, 21:23
Medlem
Summer24s avatar
Citat:

Ursäkta, men med mina mått mätt så är det inte EN enda av de individerna friska! De är lika jävla avvikande och sjuka individer allihop. Att skjuta folk är väl fan inte heller ett friskt beteende?? Gör man bort sig mer om man pissar på nån än om man skjuter nån? De är inte människor de är smuts.
Citera
2020-01-15, 21:36
Medlem
Kent62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Ursäkta, men med mina mått mätt så är det inte EN enda av de individerna friska! De är lika jävla avvikande och sjuka individer allihop. Att skjuta folk är väl fan inte heller ett friskt beteende?? Gör man bort sig mer om man pissar på nån än om man skjuter nån? De är inte människor de är smuts.
Jag kan ha förståelse för att mord i vissa kretsar ger respekt, även om jag själv har en annan uppfattning om handlingarna. Däremot har jag noll förståelse för att man håller på och kissar på andra i grupp. Dessutom väljer de att filma det och lägga upp på Youtube. De är ju inte vanliga kriminella gängmedlemmar utan något väldigt udda och pinsamt med dessa individer. Hur kan man vara respekterad i sina egna kretsar när man sysslar med sådant? Vem står och viftar med ballen framför sina fiender?
Citera
2020-01-15, 22:12
Medlem
Citat:
Jag kan ha förståelse för att mord i vissa kretsar ger respekt, även om jag själv har en annan uppfattning om handlingarna. Däremot har jag noll förståelse för att man håller på och kissar på andra i grupp. Dessutom väljer de att filma det och lägga upp på Youtube. De är ju inte vanliga kriminella gängmedlemmar utan något väldigt udda och pinsamt med dessa individer. Hur kan man vara respekterad i sina egna kretsar när man sysslar med sådant? Vem står och viftar med ballen framför sina fiender?

Det är en slags förnedring, de skulle säkert ha mördat honom om de inte kände jaffars storebror.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in