Citat:
Ursprungligen postat av
trazke
Du har fortfarande inte svarat på varför Paulinho valde Häcken framför er 2017? Det berodde då liksom nu om pengar.
Ja?
2017 hade vi inga möjligheter att betala samma summor som vi idag betalar för Jeppe, Bojanic, Kacaniklic, Tankovic, Wiland med flera spelare som är minst lika bra, förmodligen bättre, än en åldrande skadeförföljd Paulinho.
Citat:
Ursprungligen postat av
trazke
Varför skulle Paulinho ha så bråttom att signera ett nytt kontrakt om det inte är för bra för att vänta in andra förslag?
Om det viktigaste för Paulinho nu när han signerar sitt sista kontrakt i karriären är att spela för fulla läktare snarare än för det bästa kontraktet. Varför valde han då att gå till en klubb i just Israel när han lämnade Häcken?
Ja du...jag har lika usel insyn i detaljerna som du. Det enda jag är rätt säker på är att ingen i Bajen tjänar över 200k.
Du får gärna intala dig att Bajen går all in och riskerar allt, för att det skall bli lättare för dig att förstå varför din favorit väljer en annan klubb. Inget du kommit med har dock någon substans i mina ögon. Lämnar diskussionen där.