Citat:
Ursprungligen postat av
mikeymikey
Ja den såg man inte komma, men Seb unnar man verkligen komma ut i svängen en sista gång. Tråkigt också eftersom Blåvitt lär inte få behålla Erlingmark och Yusuf alltför länge till. Så vi kommer ju få ta in flera mittfältare. JJ men vem mer? Kanske läge att förlänga med Toko.
Ja, man kan inte annat än unna Seb detta. Han lär få spela på sin favoritplats på mitten där med och slippa "hoppa runt".
Mitten tar han ingen plats på hos oss från start iår, backlinjen är han "bara" backup i så ur hans synvinkel klockrent.
Sedan tungt att vi tappar vårt mest givna mittbacksalternativ bakom Calisir-Da Graca dock. Än viktigare att få in nåt där nu då.
Eller tänker man att man ska köra med Titi (som man precis förlängde med) och Erling som backups där?
Citat:
Ursprungligen postat av
Eaglesandshit
Du glömmer Holm, jag tycker han såg väldigt lovande ut förra året på HB(gjorde det egentligen ganska ok som central anfallare också hehe), blir väl en konkurrenssituation där med Jallow.
Det var inte utan att jag tyckte synd om Holm när vi värvade Jallow, inte för att jag inte ville ha in Jallow men där försvann Holms "givna" plats i laget.
Undrar hur Holm är som mittback? Aldrig sett honom där.
Citat:
Ursprungligen postat av
TheJacket
Fyfan va dåligt om det stämmer. Riktigt dålig affär.
Nja, vi lär ha fått ta en sådan klausul när han återkom, visst var hans status då osäker men det fanns säkerligen klubbar som var villiga att chansa med honom då och för att han skulle komma hit var en låg utköpssumma ett krav.
Sedan ska man också komma ihåg att han rent spelmässigt betydde mindre ifjol än vad hans hjärta etc gjorde även om man älskar Seb.
Citat:
Ursprungligen postat av
Eaglesandshit
Förlängt med Adil Titi, 3 år nu, till och med 2022.
Lägligt nog direkt efter att Seb stack (givetvis hade man snackat längre men ändå) ser man Titi som Sebs ersättare månne? Jo, jag vet att båda var med i a-truppen även ifjol men likväl.