2020-06-29, 18:05
Medlem
eternussermos avatar
Ser att Peddoo Albornoz får lämna Hannover, blir det Malmö nu?
Citera
2020-06-29, 19:35
Nu är jag inte någon större följare av grekiska ligan så jag vet inte hur han skött sig där men Panathinaikos släpper Mattias Johansson, tycker Andersson ska definitivt höra sig för där.
Citera
2020-06-29, 19:42
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Nu är jag inte någon större följare av grekiska ligan så jag vet inte hur han skött sig där men Panathinaikos släpper Mattias Johansson, tycker Andersson ska definitivt höra sig för där.
Försvarare som nästan är trettio år gamla är inte riktigt det vi behöver (med undantag för Ponne). Vi måste verkligen föryngra truppen.
Citera
2020-06-29, 19:52
Citat:
Ursprungligen postat av Samizdat
Försvarare som nästan är trettio år gamla är inte riktigt det vi behöver (med undantag för Ponne). Vi måste verkligen föryngra truppen.

Jag har tyvärr svårt att se oss ta in någon yngre till en vettig summa. Beijmo gjorde inget vidare intryck, Jallow stack till Göteborg. Har inte riktigt koll på vem annars man hade kunnat ta in som är ung med potential. Danmark och Norge har jag för dålig koll på och Häcken lär inte släppa Ekpolo till en vettig peng.

Om det i slutändan står mellan Lustig och Johansson tar jag Johansson vilken dag som helst.
Citera
2020-06-29, 19:54
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Om det i slutändan står mellan Lustig och Johansson tar jag Johansson vilken dag som helst.
Visst, jag med, men om Lustig över huvud taget är aktuell ska jag aktivt börja protestera mot DA som sportchef. Så dum kan inte ens han vara.
Citera
2020-06-29, 20:01
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Jag har tyvärr svårt att se oss ta in någon yngre till en vettig summa. Beijmo gjorde inget vidare intryck, Jallow stack till Göteborg. Har inte riktigt koll på vem annars man hade kunnat ta in som är ung med potential. Danmark och Norge har jag för dålig koll på och Häcken lär inte släppa Ekpolo till en vettig peng.

Linus Wahlqvist hade varit kul att försöka på. Lär inte stanna i Dresden nu.
Citera
2020-06-29, 20:02
Citat:
Ursprungligen postat av Samizdat
Visst, jag med, men om Lustig över huvud taget är aktuell ska jag aktivt börja protestera mot DA som sportchef. Så dum kan inte ens han vara.

Där är vi helt överens, idioti om det blir av.

Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Linus Wahlqvist hade varit kul att försöka på. Lär inte stanna i Dresden nu.

Jo, men vad jag har förstått så är endast Norrköping aktuellt i Sverige.
Citera
2020-06-30, 03:54
Medlem
Ovcharkas avatar
Holmgren Pedersen vore en schysst värvning. Ersättare till kantspringaren Radetinac. Pedersen och Witry skulle säkert prestera fint ihop.
Citera
2020-07-01, 22:18
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Mrabati klubblös.
Citera
2020-07-01, 22:54
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Ser att Peddoo Albornoz får lämna Hannover, blir det Malmö nu?

Jag tror att han hamnar i Hammarby och att polare hamad ansluter.
Citera
2020-07-01, 22:58
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Jag tror att han hamnar i Hammarby och att polare hamad ansluter.

Om jag får gissa så håller han undan sig så länge som möjligt för att sen avsluta i typ BP.
Citera
2020-07-02, 10:18
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Om jag får gissa så håller han undan sig så länge som möjligt för att sen avsluta i typ BP.

Ja, han bör väl söka sig till en förening med många barn...

I övrigt inför silly ska det bli intressant att se om vi går för nån forward som ersättare till Söder eller om vi nöjer oss med det vi har.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in