Citat:
Ursprungligen postat av
RonnyKålman
Jag kommer nu att ställa en seriös fråga.
Hur kommer det sig att ingen av er, en enda etnisk svensk, har för en gångs skull vågat ta saken i egna händer och av ren hat och ilska klippt nån av de utländska gm vid liknande fall?
Alltså jag menar, nu har dessa saker pågått i över 10års tid, där etniskt svenska blir bokstavligt rövknullade av babben. Men ingen, inte en enda av er har vågat göra något av ren hämnd eller frustration.
Varför?
Jag förstår faktiskt inte. Jag menar inte att vara tyken eller att provocera, jag undrar bara hur ni kan med att i ett helt årtionde sitta här på fb anonymt och skälla/gnälla utan att ha gjort nåt själva för att skipa rättvisa?
Man tänker att av x antal miljoner svenska män, borde iaf finnas 1 eller 2 som ställer sig upp, letar upp nån av dessa småblattar och när ingen ser, hämnas.
Men inte en enda, alltså ingen! Har gjort det hittills 🤷🏽♂️ hur kommer det sig?
Och kom inte nu med att "de får skylla sig själva för att de har samröre med babbar" för det är bara gojja.
Det kanske inte är så konstigt att det ser ut som det gör? Jag menar, nu är inte jag mena-snubbe, men jag känner en del och jag förstår deras mentalitet. De respekterar endast rädsla, tro mig. Endast rädsla.
Hur länge har ni tänkt knyta näven i fickan?
Varför skulle man stå upp för random svenskar som ändå skiter totalt i sitt eget folk och massimporterar folk hit? Det finns ingen kamratskap mellan svenskar (förutom ett fåtal nationalister)...hade man skyddat en svensk så hade man åkt in på kåken, dömd av andra svenskar, och fått dubbelt så långt straff som en invandrare endast för man är svensk.
Vad har du själv för nationalitet, ditt lilla avskum?