2019-12-16, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qaa
GM säger ju ”vart är mina pengar”

Antagligen handlar det om en knarkskuld. Finns ju en del svenska kids som går på droger, han här kanske inte kunde betala tillbaka. Det är ju inte direkt som att man handlar på Klarna och har allvärldens tid på sig.

När det kommer till droger och försäljning så är ju både de kriminella och handlarna - ”oskyldiga svenskar” så att säga lika skyldiga. Utbud och efterfrågan.

Det sker även "bötning" där kidz blir utpressade för påstådda skäl, tex att de förolämpat någon.
Citera
2019-12-16, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .sh
Uppenbarligen rör det sig om en skuld och därför är alla inblandade (inkl. offret) smuts.

Tyvärr kan vi inte utgå från det längre.
Finns gott om exempel på "förnedrings"-rån på senaste tiden.
Dock var samhällsnytta senaste exempel med svenne-pundare som blev misshandlad av sin kriminella sambo ett riktigt borten-napp...
Man undrar ju hur småhororna är funtade/uppfostrade när man kan pissa på en medmänniska?
Citera
2019-12-16, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Ahh, en till som skall "ta fighten" på Flashback.

"Han provocerade säkert", "Sånt här har alltid hänt i Sverige" , "Det kan lika gärna vara raggare".
Vi börjar känna igen detta dillande vid det här laget. Hur fan kan du se dig själv i spegeln?
Alltså O M F G! (Oh my fucking god) (!!!!) Säger alltså "Enoch.Thulin", med sina 36000 inlägg på självaste Flashback ??? Hahaahahaha

Du måste ju skämta! 12+ inlägg om dagen. Och du menar att folk som inte är eniga med dina åsikter väljer att ta "fighten"(som aldrig ens existerat), på Flashback. Skäms du inte.

OnT: Hoppas såklart dessa GM grips, men jag anser tyvärr att den lille cuck-svensken förtjänar det om han självmant öppnar munnen och sväljer en invandrares kiss. Patetiskt var ordet. Möjligtvis hans föräldrars förtjänst, som feminiserat honom. Men jösses, inte ens om mitt liv stod på spel hade jag betett mig så tamt och fegt, kräks på dessa henifierade pojkar. De förtjänar det, helt klart. Inget land vill ha så fega män.
Citera
2019-12-16, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av setterwalls04
Men jösses, inte ens om mitt liv stod på spel hade jag betett mig så tamt och fegt, kräks på dessa henifierade pojkar. De förtjänar det, helt klart. Inget land vill ha så fega män.
Right.. Upp till bevis då. Ditt Namn, Personnummer, adress?

Kostar inte så mycket att skicka några yrkeskriminella på dig för att testa. Blancolån sen är det klart. Lägger in 50k extra + ett hägge grönt för att ditt favoritsyskon ska dras med.
Senast redigerad av godjulfilmbio 2019-12-16 kl. 14:17.
Citera
2019-12-16, 14:14
Medlem
anotherpieceofmeats avatar
Not my proudest wank.

Fan en sån här video kommer ju typ ut var tredje vecka nu för tiden, undrar hur ofta de sker, varannan dag?
Citera
2019-12-16, 15:44
Medlem
StuGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Ahh, en till som skall "ta fighten" på Flashback.

"Han provocerade säkert", "Sånt här har alltid hänt i Sverige" , "Det kan lika gärna vara raggare".
Vi börjar känna igen detta dillande vid det här laget. Hur fan kan du se dig själv i spegeln?

Ja, det här var ju ett vanligt beteende hos de finska krigsbarnen som evakuerades till Sverige 1940.

Knappt hade tultat ur tågen, med skylt runt halsen och för stor yllekappa - innan de plötsligt ställde sig i ring runt svenska barn och kissade på dem och kallade svenska folkskolefröken för "hora".

Sverige har alltid varit MångkulturelltTM!

Då bosättarna fångats på bild torde det klaras upp relativt enkelt.
Senast redigerad av StuG 2019-12-16 kl. 15:46.
Citera
2019-12-16, 15:56
Medlem
Citat:

Antagligen handlar det om en knarkskuld. Finns ju en del svenska kids som går på droger, han här kanske inte kunde betala tillbaka. Det är ju inte direkt som att man handlar på Klarna och har allvärldens tid på sig.

När det kommer till droger och försäljning så är ju både de kriminella och handlarna - ”oskyldiga svenskar” så att säga lika skyldiga. Utbud och efterfrågan.
Ja eller så har killen helt enkelt blivit bötad?
Citera
2019-12-16, 15:57
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Uppenbarligen rör det sig om en skuld och därför är alla inblandade (inkl. offret) smuts.

Har du aldrig hört talas om påhittade skulder?

https://www.helahalsingland.se/artikel/hotades-om-pahittad-skuld-misstankt-sa-att-han-skulle-sla-av-knaskalarna

Men du kanske var med vid den aktuella misshandeln eller umgås med dom inblandade?

Smuts hittar på vad som krävs för att ursäkta sitt beteende, oavsett om det infinner sig en vilja att kissa någon i munnen eller kasta sten på polisbilar.

Smuts är även den som utan vidare fakta försöker förmildra något avskyvärt.
Senast redigerad av Tok-Frans 2019-12-16 kl. 16:56.
Citera
2019-12-16, 16:13
Medlem
Rasseltasss avatar
Citat:

Knappast, den invandrade ohyran förgiftar våra barn med knark och vill dessutom ha deras pengar. Annars pissar de dem i munnen. Rikta hatet åt rätt håll här...
Citera
2019-12-16, 16:20
Medlem
Lichtblicks avatar
Citat:
Jag tycker att du är alldeles för snäll mot pojken bara för att han är svensk. Med tanke på hans utstyrsel ser han ut som en typisk pundare som försökt att slippa undan en knarkbetalning. Detta kan styrkas med vad som sägs i videon d.v.s. "var är mina pengar?".

Du vet att indrivare och langare driver in pengar som dom anser folk är skyldig dom som "böter" för saker och ting?

Killen kunde ha vart på fel ställe vid fel tillfälle och fick blattens aggression mot sig och vips så har killen en kolaskuld för 2000 för att blattens hade sålt kola till killens polare eller var på samma fest.

Jag har både sett och hört det mesta för att någon ska kräva pengar av någon utan grund. Det kan också vara så att blattens till och med hittar på honom i hopp på att någon ska vara så rädd och "betala skulden".

Och vad kan man säga efter videon? Ja, raus! Men så får man inte säga, inte bra, ba ba ba!
Citera
2019-12-16, 16:26
Medlem
Kissdroppes avatar
Citat:
Jag tycker att du är alldeles för snäll mot pojken bara för att han är svensk. Med tanke på hans utstyrsel ser han ut som en typisk pundare som försökt att slippa undan en knarkbetalning. Detta kan styrkas med vad som sägs i videon d.v.s. "var är mina pengar?".
Ser ut som en typisk pundare? Han ser ju ut att vara runt 14-15! Han kan säkert inte ens odla ett skägg, och du försöker förminska det hela genom att kalla honom en "typisk pundare".

Sedan så "skattas"/"bötas" folk rätt ofta i förorterna i Stockholm. Påhittade skulder dyker upp titt som tätt, både bland killar i den här åldern och vuxna män. Så det kan lika gärna vara påhitt för att berättiga våld/utpressning.

En 14-årig svensk blir sparkad på när han ligger och sen pissad i munnen, av ett gäng negrer och spagettiarmarna i vänster försöker ursäkta/förminska beteendet.

Problemet är inte Islam, problemet är afrikaner och araber. Problemet är "mångkultur".
Citera
2019-12-16, 16:28
Medlem
Psykopater, men det är framför allt rasism mot vita svenskar vi ser av dessa araber? och afrikaner.
Lever den svenske killen? Självmord?
GM hörs och syns lite på bild, namn på dessa rasister?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in