2020-11-13, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Otroligt sknt att slippa Almqvist eller vad han heter idag. Alldeles fr speedad och hetsig fr att g att lyssnna p.

Jag spolade ven ver Toras trtta spaningar idag angende tjejnytt. Riktigt svagt idag, ursktas med att hon var nervs infr dejterna.

Du citerar fel person.

Det som sades var att Kakan har gjort slut med Hanna Ostrowski, dessa har vl ven ett barn tillsammans. Detta har ju n idag inte ntt media och mste vl rknas som ett kndispar.

Kakan ger en lgenhet och de bor kvar dr tillsammans och har ngon tvist om lgenheten och hennes brudex verkar vgra att flytta ut och t.om. hotar om att ta halva lgenheten enligt sambolagen.

Det kom ven fram att Kakan spelar p bda sidorna och inte bara r lebb som hon profiterat sig p.

Sedan lite snack om att de frlorade stryktipssponsen p.g.a. Jesper rkade sga att han har en historik av spelmissbruk.

Typ s. Spelade in faktiskt men s kul var det inte att jag orkar ladda upp. Bild p nr Kakan visar "pattarna" i studion finns lngre bak i trden dock med BH p.

Alright! Tack fr svaret, blev ocks frvnad nr hon sa att hon var bisexuell i sjlva intervjun.
Citera
2020-11-13, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Otroligt sknt att slippa Almqvist eller vad han heter idag. Alldeles fr speedad och hetsig fr att g att lyssnna p.

Jag spolade ven ver Toras trtta spaningar idag angende tjejnytt. Riktigt svagt idag, ursktas med att hon var nervs infr dejterna.

Du citerar fel person.

Det som sades var att Kakan har gjort slut med Hanna Ostrowski, dessa har vl ven ett barn tillsammans. Detta har ju n idag inte ntt media och mste vl rknas som ett kndispar.

Kakan ger en lgenhet och de bor kvar dr tillsammans och har ngon tvist om lgenheten och hennes brudex verkar vgra att flytta ut och t.om. hotar om att ta halva lgenheten enligt sambolagen.

Det kom ven fram att Kakan spelar p bda sidorna och inte bara r lebb som hon profiterat sig p.

Sedan lite snack om att de frlorade stryktipssponsen p.g.a. Jesper rkade sga att han har en historik av spelmissbruk.

Typ s. Spelade in faktiskt men s kul var det inte att jag orkar ladda upp. Bild p nr Kakan visar "pattarna" i studion finns lngre bak i trden dock med BH p.

Oj r det dr vi har grunden till att Fredrik r s grinig p Jesper?

Edit: Lyssnade klart dagens avsnitt. Otroligt mindervrdighetskomplex av Fredrik bara fr att han r obildad och blir sur nr folk som har utbildat sig kan hvda sin rtt ver hans gissningar.
Senast redigerad av Linje40 2020-11-13 kl. 15:17.
Citera
2020-11-13, 19:21
Medlem
somlowzs avatar
Bara jag som upplevde att Fredrik var jvligt oskn mot Jesper i dagens avsnitt? Dels Fredriks ton och hrskartekniker, men framfrallt nr han pressade de vriga, och synnerhet Jesper att dela med sig av sin "mrkaste sexfantasi". Gr han sig till eller frstr han p riktigt inte att det r ett extremt privat mne som de allra flesta inte vill dela med sig av? Srskilt inte i ett radioprogram.

I vrigt ett jvligt bra program!
Citera
2020-11-15, 00:28
Medlem
bfjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av somlowz
Bara jag som upplevde att Fredrik var jvligt oskn mot Jesper i dagens avsnitt? Dels Fredriks ton och hrskartekniker, men framfrallt nr han pressade de vriga, och synnerhet Jesper att dela med sig av sin "mrkaste sexfantasi". Gr han sig till eller frstr han p riktigt inte att det r ett extremt privat mne som de allra flesta inte vill dela med sig av? Srskilt inte i ett radioprogram.

I vrigt ett jvligt bra program!

Verkligen, mer och mer dessutom, men ven till gster eller folk de ringer upp. Tycker Fredrik ibland knns alldeles fr omogen och barnslig. Hade varit intressant att veta vad deras vision med podden r, vill de komma upp i hgre patreon s mste de nog ven hlla en mer mogen niv, finns inte tillrcklig mngd mnniskor som vill hra ngon gra pruttar i micen eller bertta att hans mrkaste sexfantasi r att bli psatt av ett fotbollslag frn gambia i skogen.
Citera
2020-11-16, 12:32
Medlem
Dags att mygga av Djurnamn Naturnamn Efternamn nu. Blir bara inslagna vidppna drrar om konspirationsteorier och att redaktionen ska sitta och lisma medelst politisk positionerande kring frgor de inte har en aning om. Hr r de som absolut smst; Jesper faller tillbaka i tv tankar i luften-mantrat, Max sitter och alibi-instmmer och Fredrik energidrneras. Ingen spontanitet, inga ovntade stickspr, inget genuint intresse.

Tillbaka till ritbordet. Kr gott snack med redaktionen frsta timmen och en (1) gst andra timmen. Hll er till populrkultur, samtidsbetraktelser och p sin hjd lite udda uppslag frn nyhetsfldet.
Senast redigerad av efterskalvet 2020-11-16 kl. 12:40.
Citera
2020-11-17, 16:07
Medlem
Alla swishtiggerier mste upphra.

Kul med Jespers "alla vill bara ha saker gratis"

Klipp till: "Fyllepodd p fredag, swisha pengar fr krk"
Senast redigerad av pogba 2020-11-17 kl. 16:15.
Citera
2020-11-18, 18:06
Medlem
r det bara jag som tycker det blir olyssningsbart nr Hannes r med?
Citera
2020-11-18, 18:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodorski
Nej hller med. Hannes gr ngot som gr det olyssningsbart,
Kanske du kan sga exakt vad det r?
Citera
2020-11-19, 10:28
Medlem
blomodlarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodorski

Hller med till 100%. Kom in hit fr att se om ngon tycker likadant. Har vl med hans lder att gra (vad r han, 16-17?) och attityd. Brukar skippa avsnitten som han r med i.
Citera
2020-11-19, 12:30
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av satanschannel
Nej hller med. Hannes gr ngot som gr det olyssningsbart,
Kanske du kan sga exakt vad det r?
Brjade lyssna i somras p Gott Snack, s jag lg efter en hel del och kom drmed in i vrens avsnitt nr hsten drog igng.
Fick d hra Hannes typ en gng. Jag strde mig p honom direkt.
Jag tror det har med ldern att gra. Han leker liksom erfaren mediaman med Sigge Eklund-djup och ett Nemo Heden-missbruk. Dvs noll djup och ett kocketerande med grsmissbruk.
I alla fall det avsnittet jag hrde.
Det blir lite..falskt och tntigt.

Men, han r ung. Jag frskte ocks med det dr nr jag var typ 19. Man sg upp till personer och ville vara som dom liksom.
S man ska inte klandra honom allt fr hrt.
Citera
2020-11-19, 12:39
Medlem
Blev vldig hgstadiestmning i mackpodden....
Citera
2020-11-19, 21:15
Medlem
Knns som mnga hr projicerar sitt egna sjlvhat p hannes. Vi har alla varit i den ldern. Ondigt mycket hat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in