2021-09-08, 20:31
Medlem
joyyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gary.Glitter
En eloge till Jesper som klarade 2 timmar av total nonsens idag.

Allt ifrn frsvarande av tjuvar, plankare, hjda skatter p allt till att alla kioskgare r invandrare och att judar inte frtrycks i Sverige, speciellt inte i Malm.

Fascinerande hur man kan vara en sn stereotypisk innerstadsbo.

Var verkligen helt olidligt att lyssna p.
Citera
2021-09-08, 21:20
Medlem
Citat:
En eloge till Jesper som klarade 2 timmar av total nonsens idag.

Allt ifrn frsvarande av tjuvar, plankare, hjda skatter p allt till att alla kioskgare r invandrare och att judar inte frtrycks i Sverige, speciellt inte i Malm.

Fascinerande hur man kan vara en sn stereotypisk innerstadsbo.
Ganska ckligt nr folk visar sitt rtta ansikte p det dr sttet. Den dr Andr r en lismande inflyttad som pissar p sin pappa och den trygga tillvaro som gett honom allt. Den vrsta sorten. Ballafjang r definitivt min favorit av dom tv, dr finns det iallafall lite substans.

Tycker ofta (inte alltid) Gott snack har hllit sig fr goda fr att sparka in vidppna vnsterliberala drrar, Fredrik svingar oftast t bda hllen p ett underhllande stt, men hr hamnade man av ren slapphet och okunskap (Hej Petrina!) tillbaka i kaninhlet.
Senast redigerad av efterskalvet 2021-09-08 kl. 21:29.
Citera
2021-09-09, 11:39
Medlem
S trtt p hra Jesper gra sin konstiga smlndska(?)-krringrst.

Ryser i hela kroppen varje gng.
Citera
2021-09-10, 07:39
Medlem
Jag tycker att det r lika roligt varje gng. Hr knappt vad han sger men skrattar nd.
Citera
2021-09-10, 11:54
Medlem
Sjukt att Gary fortfarande lyssnar p podden han hatar.

Riktig bra avsnitt med Viktor igr, magproblemsbruden kunde dom dock ha skippat!
Citera
2021-09-10, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linje40
Sjukt att Gary fortfarande lyssnar p podden han hatar.

Riktig bra avsnitt med Viktor igr, magproblemsbruden kunde dom dock ha skippat!

lskar podden. Avskyr vissa element med det.

Som t.ex nr ingen personal kommer och en praktikant aom ej r torr bakom ronen och en kommunist frn statsmedian leder programmet.
Citera
2021-09-10, 13:24
Medlem
Citat:
lskar podden. Avskyr vissa element med det.

Som t.ex nr ingen personal kommer och en praktikant aom ej r torr bakom ronen och en kommunist frn statsmedian leder programmet.

Just gllande den kritiken hller jag med.
Citera
2021-09-10, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linje40
Just gllande den kritiken hller jag med.

Bra bror.
Det r bra att vara vidrig och syrlig p internet, s lnge Gott Snack utvecklas till det bttre!

Se programmet lite som det tredje riket. Alla som inte r ultimata fr sin roll skjuter vi med syrliga kommentarskulor.
Citera
2021-09-10, 19:16
Medlem
Avbryter ett i mitt tycke tmligen ovidkommande och styltigt personportrttsritande av den ovidkommande Joe Labero och stter p nya specialavsnittet bara fr att f hra Max knarrande stmma igen.
Citera
2021-09-11, 20:14
Medlem
Jag vet att det har nmnt i den hr trden men har de ngon gng tagit upp kritiken i podden om att Fredrik gspar och rapar in i micken hela.jvla.tiden?

Det r fan det mest respektlsa jag har hrt i den hr podden och han har fan gjort det extra tydligt i minst hlften av deras program de gjort hittills och alltid rakt in i micken ven fast deras gster sitter mittemot
Citera
2021-09-11, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uttrakad90
Jag vet att det har nmnt i den hr trden men har de ngon gng tagit upp kritiken i podden om att Fredrik gspar och rapar in i micken hela.jvla.tiden?

Det r fan det mest respektlsa jag har hrt i den hr podden och han har fan gjort det extra tydligt i minst hlften av deras program de gjort hittills och alltid rakt in i micken ven fast deras gster sitter mittemot
Personligen tycker jag det r deras minsta problem. Det r heller inget jag har mrkt av speciellt mycket? Frutsatt att man inte sitter och letar aktivt sklart. Jag gillar verkligen Fredrik post sommaruppehllet, underbart avmtt och p grnsen till ofrskmd i fyndigheterna som sticks in. Men jvlar vad roande det r.

Fantastiskt specialavsnitt med Berger och Antonoff. Njt av varenda sekund.
Senast redigerad av efterskalvet 2021-09-12 kl. 00:08.
Citera
2021-09-15, 16:22
Medlem
Riktigt kul med P3-dokumentrgreppet, fnissade fnigt p bussen. Ganska bra niv p GS just nu generellt.

Tore och Janek r inte ett dugg roliga att lyssna p, kan kolla p Outsiders om jag mot frmodan skulle vilja skratta t autisters rttframhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in