2025-06-04, 21:17
Medlem
lisa.emilia1990s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av illlilllilili
Tråkigt men tror Mattsson kan ta det annars. Vad hände?

Kanske tar och lyssnar trots den dåliga reklamen. Håller med din beskrivning av när GS är bra.

Jaa, gud såklart han kan ta det och kanske tom tycker att det blir spännande, det är inte synd om honom det är mer synd om oss lyssnare och produkten haha.

Intressant för F att lyssna igenom avsnittet, först det smarta, goda snacket och sen se vad han gör med stämningen och hur toxisk han blir när han inte får medhåll kring hans teorier om 11 september.
Citera
2025-06-04, 21:19
Citat:
Ursprungligen postat av lisa.emilia1990
Jaa, gud såklart han kan ta det och kanske tom tycker att det blir spännande, det är inte synd om honom det är mer synd om oss lyssnare och produkten haha.

Intressant för F att lyssna igenom avsnittet, först det smarta, goda snacket och sen se vad han gör med stämningen och hur toxisk han blir när han inte får medhåll kring hans teorier om 11 september.

Ah, 9/11 ja har sett att han lagt upp stories på instagram om det med dryg nedlåtande ton
Citera
2025-06-11, 14:35
Medlem
Och på Gott Snacks Instagram post på detta avsnitt så är kommentarerna inaktiverade! Alltså på avsnitt 1065
Senast redigerad av Exhetor 2025-06-11 kl. 14:37.
Citera
2025-06-11, 15:06
Medlem
AtlernativFrSverges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exhetor
Och på Gott Snacks Instagram post på detta avsnitt så är kommentarerna inaktiverade! Alltså på avsnitt 1065

1065 DEL 1: Narcissisten Anne Frank

Hej och hå
Citera
2025-06-11, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AtlernativFrSverge

Hej och hå

Nu förstår jag inte?
Citera
2025-06-11, 15:42
Medlem
AtlernativFrSverges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exhetor
Nu förstår jag inte?

Det 'är avsnitt 1069, jag läste fel. Trodde ditt inlägg handlade om det, lyfte på ögonbrynet åt det lite
Citera
2025-06-11, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AtlernativFrSverge

Hej och hå

Om man ska vara rättvis så är rubriken på avsnittet en referens till att fredde snackar om hur diverse debattörer kallar Greta det nu och att han då ironiskt refererar tillbaka till henne, inte att han tycker att hon var en narcissist.

För övrigt tycker jag det varit ganska roliga avsnitt senaste tiden, speciellt idag med Niklas Svensson! Med roliga gäster som spelar boll så lyfter det ofta! Så länge fredde inte är bakis eller på dåligt humör.
Citera
2025-06-15, 08:16
Medlem
YuriOrlovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atlantisx
Om man ska vara rättvis så är rubriken på avsnittet en referens till att fredde snackar om hur diverse debattörer kallar Greta det nu och att han då ironiskt refererar tillbaka till henne, inte att han tycker att hon var en narcissist.

Kan dock vara den sämsta liknelsen i världshistorien. 😆
Citera
2025-06-15, 19:17
Medlem
lisa.emilia1990s avatar
Gott Snack har varit jävligt bra senaste tiden!! Helvete vilken skillnad det gör när Fredrik är bra, då är han fan bäst i Sverige!!
Citera
2025-06-15, 23:54
Citat:
Ursprungligen postat av lisa.emilia1990
Gott Snack har varit jävligt bra senaste tiden!! Helvete vilken skillnad det gör när Fredrik är bra, då är han fan bäst i Sverige!!

Exakt, vårda det, för sjuttsingen.

Har man tunga och mindre populära ämnen som man vill få utlopp för så kanske man kan göra det som en sidopodd en gång i veckan eller annat, så kan de frälsta lyssna på det.
Citera
2025-06-18, 17:55
GS frågar om lunch och eftermiddagssändningar:

Det är trevligt, för mig personligen då jag på förmiddagen inte det passar så bra med talk-radio pga jobbet och det är annan vibe när man lyssnar i efterhand och inte live, och jag föredrar det senare.
Citera
2025-06-19, 11:57
Medlem
Lonlines avatar
Hur blev det med deras superduper, unika och bästa "girls of rågsved"? Fick svt reda på vilket psykfall Fredrik är och fick kalla fötter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in