Citat:
Ursprungligen postat av
Knux
.
Oj, oj, oj, du är inte klok. Vad du just har gjort dig själv till åtlöje.
Citat:
Ursprungligen postat av
Knux
Det är väl just det som är hans största USP och stor del varför han är så otroligt hyllad av de flesta Gott snack lyssnare. Han är inte en inskolad mediaman som bara går på repeat varje dag. Jag tror han vinner mycket på att vara sig själv och prata om djupa saker också. Inte bara det vanliga ”Ligga med P3”-snacket eller relationsradion. Det blir så jävla uttjatat.
Eller hur, jag går utanför dörren och direkt hör jag hyllningskören till Jespers ära.
Det handlar inte om att vara en "inskolad mediaman". Det finns otal podcasts gjorda av personer som inte är "inskolade mediamän". Det är bara rent sunt förnuft att förstå vad man fläker ut i en podcast och vad man håller till sig själv.
De pratar inte några "djupa saker". De beter sig som högstadieelever med sitt prat om ångest, osäkerhet och tjejer, och Jespers sök efter bekräftelse. Han skulle tjäna på att hitta maskulina förebilder, bygga upp mer självförtroende och bli mer alpha.
Konstruktivt tips: De pratade för ett tag sedan med Calle Schulman, och kom då in på gym och träning. Tidigare har de också nämnt MMA. Mer av detta! De borde också ha med maskulina hjältar och prata mer om maskulinitet. Hur kan de ha ett återkommande segment om Tjej-nytt, men inte något om hur man blir manlig??
Citat:
Ursprungligen postat av
Knux
Medan Tora enligt dig är Sveriges roligaste och smartaste person? Det säger nog mer om dig faktiskt. Din agenda lyser tydligt igenom. Vänsterblivna Stockholmstjejer finns det gott om

Hahaha, idiot. Det var ett citat från Jesper. Det är Jesper som i Gott Snack har beskrivit Tora som Sveriges roligaste och smartaste tjej.
Det säger en del om Jesper, eller hur?

Ledsen att rasera din bild av honom.