Flashback bygger pepparkakshus!
2021-03-10, 14:07
Medlem
Ännu en sändning av 5 min högläsning av en läspande, stammande Fredrik och skifte från härlig, bullrig morgonstämning till "nu ska vi prata känslor för jag sysslar med självhjälp".

Nästan duktigare än Skugge på att få en sändning att handla om en själv och ens egna intressen.
Citera
2021-03-10, 15:00
Medlem
Baronesos avatar
Att Fredrik håller på med självhjälp och ska prata om anknytning med varenda gäst är såklart riktigt tröttsamt, men tycker ändå att det kan starta vissa intressanta konversationer. Men som att i måndags sitta och läsa högt ur en bok i ett par minuter är ju bara stört. Går det ens att komma på ett sämre grepp i radio?

Är förövrigt kluven till att intervjua Blattelito, helt sjukt i min mening. Samtidigt vill man ju lyssna, så hoppas inte de får kalla fötter och skiter i att publicera intervjun. Sen kan de få den rättmätiga kritiken.
Citera
2021-03-10, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baroneso
Att Fredrik håller på med självhjälp och ska prata om anknytning med varenda gäst är såklart riktigt tröttsamt, men tycker ändå att det kan starta vissa intressanta konversationer. Men som att i måndags sitta och läsa högt ur en bok i ett par minuter är ju bara stört. Går det ens att komma på ett sämre grepp i radio?

Är förövrigt kluven till att intervjua Blattelito, helt sjukt i min mening. Samtidigt vill man ju lyssna, så hoppas inte de får kalla fötter och skiter i att publicera intervjun. Sen kan de få den rättmätiga kritiken.

Risken är att intervjun med blattelito blir pajig och inte lyfter fram vilken vidrig man det är men vi får se.

Ja intressant i viss mån. Men i nuläget är det som att lyssna på en nyfrälst yogi som precis spenderat tre veckor på läger i Goa.
Citera
2021-03-10, 18:42
Medlem
Tycker det kan finnas värde i att intervjua även vidriga kriminella som Blattelito, men GS har ju visat sig vara komplett värdelösa på att ställa kritiska frågor när det kommer en gäst som tar för sig, så känner mig ytterst skeptisk till att de kan göra en bra intervju...

Essy Klingberg är imponerande för sin ålder, 21, så då får man ha överseende med alla "liksom" och liknande som hon säger konstant, är ju troligtvis nervositet. Otroligt sexig röst dock?

EDIT: Jaha, tydligen är hennes mamma Karin Magnusson. Då är det ju inte så konstigt att hon trillar in på mediaspåret och får vara med i Nöjesguiden, GS etc.
Senast redigerad av atlantisx 2021-03-10 kl. 18:45.
Citera
2021-03-10, 20:23
Medlem
Fredrik får ju gärna sluta att snöa in sig på självhjälp och anknytningsteori.
Det är inget han bottnar i att driva samtal eller nån sorts behandling i Vilket man kan antyda har gjorts i snacket kring Blattelito.
Citera
2021-03-11, 03:37
Medlem
bfjs avatar
Men ärligt nu Blattelitto... hur går det med brudarna?

Det svingas en hel del i DM kan jag tro, jo jo...

På samma sätt som att 242 Patrik blev irriterad på att han hade varit med i Nemo Möter och sen i efterhand fick reda på att han var dömd för sexuellt utnyttjande av barn och att den intervjun minsann skulle slutat annorlunda om han visste om det.

så är det ju lite ödets ironi att de kör Roddy Benjaminsson först i intervju och sedan tar in en sådan som Roddy typ vill döda.

(Ps. jäkligt märkligt dock att Patrik sen ändå valde att vara med i Hedman Hedén en beroendepodd, Offtopic soz)
Citera
2021-03-11, 09:08
Medlem
erwynns avatar
Blattelitogrejen är någon del av ett större projekt enligt Fredrik. Svårt att se hur man ska gå ”vinnande” pr- och innehållsmässigt att sätta sig ned med honom. Finns absolut inget intressant/spännande what so ever med en sån person. Anknytningshallojet är så totaltintentsägande. Den höga nivån som genomsyrat senaste säsongen med trevliga och intressanta möten håller helt på suddas ut.

Som någon innan skrev finns det ett visst värde i galningar som Wahlbeck men detta är något helt annat. Patreon rakt ner till 1$ från 10$.
Citera
2021-03-11, 12:59
Medlem
Fredrik har lagt upp ett kryptiskt inlägg på insta att lördagens nattsnack ej kommer publiceras. Någon som vet mer varför?
Citera
2021-03-11, 18:32
Medlem
bfjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FriTidEn
Fredrik har lagt upp ett kryptiskt inlägg på insta att lördagens nattsnack ej kommer publiceras. Någon som vet mer varför?

Var väl någon livesändning med Krunegård och inringande fans som inte riktigt flöt (om jag förstår folk i fb-gruppen rätt)
Citera
2021-03-11, 21:12
Medlem
Blattelito-intervjun kommer gå åt skogen om det är Fredrik som håller i den. Har inte hört honom hålla ett seriöst samtal någonsin tror jag. Minst ett tafatt nödskämt varannan minut.

Hoppas innerligt att Max höll i det samtalet.
Citera
2021-03-13, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AstonBentley
Blattelito-intervjun kommer gå åt skogen om det är Fredrik som håller i den. Har inte hört honom hålla ett seriöst samtal någonsin tror jag. Minst ett tafatt nödskämt varannan minut.

Hoppas innerligt att Max höll i det samtalet.

Max och Jesper hade gjort det bra.
Jesper är modig och ställer kritiska frågor oavsett vem det är.

Fredrik är en syltrygg.
Citera
2021-03-15, 15:54
Medlem
Jespers konstanta swish-tiggeri är plågsam i Patreongrupperna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in