Trist att ingen r i den hr trden lngre fr att snacka om Gott Snack utan bara spy massa galla ver Fredrik.
Jag tycker att Gott Snack R ett otroligt format, som r helt unikt och oefterhrmligt p den svenska poddhimlen. Jag har lyssnat mer eller mindre sen start och kan sga att ALLA avsnitt dr Fredrik r med r mer eller mindre alltid 100% bttre, n nr han inte r med. Han har en nerv, r svinsmart och lyckas driva samtalet framt s du som lyssnare aldrig blir uttrkad och alltid vill ha mer.
Sen har det som skdare ftt vara spnnande att f vara med p hans transparenta (ngot magstarka?) resa. Sg en annan person i det sltstrukna mediesverige dr man ftt samma inblick? Ibland har det blivit fr mycket t ena hllet ur ett innehllsperspektiv, och som lyssnare fattar man ju att det inte alltid varit den bsta arbetsmiljn p redaktionen. Men fr mig som konsument och patreon spelar det ju faktiskt inte s stor roll, jag blir glad nr jag fr bra innehll tv timmar om dagen.
Avsnittet i fredags var bland det bsta p flera mnader. Nr Gott Snack hller den nivn, d finns det inget som kan sl formatet. Men som jag alltid tyckt - nr t ex Petrina r programledare stnger jag tyvrr av, hur bra gster det n r. I mitt tycke r hon lngrandig, sjlvupptagen, lite trist och lyckas inte driva samtalet framt och stlla frgor, utan vill mest bara hra sin egna rst. r det ngon mer n jag som hller med? Hon sticker ut, och inte p ett bra stt tyvrr...sen blir det ju inte heller bra om ngon praktikant hller i rodret men det r mer frstrligt. Av hela redaktionen finns det faktiskt bara Petrina dr det inte hller tycker jag. Att lyssna p henne r typ: "jag tycker s, jag r s, och jag r si och lt oss prata 5 min huruvida jag hade en drm i natt, Berlin och DJ och jag jag jag jag jag" tills man ba....kanske kul att hra vad typ superintressanta gsten eller sidekicken tycker haha.
Jag ser iaf fram emot en toppenhst av Gott Snack, lskar alla sidekicks just nu och hoppas det kommer in ngra roliga praktikanter ocks. Hon frn Kalmar stack t ex ut i vras
Anywhoooo, nn kvar hr som vill prata FORMATET? Det vore kul!
kram