2024-10-09, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av atlantisx
Väldigt mysig känsla när Jesper var med i dagens avsnitt (lyssnade på Spotify-versionen)! Jag fick en direkt nostalgisk känsla av GS 2020-2022 och märkte även att Fredrik sken upp.

I övrigt ganska magstarkt när Sannadollan berättar om att hon nu älskar att dejta och precis varit på dejt med en kille som nyss blivit släppt från fängelsestraff och tydligen är gängkriminell, dessutom smygfotade henne (antar för att han tycker det är en kul grej att berätta för sina kompisar att han har haft sex med en dvärg). Väldigt få och svaga ifrågasättande utan mer uppåtpuffar för att hon ger sig ut och dejtar igen haha.

De blev ju för fan nyss ihop? Pål är ju känd för att knulla horor och suga av män för dokumentärer så han gillade nog idén om att testa en dvärg. Tror inte Dollan kommer hitta nån snubbe som INTE dejtar henne för att hon är dvärg.
Citera
2024-10-11, 13:42
Medlem
Apropå den nya Kreml- vänliga tonen på instagram .

Läste detta på cornucopias blogg .
"11:20 I veckan har det dykt upp en aktivering av nya ryska trollkonton, som kör med “[j]ag har börjat tvivla lite grann, kanske kan du få mig att fortfarande tro på att Ryssland har 100% ansvar i detta krig!? Anledningen till tvivlet är att jag lyssnat en hel del på “ och genom att nämna olika vatniks i Väst försöker framstå som sympatiska och Ukrainasympatisörer, men som vill nyansera att kriget inte är Rysslands fel och ansvar. Flera ofta nyregistrerade konton eller konton från det senaste året har kört med detta narrativ som verkar samordnat.

Vet inte om det också förekommer i fler forum än på Twitter. Jag har fått minst fyra sådana svar på postningar jag gjort på Twitter."
Citera
2024-10-11, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorLaban
Apropå den nya Kreml- vänliga tonen på instagram .

Läste detta på cornucopias blogg .
"11:20 I veckan har det dykt upp en aktivering av nya ryska trollkonton, som kör med “[j]ag har börjat tvivla lite grann, kanske kan du få mig att fortfarande tro på att Ryssland har 100% ansvar i detta krig!? Anledningen till tvivlet är att jag lyssnat en hel del på “ och genom att nämna olika vatniks i Väst försöker framstå som sympatiska och Ukrainasympatisörer, men som vill nyansera att kriget inte är Rysslands fel och ansvar. Flera ofta nyregistrerade konton eller konton från det senaste året har kört med detta narrativ som verkar samordnat.

Vet inte om det också förekommer i fler forum än på Twitter. Jag har fått minst fyra sådana svar på postningar jag gjort på Twitter."

Fredriks ryssvänliga argument är EXAKT samma som vi sett exempelvis på flashback sen början av 2022 av dom värsta rysstrollen. Det är verkligen som att dom får samma manual av Kreml som dom måste följa till punkt och pricka.

Han har sålt ut sin själ helt enkelt. Brinn länge och väl i helvetet sen, Fredrik.
Citera
2024-10-15, 12:28
Medlem
hejpadigdu1s avatar
Fredrik, kan ni inte snacka om detta klipp i programmet?
https://x.com/GAZAWOOD1/status/1845899236665115021

Samma barn blir buret på olika ställen i Gaza, samma skådisar, samma kläder.
Citera
2024-10-16, 18:14
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejpadigdu1
Fredrik, kan ni inte snacka om detta klipp i programmet?
https://x.com/GAZAWOOD1/status/1845899236665115021

Samma barn blir buret på olika ställen i Gaza, samma skådisar, samma kläder.

Jag vet inte om jag ska tycka synd om dig eller vara avundsjuk för att du lever i en rosa fantasibubbla där det inte finnas några mördade barn i Gaza.

Du har aldrig tänkt tanken att olika personer kan ha filmat samma skadade barn på olika ställen längst samma gata?
Citera
2024-10-17, 17:27
Medlem
Fredrik sörjer redan att Hamas-ledaren Sinwar dödats av Israel, lol.
Citera
2024-10-17, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av atlantisx
Fredrik sörjer redan att Hamas-ledaren Sinwar dödats av Israel, lol.

Ja herrejösses, Sinwar skulle med all sannolikhet flått öppet homosexuella Söderholm levande om han fått chansen. Folkfest längs hela gaza-strip. Men Söderholm sörjer. En tyst minut i gott snack imorgon?
Citera
2024-10-17, 20:24
Medlem
Lonlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chopper Read
Ja herrejösses, Sinwar skulle med all sannolikhet flått öppet homosexuella Söderholm levande om han fått chansen. Folkfest längs hela gaza-strip. Men Söderholm sörjer. En tyst minut i gott snack imorgon?

"Irael måste förintas" delade "Geniet" på instragram story precis haha
Citera
2024-10-17, 21:26
Medlem
GhostofMozarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lonline
"Irael måste förintas" delade "Geniet" på instragram story precis haha
Ogalen är han inte
Citera
2024-10-18, 11:08
Medlem
Söderholm är väl den enda kändis i Sverige som är uttalat pro-Hamas? En sån som Ekis brukar sväva på målet och ducka frågan.
Citera
2024-10-18, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrDagSedel
Söderholm är väl den enda kändis i Sverige som är uttalat pro-Hamas? En sån som Ekis brukar sväva på målet och ducka frågan.

Malcom Kyeyune som var högerns favoritafrikan och fick skriva krönikor för GP, Fokus osv när han mest kritiserade invandring och vänstern. Efter Rysslands invasion av Ukraina blev han ett regelrätt rysstroll och sedan 7 oktober förra året hör han till Hamas hejaklack. Men han var väl knappt en kändis då och är det nog i ännu mindre grad nu för tiden när kröniköruppdragen sinat.

Å andra sidan är väl knappast Fredrik regelrätt kändis heller. Tror inte random svensson på stan vet vem han är.
Citera
2024-10-18, 16:49
Medlem
"genietsoderholm2
Tror ni vi kommer få se den kaxiga lilla köttbullen Zelensky vid fronten eller"

Nu verkar han ta otrevliga /hånfulla citat från ryssar rakt av . Han blev nog ur balans när hans idol/frihetskämpe dog igår .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in