2024-01-26, 21:19
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlv0nlinne
Till minne av Ploj. Tyvärr räcker det inte att vara mentor, ledstjärna och ha diplomatiska förmågor. Ifrågasätter man allsmäktige Fredrik så finns det bara en väg att gå. https://imgur.com/a/evGExH6
Haha, ja, där har vi bilden! Du anade att något inte riktigt stod rätt till och tog en skärmdump i förebyggande syfte?

Ändå helt sjukt hur man kan gå från en sådan fin hyllning till att sparka personen i fråga inom loppet av några dagar.
Citera
2024-01-26, 21:31
Medlem
carlv0nlinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Haha, ja, där har vi bilden! Du anade att något inte riktigt stod rätt till och tog en skärmdump i förebyggande syfte?

Ändå helt sjukt hur man kan gå från en sådan fin hyllning till att sparka personen i fråga inom loppet av några dagar.
Haha, exakt så. Kände att det var nåt som inte stämde här! Men jag hade aldrig kunnat ana att Ploj skulle få sparken några dagar senare.

Hörde av en som lyssnat på hela eftersnacket att både Sannadollan och August var ganska raka mot Fredrik ang hur han hanterar folk som bara försvinner ur programmet och aldrig mera nämns. Efter deras påtryckningar ska han ha lovat att berätta mer om vad som hänt på måndag. Vi får väl se hur det blir med det och om August och Dollan är kvar nästa vecka
Citera
2024-01-26, 21:33
Medlem
jertoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MichelFoucault123
Vilka har Fredrik blivit osams med och börjat snacka skit om sedan Gott Snack startade?

Tänker när man jobbat så mycket med sig själv och lärt sig affektreglering och tagit så mycket svamp så man nästan är helt klar som människa?

(Lång lista med namn)

Ha! Vilket jävla gäng. En del av de där hade man glömt bort... Dessutom, en del av de där namnen har han dessutom lyckats sluta fred och sedan bråka med fler än en gång..

Citat:
Ursprungligen postat av ungtkaffe
Tack för länken. Nu är jag inte patreon längre men fyfan hur kan man rättfärdiga att stötta GS fortfarande med en sådan person(Fredrik) bakom spakarna?

Detta brukar lyftas allt oftare i chatten. Återkommande svaren brukar vara "vill inte att Agges ersättning ska försvinna helt" samt "vill kunna ha åtkomst till de gamla avsnitten när GS var just GS och inte en mellanöstern/hamaspodd".

Just chatten är det största nöjet för många nu och att vara inne under sändning och snacka om helt andra saker än det Fredrik eller några av hans smarta eller roliga gäster säger.
Citera
2024-01-26, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carlv0nlinne
Till minne av Ploj. Tyvärr räcker det inte att vara mentor, ledstjärna och ha diplomatiska förmågor. Ifrågasätter man allsmäktige Fredrik så finns det bara en väg att gå. https://imgur.com/a/evGExH6

Fyfan va lågt att säga ”kanske kommer GS överleva nu tack vare hans diplomatiska förmågor” och skylla hela skiten på att han behövdes sparkas för att ”få loss pengar”. Fyfan att ingen åkt med Fredrik till psykakuten ännu är ett under, han är ju solklart bipolär och i behov av vård/medicinering…
Citera
2024-01-26, 22:40
Medlem
Så länge han hänger med äckliga mytoman- och pundarAngelica som förmodligen bara hejar på hans leverne och själv är galen i laddet kommer Fredrik aldrig kamma sig ☹️
Citera
2024-01-27, 01:32
Medlem
Fredrik: Du är en sån misslyckad jävla tragiskt människa, för allas skull, ta l*vet av dig själv, din misslyckade jävla fitta, eller åtminstone lägg ner Gott Snack for gott, du är ju som bekant otroligt duktig på att lägga ner podcast, pga dig själv då det alltid är du som är problemet, för att du är misslyckad som människa.
Senast redigerad av Manny545 2024-01-27 kl. 01:37.
Citera
2024-01-27, 09:48
Medlem
droopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manny545
Fredrik: Du är en sån misslyckad jävla tragiskt människa, för allas skull, ta l*vet av dig själv, din misslyckade jävla fitta, eller åtminstone lägg ner Gott Snack for gott, du är ju som bekant otroligt duktig på att lägga ner podcast, pga dig själv då det alltid är du som är problemet, för att du är misslyckad som människa.

Det gäller ju bara ett märkligt skött radioprogram, oaktsamt att önska livet ur någon för detta.

Hoppas på att programmet hittar hem igen.
Citera
2024-01-27, 11:32
Medlem
Fenr!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av droopy
Det gäller ju bara ett märkligt skött radioprogram, oaktsamt att önska livet ur någon för detta.

Manny545 mår ju sämst av alla här. Maniskt beteende i den här tråden men det där var bara vidrigt skrivet.
Citera
2024-01-27, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av droopy

Citat:
Ursprungligen postat av Fenr!
Manny545 mår ju sämst av alla här. Maniskt beteende i den här tråden men det där var bara vidrigt skrivet.

Jag erkänner att jag inte var i mitt bästa sinnestillstånd när jag skrev det där... menar det inte egentligen, ber om ursäkt för det.

Är bara så jävla trött på att människor som Fredrik bara maler med sin skit utan att någon i hans närhet sätter ner foten och skäller ut honom och berätta för honom hur sjuk i huvudet han är, men jag har som sagt slutat lyssna på Gott Snack sen ett par månader tillbaka så borde kanske lämna tråden också.
Citera
2024-01-27, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manny545
Är bara så jävla trött på att människor som Fredrik bara maler med sin skit utan att någon i hans närhet sätter ner foten och skäller ut honom och berätta för honom hur sjuk i huvudet han är, men jag har som sagt slutat lyssna på Gott Snack sen ett par månader tillbaka så borde kanske lämna tråden också.

Problemet är väl att när någon sätter ner foten, så känner sig Fredrik attackerad och avbryter relationen. Det tycks ju vara det som skett med Ploj.
Citera
2024-01-27, 17:36
Medlem
Umgås fredrik mkt med angelica?
Citera
2024-01-27, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av catch22
Umgås fredrik mkt med angelica?

Ja, ganska mycket ändå.
Konstigt att inte båda två går till psykakuten, vore inte en dag för tidigt om dom gick dit nu direkt…. Att Fredrik aldrig tvångsintagits är för mig ett mysterium med tanke på hans maniska skov och EIPS-beteende…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in