Citat:
Du upprepar hela tiden att kvinnor saknar sexdrift ? Hur menar du exakt?
Har även förstått att ni ( jo, citerar dig , men är ju fler som delar din åsikt )
Tycker det verkar nästintill omöjligt att Carita är pefofil , att hon alltså omöjligtvis kan ha njutit av sina handlingar ? Det är ju som du säger ovanligt med kvinnliga pedofiler , men de finns det vet vi ju 😣
Sadism bland kvinnor finns ju i större skala
Har även förstått att ni ( jo, citerar dig , men är ju fler som delar din åsikt )
Tycker det verkar nästintill omöjligt att Carita är pefofil , att hon alltså omöjligtvis kan ha njutit av sina handlingar ? Det är ju som du säger ovanligt med kvinnliga pedofiler , men de finns det vet vi ju 😣
Sadism bland kvinnor finns ju i större skala
Jag upprepar att kvinnor inte har lika stark sexdrift eftersom det är det som kvinnor i tråden tjafsar emot.
Det är bara så sjukt patetiskt när kvinnor ska låtsas vara män. 90 procent av porr konsumeras av män, 97 procent av sexförbrytarna är män, det förekommer i princip ingen sexhandel för kvinnor. Det är män som spenderat miljarder årligen på själv-hjälps-böcker om hur de ska få knulla. När sex-linjer fanns kostade det 18:50 kr per minut för män men var gratis för kvinnor. Ändå ringde inga kvinnor, så bolagen tvingades betala kvinnor för att ringa.
Och nej, det beror inte på att kvinnor har en ”annorlunda” sexdrift. Det beror på att den inte är lika stark. Det är också allmän kunskap för alla att det är män som raggar, och alla i ett förhållande vet att mannen vill oftare.
Så nej, kvinnor har inte samma sexdrift. Och det blir bara så töntigt när kvinnor i media och musik ska hålla på och efterapa män och ”ge tillbaka” och sjunga om hur de ”utnyttjar” män som ”sextoys” och ”lick my pussy”. Och snacka om hur de ”tar för sig”. Nej, det gör inte kvinnor. Vi män skulle önska, tro mig! Utnyttja oss sexuellt hur mycket ni vill!
Däremot är kvinnor extremt enkla att påverka. Och om samhället säger åt er att ni ska vara lika kåta som män, sitter ni här på Flashback och låtsas (och lurar er själva). Skulle du varit fostrad i Afghanistan hade du suttit och låtsats att du inte hade någon sexlust alls.
Därför är kvinnor generellt ganska tråkiga att prata med. Det är oftast bara en uppspelning av åsikter som råkat marknadsföras i den tid och på den plats hon växte upp. Och jag vet liksom redan hur dagens normer är, behöver inte en papegoja som upprepar dem.
Titta på dig själv. Titta på vad du själv skriver.
”Jag tycker att Carita är hemskt, så får man inte göra oavsett motiv”
ALLA VET. Skriv något nytt, skriv en egen unik reflektion, inte självklarheter.
Vad du påstår om att kvinnor ofta tänder på sadism, har jag redan varit inne på. Jag har uppfattningen om att söta och populära kvinnor är väldigt normala sexuellt och att sex är en liten del av deras tillvaro. Medan ju fulare en kvinna är, desto mer udda sammanhang kan hon figurera i.
Jag tror det beror på att söta tjejer inte behöver göra okvinnliga saker. De får bra män och försörjare ändå. Medan de fula måste gå med på mer, både i lösaktighet och perversitet. Tycker också oftare att det är fula tjejer som har manliga intressen. Tror att även det är en (omedveten) anpassning för att hitta en man och kompensera för bristande attraktivitet.
Sen ska jag avslutningsvis berätta för sig om begreppet ”generellt”. Det betyder typ ”oftast”. Så du behöver inte få orgasm nu och skriva tröttsamma haranger om att du minsann känner en jättesöt tjej som bara älskar fiske, dataprogramering och swinger-klubbar. Och hur du minsan är jättekåt ”bara det kommer rätt man”. För det är lite det som är grejen. För oss killar behöver det inte komma ”rätt” kvinna. Vi vill typ nästan knulla alla. Förstår du?
Att du blir blöt i fittan ibland är helt ointressant. Du har inte samma drift som män, även om du och ditt väninna-gång kan fnissa ibland åt en snygg kille som går förbi. Ni skulle inte vilja gå hem och knulla honom. Det skulle han med de, allihop, jämt.
Ps. Om det kommer in en kille nu och ska besvara detta med att dumma Pung bara svamlar, för honom är sex inte alls så, han vill faktiskt först dricka te och prata känslor. Då är det bara för att han vill knulla med dig. Efter att ha sett ditt användarnamn.
Är det patetiskt? Ja!