2020-06-29, 21:17
Medlem
Pungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julia.v
Du upprepar hela tiden att kvinnor saknar sexdrift ? Hur menar du exakt?
Har även förstått att ni ( jo, citerar dig , men är ju fler som delar din åsikt )
Tycker det verkar nästintill omöjligt att Carita är pefofil , att hon alltså omöjligtvis kan ha njutit av sina handlingar ? Det är ju som du säger ovanligt med kvinnliga pedofiler , men de finns det vet vi ju 😣
Sadism bland kvinnor finns ju i större skala

Jag upprepar att kvinnor inte har lika stark sexdrift eftersom det är det som kvinnor i tråden tjafsar emot.

Det är bara så sjukt patetiskt när kvinnor ska låtsas vara män. 90 procent av porr konsumeras av män, 97 procent av sexförbrytarna är män, det förekommer i princip ingen sexhandel för kvinnor. Det är män som spenderat miljarder årligen på själv-hjälps-böcker om hur de ska få knulla. När sex-linjer fanns kostade det 18:50 kr per minut för män men var gratis för kvinnor. Ändå ringde inga kvinnor, så bolagen tvingades betala kvinnor för att ringa.

Och nej, det beror inte på att kvinnor har en ”annorlunda” sexdrift. Det beror på att den inte är lika stark. Det är också allmän kunskap för alla att det är män som raggar, och alla i ett förhållande vet att mannen vill oftare.

Så nej, kvinnor har inte samma sexdrift. Och det blir bara så töntigt när kvinnor i media och musik ska hålla på och efterapa män och ”ge tillbaka” och sjunga om hur de ”utnyttjar” män som ”sextoys” och ”lick my pussy”. Och snacka om hur de ”tar för sig”. Nej, det gör inte kvinnor. Vi män skulle önska, tro mig! Utnyttja oss sexuellt hur mycket ni vill!

Däremot är kvinnor extremt enkla att påverka. Och om samhället säger åt er att ni ska vara lika kåta som män, sitter ni här på Flashback och låtsas (och lurar er själva). Skulle du varit fostrad i Afghanistan hade du suttit och låtsats att du inte hade någon sexlust alls.

Därför är kvinnor generellt ganska tråkiga att prata med. Det är oftast bara en uppspelning av åsikter som råkat marknadsföras i den tid och på den plats hon växte upp. Och jag vet liksom redan hur dagens normer är, behöver inte en papegoja som upprepar dem.

Titta på dig själv. Titta på vad du själv skriver.

”Jag tycker att Carita är hemskt, så får man inte göra oavsett motiv”

ALLA VET. Skriv något nytt, skriv en egen unik reflektion, inte självklarheter.

Vad du påstår om att kvinnor ofta tänder på sadism, har jag redan varit inne på. Jag har uppfattningen om att söta och populära kvinnor är väldigt normala sexuellt och att sex är en liten del av deras tillvaro. Medan ju fulare en kvinna är, desto mer udda sammanhang kan hon figurera i.

Jag tror det beror på att söta tjejer inte behöver göra okvinnliga saker. De får bra män och försörjare ändå. Medan de fula måste gå med på mer, både i lösaktighet och perversitet. Tycker också oftare att det är fula tjejer som har manliga intressen. Tror att även det är en (omedveten) anpassning för att hitta en man och kompensera för bristande attraktivitet.

Sen ska jag avslutningsvis berätta för sig om begreppet ”generellt”. Det betyder typ ”oftast”. Så du behöver inte få orgasm nu och skriva tröttsamma haranger om att du minsann känner en jättesöt tjej som bara älskar fiske, dataprogramering och swinger-klubbar. Och hur du minsan är jättekåt ”bara det kommer rätt man”. För det är lite det som är grejen. För oss killar behöver det inte komma ”rätt” kvinna. Vi vill typ nästan knulla alla. Förstår du?

Att du blir blöt i fittan ibland är helt ointressant. Du har inte samma drift som män, även om du och ditt väninna-gång kan fnissa ibland åt en snygg kille som går förbi. Ni skulle inte vilja gå hem och knulla honom. Det skulle han med de, allihop, jämt.

Ps. Om det kommer in en kille nu och ska besvara detta med att dumma Pung bara svamlar, för honom är sex inte alls så, han vill faktiskt först dricka te och prata känslor. Då är det bara för att han vill knulla med dig. Efter att ha sett ditt användarnamn.

Är det patetiskt? Ja!
Citera
2020-06-29, 21:23
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pung
Jag upprepar att kvinnor inte har lika stark sexdrift eftersom det är det som kvinnor i tråden tjafsar emot.

Det är bara så sjukt patetiskt när kvinnor ska låtsas vara män. 90 procent av porr konsumeras av män, 97 procent av sexförbrytarna är män, det förekommer i princip ingen sexhandel för kvinnor. Det är män som spenderat miljarder årligen på själv-hjälps-böcker om hur de ska få knulla. När sex-linjer fanns kostade det 18:50 kr per minut för män men var gratis för kvinnor. Ändå ringde inga kvinnor, så bolagen tvingades betala kvinnor för att ringa.

Och nej, det beror inte på att kvinnor har en ”annorlunda” sexdrift. Det beror på att den inte är lika stark. Det är också allmän kunskap för alla att det är män som raggar, och alla i ett förhållande vet att mannen vill oftare.

Så nej, kvinnor har inte samma sexdrift. Och det blir bara så töntigt när kvinnor i media och musik ska hålla på och efterapa män och ”ge tillbaka” och sjunga om hur de ”utnyttjar” män som ”sextoys” och ”lick my pussy”. Och snacka om hur de ”tar för sig”. Nej, det gör inte kvinnor. Vi män skulle önska, tro mig! Utnyttja oss sexuellt hur mycket ni vill!

Däremot är kvinnor extremt enkla att påverka. Och om samhället säger åt er att ni ska vara lika kåta som män, sitter ni här på Flashback och låtsas (och lurar er själva). Skulle du varit fostrad i Afghanistan hade du suttit och låtsats att du inte hade någon sexlust alls.

Därför är kvinnor generellt ganska tråkiga att prata med. Det är oftast bara en uppspelning av åsikter som råkat marknadsföras i den tid och på den plats hon växte upp. Och jag vet liksom redan hur dagens normer är, behöver inte en papegoja som upprepar dem.

Vad du påstår om att kvinnor ofta tänder på sadism, har jag redan varit inne på. Jag har uppfattningen om att söta och populära kvinnor är väldigt normala sexuellt och att sex är en liten del av deras tillvaro. Medan ju fulare en kvinna är, desto mer udda sammanhang kan hon figurera i.

Jag tror det beror på att söta tjejer inte behöver göra okvinnliga saker. De får bra män och försörjare ändå. Medan de fula måste gå med på mer, både i lösaktighet och perversitet. Tycker också oftare att det är fula tjejer som har manliga intressen. Tror att även det är en (omedveten) anpassning för att hitta en man och kompensera för bristande attraktivitet.

Sen ska jag avslutningsvis berätta för sig om begreppet ”generellt”. Det betyder typ ”oftast”. Så du behöver inte få orgasm nu och skriva tröttsamma haranger om att du minsann känner en jättesöt tjej som bara älskar fiske, dataprogramering och swinger-klubbar. Och hur du minsan är jättekåt ”bara det kommer rätt man”. För det är lite det som är grejen. För oss killar behöver det inte komma ”rätt” kvinna. Vi vill typ nästan knulla alla. Förstår du?

Att du blir blöt i fittan ibland är helt ointressant. Du har inte samma drift som män, även om du och ditt väninna-gång kan fnissa ibland åt en snygg kille som går förbi. Ni skulle inte vilja gå hem och knulla honom. Det skulle han med de, allihop, jämt.

Ps. Om det kommer in en kille nu och ska besvara detta med att dumma Pung bara svamlar, för honom är sex inte alls så, han vill faktiskt först dricka te och prata känslor. Då är det bara för att han vill knulla med dig. Efter att ha sett ditt användarnamn.

Är det patetiskt? Ja!

Herrejävlar,

Du är ju stöpt facist.
Vet din fru/flickvän vilken skrämmande kvinnosyn du har?

Du är ju född 200-300 år för sent.
Citera
2020-06-29, 21:26
Medlem
Pungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eren-Jaeger
Herrejävlar,

Du är ju stöpt facist.
Vet din fru/flickvän vilken skrämmande kvinnosyn du har?

Du är ju född 200-300 år för sent.

Här kom han Julia.v
Citera
2020-06-29, 21:35
Medlem
Citat:

Är det patetiskt? Ja!
Wow !

Nu skriver jag ju inte direkt något av det du nämner ovan så förstår inte varför du babblar vidare om kvinnligt och manligt?

Kvinnliga pefofiler existerar ju , en betydligt mindre procent än män ja . Dock så är kvinnor mer manipulativa , mer analyserande och eftertänksamma så därav att mindre kvinnor blir påkomna och åker fast ?..
Men , som jag nämnde Carita blir inte mindre farlig för ” allmänheten ” bara för att hon kanske inte lider av pefofil el är en klinisk sadist ?
Citera
2020-06-29, 21:36
Medlem
Pungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OroligLantis
Först nekade hon till allt, sedan erkände hon gärningarna, men sade sig ha blivit tvingad. Hon hävdar att Ambjörnsson sagt till henne: ”om inte du gör det, så kommer jag göra det”.
Någon i tråden föreslog att det hade varit ett bättre alternativ att hugga en penna i ögat på Ambjörnsson när dessa hot uttalades (om de öht någonsin gjorde det).
Så hennes påstådda rädsla ska väl framställas som att hon ”skyddade” barnen genom att själv pissa på dem.
Det känns väl som att det är på samma nivå som man kan misstänka att hennes iq och eq befinner sig.

Lästips (om det inte var du som länkat till detta tidigare. Så många trådar, så dåligt minne).

https://lup.lub.lu.se/student-papers/search/publication/5431825

Så ja, kvinnorabatt kan vi nog räkna med.

Det är ju ett sjukt genomskinligt försvar, som givetvis måste leda till frågan varför hon gjorde övergreppen en andra gång, och en tredje, och fjärde. Inte vid något tillfälle flydde hon med barnen.

Men tyvärr är män (främst äldre) väldigt lättpåverkade av kvinnliga tårar. Har för mig att kvinnliga domare oftare frikänner vid våldtäkt. Typ att de genomskådar kvinnors ”psykiskt fångenskap”, och män också känner agg mot andra män som kan få knulla genom sin status (typ Billy Butt) och därför gärna vill göra dem till våldräktsmän.

Min källa är alltså ”jag har för mig att jag läst någonstans”. Så det ska väl i ärlighetens namn betraktas som ”jag tror”.
Citera
2020-06-29, 21:44
Medlem
Jag tror inte att CL är pedofil, jag tror att det handlar om att hon är känslomässigt störd och har ett stort bekräftelsebehov. Jag tror att hon handlar utifrån ett extremt egoistiskt tänk och har svårt för att sätta sig in i hur andra människor känner. Hon saknar troligtvis en hel del empati. Hade hon varit pedofil så skulle det väl innebära att hon även ägnade sig åt dessa avvikelser med sina barn utan att filma det och utan någon inblandning från andra/CA? Tror inte att njutningen ligger i att det är ett barn utan snarare går hon igång på uppmärksamheten och bekräftelsen som hon fick. Spänningen i att ha en mörk hemlighet, bandet som skapades mellan henne och CA.

Möjligen finns det ett också ett litet ekonomiskt intresse i att sälja sina filmer/bilder då hon gillar exempelvis heminredning.
Senast redigerad av Nonickie 2020-06-29 kl. 21:46. Anledning: tillägg
Citera
2020-06-29, 21:51
Medlem
Pungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julia.v
Men , som jag nämnde Carita blir inte mindre farlig för ” allmänheten ” bara för att hon kanske inte lider av pefofil el är en klinisk sadist ?

Ja, du gjorde visst det. Missade det. Och jag har gjort klart att jag inte besvarar robotar.

Att, varje gång någon framför att Carita inte är pedofil, tvångsmässigt skriva att hon är lika ondskefull, farlig, vidrig, ska ha lika långt straff ändå. Det är en självklarhet. Ungefär som att tvångsmässigt skriva ”det finns även svenska män som våldtar” varje gång någon påpekar att invandrare är överrepresenterade.

Det är inget argument eftersom det inte tillför något. Vad vill man ha sagt liksom. Jaha? Poäng?

Det är ett konstaterande som liksom inte ens tar ställning för något. Du skulle lika gärna kunna skriva ”men bananen är faktisk gul”.

Det finns inte en egen åsikt där bakom, ingen eget resonemang. Bara en inövad fras i ett dialogträd.

Jag ber dig därför ta ditt dialogträd med någon annan. Jag får inget utbyte av dig. Du ger mig inga nya insikter. Precis som väldigt få kvinnor gör. Du får leva med det.
Citera
2020-06-29, 21:53
Medlem
BabyFFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OroligLantis
Är du säker på det?

”Beslagsprotokoll 2019-5000-BG123387 och protokoll över extrahering (förundersökningsprotokoll s. 865, protokollsbilaga s. 115-116) för att bevisa att datorn lämnats in till polisen, att den härrörde från Carita Löf och att den speglats för undersökning.”

Säker på det.
Dessutom står det väl någonstans att han lånat ut både dator och mobil till henne.

Datorn var hans. Tydligen så var det strax innan de blev plockade av polisen som han hade ”fått reda på vad som fanns på den lånade datorn” OCH att hon skulle ha försökt sälja den utan tillåtelse som gjort att han slängt ut henne.

I samma stund inaktiverade han sitt fb-konto..
Citera
2020-06-29, 21:57
Medlem
Pungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BabyFF
Säker på det.
Dessutom står det väl någonstans att han lånat ut både dator och mobil till henne.

Men var inte det hans förklaring till varför han hade barnporr i dessa enheter. Han vill skylla samlandet på Carita?
Citera
2020-06-29, 22:00
Medlem
BabyFFs avatar
Citat:
Men var inte det hans förklaring till varför han hade barnporr i dessa enheter. Han vill skylla samlandet på Carita?

Jo. Men det kommer ingen tro på, med tanke på att det började samlas barnporr 2011. Redan innan han fick barn. Och innan de var i förhållande.

Försöker luska ut när de två paren blev vänner..
Citera
2020-06-29, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nonickie
Jag tror inte att CL är pedofil, jag tror att det handlar om att hon är känslomässigt störd och har ett stort bekräftelsebehov. Jag tror att hon handlar utifrån ett extremt egoistiskt tänk och har svårt för att sätta sig in i hur andra människor känner. Hon saknar troligtvis en hel del empati. Hade hon varit pedofil så skulle det väl innebära att hon även ägnade sig åt dessa avvikelser med sina barn utan att filma det och utan någon inblandning från andra/CA? Tror inte att njutningen ligger i att det är ett barn utan snarare går hon igång på uppmärksamheten och bekräftelsen som hon fick. Spänningen i att ha en mörk hemlighet, bandet som skapades mellan henne och CA.

Möjligen finns det ett också ett litet ekonomiskt intresse i att sälja sina filmer/bilder då hon gillar exempelvis heminredning.
Men , vad menar du nu ?

Så man vet att hon inte ägnar sig åt pedofila övergrepp bakom stängda dörrar bara för att inte allt finns på film ?🧐
Citera
2020-06-29, 22:04
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Citat:
Här kom han Julia.v

Va?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto