Citat:
Ursprungligen postat av
Stjaertsmoer
Level 10? Hur dampig är du om du inte har mer tålamod än så? Spelet är ju rätt mycket större än att levla upp en gubbe till level tio i betan.
Vad menar du med "bättre, trevligare och modernare" grafik? Bättre grafik har det ju, vilket inte var helt oväntat eftersom spelet är nytt. Men vad exakt är trevligt och modernt?
Det handlade inte om tålamod utan om att jag inte gillade hur spelet är utformat. Det är för mycket MMO-betonat IMHO. Jag har spelat alla tidigare diablo spel och har lagt många timmar på speciellt tvåan och trean, är inte alls imponerad över det jag fick uppleva i betatestet idag.
Man måste inte ha damp för att kunna avgöra att man inte gillar hur spelet är utformat efter drygt två timmar.
Trevligt är en subjektiv beskrivning av hur jag upplever grafiken, den känns ju inte utdaterad och inte så glada färger som i trean och därför tycker jag att grafiken är trevligare. Eftersom grafiken inte är lika utdaterad som trean så är den därför modernare, logiskt och bra.
Det som är mest galet är priset, det som är näst mest galet är att folk fortfarande kommer att köpa spelet till ockerpris. Kanske blir att testa spelet om det kommer på rea för 30 euro eller så, då kanske det kan kännas värt att testa att spela det.