2023-03-25, 11:21
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Necromancern var kul.
Krde som i good old days, snabbt till Corpse Explosion och sedan var det plain sailing som vanligt.

/VV

Kr petbuild och corpse explosion dock med DoT effekten s man kan placera ut fler som gr skada ver tid, sen decrepify som gr slow p monster vilket funkar bra med 'Reaper' pets.

Edit: Necron knns vldigt stark.

Kan inte bestmma mig om jag vill lira Sorcen eller Necro vid release. Sorcen var ocks skitskoj frra helgen, men necrons lata spelstil passar mig

Edit2: Sen mana regen frn mages + blood lance som DPS nr det behvs.
Senast redigerad av ^Eaz 2023-03-25 kl. 11:29.
Citera
2023-03-25, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Hur r kerna nu , gr det att logga in o spela ens ?

Inga ker just nu. Inte nmnvrt iaf. Men dremot kraschar det stup i kvarten fr mig.
Citera
2023-03-25, 11:48
Medlem
swebarbs avatar
Hann bli lvl 5 det lilla jag testade innan det laggade snder och jag blev disconnect, men knns rtt sknt gillar grafiken pminner om path of exile kan nog bli bra, rtt svrt bry sig om en beta egentligen men det r raka motsatsen till d3 allafall s det r positivt.
Citera
2023-03-25, 12:00
Moderator
memymos avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Var ingen k fr ngra timmar sen, tnker dock inte logga av och testa :P

testade fr 5 minuter sedan och hade inte ngon k.
Citera
2023-03-25, 12:16
Medlem
Citat:
Nej det r lugnt nu, ingen k fr mig.
Citera
2023-03-25, 12:20
Medlem
Nihennas avatar
Citat:
Hann bli lvl 5 det lilla jag testade innan det laggade snder och jag blev disconnect, men knns rtt sknt gillar grafiken pminner om path of exile kan nog bli bra, rtt svrt bry sig om en beta egentligen men det r raka motsatsen till d3 allafall s det r positivt.
Tycker D3 fr rtt ofrtjnd skit. Brjan var rtt kass och det var skumt med loot drops och auktionsverket med riktiga pengar, men det gjorde mycket bra anser jag ocks som stridssystemet. Visst var det linjrt men det tycker jag varken r ju eller b. Jag kan gilla linjra spel.

Dremot nr expansionen kom s blev ju spelet 10 gnger bttre med ett bra endgame-system ocks som gjorde att man kunde spela det i hundratals timmar med alla rifts.
Citera
2023-03-25, 16:47
Medlem
boonies avatar
Har krt ett par timmar och jag gillar det skarpt, blir frkp ✌️
Citera
2023-03-25, 17:40
Medlem
Nihennas avatar
Necromancer r skoj. Jag krde det aldrig i D3 efter att den DLCn kom. Funderar p om man ska kra den klassen om man eventuellt kper detta spelet. Alltid gillat pet-klasser, s att springa runt med massa skelettsoldater r precis vad jag gillar.

Gillar att denna varianten r melee. Gr det mer inlevelsefullt. Det brukar ju annars i de flesta spel vara en caster-klass.
Citera
2023-03-26, 00:03
Medlem
Matsu-sans avatar
Diablo being Diablo ..Lika generiskt som vanligt men har sin charm om man gillar oldschool rpg...

Spelat lite med Barbarian, medelmttig grafik men riktigt bra ljud...Kommer spela vidare men det r ett faktum att Diablo r mil ifrn Elden Ring .
Citera
2023-03-26, 00:05
Medlem
Jag har spelat betan i 10h. Fyfan vad trkigt.

D3 r bttre p alla stt.
Citera
2023-03-26, 09:34
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sskrruvdrucken
Jag har spelat betan i 10h. Fyfan vad trkigt.

D3 r bttre p alla stt.

Lol va p vilket stt? mrktes ju att d3 var gjort av wow folket, hr ser man direkt att det ser ut som diablo ska gra mrkt och farligt. Tycker miljerna r vldigt mysiga och stmningsfulla av det lilla jag spelat.
Citera
2023-03-26, 09:39
Moderator
^Eazs avatar
Mitt strta problem nu r att frska bestmma mig vad jag ska spela vid release.

Lirat upp Sorc, Necro och Barb till 25 och alla var riktigt skoj.

Sorcen med sin hga dmg med hydra och chain lightning.
Necro med sin petarm och sla spelstil.
Barb r en klassiker med sin Leap/WW combo som alltid r kul att spela.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in