Citat:
Ursprungligen postat av Llanowar
det är helt sjukt ju.. fair att folk ska få tycka vad dom vill.. det kan man ju inte göra så mycket åt.. blir lite 1984 annars.. men för i helvete..
folk (läs dumjävlar) som skriver inlägg som stödjer främlingsfientliga och fascistiska åsikter borde inte få möjlighet att göra detta..
det är bra att olika åsikter vädras och bollas mot varandra men när det gäller den typen av åsikter borde de itne få komma på pränt.. det borde kvävas i sin linda innan det tänds nån liten revolutionär tanke i en liten nynazist som vill göra nått spektakulärt..
det enda sådana inlägg och infoblad och skit gör är att väcka anstöt hos många (majoriteten skulle jag tro) och dessutom ges det möjlighet att folk tar "lärdom" (läs "insuper dumhet") och försöker efterlikna det..
alla människor ska få rätt att yttra sig så länge det inte är dumhet som sprids.. folk blir illa berörda av "deras" propaganda och bör därför inte tillåtas.. visst, mitt inlägg kanske kränker "knogsläparna" men det är hemskt ointressant här..
kontentan och budskapet med detta är; "bort med skiten"..
Du är alltså emot yttrandefrihet. Gott så. Lägg dock ner försöken att släta över detta faktum, man kan tro att du skäms för dina åsikter när du hela tiden lägger in brasklappar som en ömfotad pultron.
Citat:
Ursprungligen postat av Llanowar
dessutom lite pissed off efter att ha läst om John hron och därför hemskt ofokuserad..
Så du är beredd att avskaffa yttrandefriheten på grund av att du läst en bok? Jag skulle inte på några villkor vilja se Fredagen den 13:de tillsammans med dig.