Citat:
Ursprungligen postat av Llanowar
det är helt sjukt ju.. fair att folk ska få tycka vad dom vill.. det kan man ju inte göra så mycket åt.. blir lite 1984 annars.. men för i helvete..
folk (läs dumjävlar) som skriver inlägg som stödjer främlingsfientliga och fascistiska åsikter borde inte få möjlighet att göra detta..
det är bra att olika åsikter vädras och bollas mot varandra men när det gäller den typen av åsikter borde de itne få komma på pränt.. det borde kvävas i sin linda innan det tänds nån liten revolutionär tanke i en liten nynazist som vill göra nått spektakulärt..
det enda sådana inlägg och infoblad och skit gör är att väcka anstöt hos många (majoriteten skulle jag tro) och dessutom ges det möjlighet att folk tar "lärdom" (läs "insuper dumhet") och försöker efterlikna det..
alla människor ska få rätt att yttra sig så länge det inte är dumhet som sprids.. folk blir illa berörda av "deras" propaganda och bör därför inte tillåtas.. visst, mitt inlägg kanske kränker "knogsläparna" men det är hemskt ointressant här..
kontentan och budskapet med detta är; "bort med skiten"..
feedback?? kanske borde vara under filosofi men känns inte riktigt rätt.. dessutom lite pissed off efter att ha läst om John hron och därför hemskt ofokuserad..
Sammanfattning: Tyck vad du vill, så länge du tycker som mig
Var tycker du förresten man ska dra gränsen för vad som får yttras och inte?
Jag tror det funkar bättre om man möter extremisterna i en sansad debatt istället för att bara försöka tysta ner dom och blunda för de problem som finns med multikultisamhället. Även om deras åsikter inte är särskilt förnuftiga så tycker dom ofta som dom gör av en anleding. Om man förbjuder deras åsikter kommer den anledningen aldrig fram.