Citat:
Ursprungligen postat av JIT
Jag skrattar åt såna som dig FuckmeJesus. Du kommer med att det inte finns förtryck runt om i världen? utan återgår till dom svaga och dom starka. Du är då ett jävlig bra exempel på det "svaga"
Oj vad tar åt mig att en främling på fb kallar mig svag. Skulle du tillhöra dom starka då alltså eller?
Citat:
du förstår bara en sak och det är våld.
Jag förstår att det är ett mäktigt vapen bland andra. Jag finner inga problem i att bruka öppet våld emot en motstående part. Ni får gärna tro att jag går runt och är en testosteronstint galning med trasiga knogar bara för att jag inte passar in i er rosfluffuga värld där allting kan lösas med några namnunderskrifter och debattpaneler. Men det är rätt fel. Jag har aldrig fysiskt på allvar skadat en enda person.
Citat:
Du förstör allt du inte förstår dig på.
Nej jag måste ju förstå mig på det först innan jag bestämmer mig för om jag gillar det eller inte. Oavsett skulle jag dock aldrig anamma ditt livssätt att acceptera det som jag inte gillar.
Citat:
Jag kan hålla med dig demokrati fungerar inte till 100%! men skulle man ta din värld som du tänker dig där den starka lever på den svaga och svärdet och ovisheten är ditt största vapen, gissa vad? du är den första som kommer att försvinna
Du menar att alternativet står mellan att leva som en rädd flykting eller en död hjälte? Jag tar mina chanser. Var bara glad att det finns personer som jag som fortfarande är beredda att slåss, om du har tur kan ju jag stå på din sida.
Citat:
och din syn på muslimer!
Ännu en moralkaka. Du styrs utav den sedervanliga idiotin av att jämnställa allt i din egen vardag med personer och åsikter som du aldrig träffat eller ens kommer träffa. Många andra kulturer har en betydligt mer jordnära syn på hur en fiende ska behandlas.
Citat:
omg tror du vi kristna är mycket bättre? vi i väst? du får muslimer att låta som ett pack från mellanöstern som vill döda varenda jävel!
Jag visste int att du var kristen. Var snäll och inte dra ner mig i samma flumträsk som du hammnat i. Jag är absolut inte nån kristen vekling. Men du kanske tycker jag har nån slags skyldighet emot dom ändå? Identifierar du dig med tusen år gammla korsriddare och vill botgöra dom på nått sätt som innebär att dom får slå oss men vi får inte slå tillbaka?