2019-10-25, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalk-Allan
Försök du att bedriva ANTI - SD lycka till.... Vi som röstar SD, Afs eller liknande kommer att fortsätta me det, jävla looser!

Logisk som ett stolpskott!
Detta är inte fotboll din nolla!
Detta är politik, allvar, påverkar inte bara ditt liv utan allas!
Så om man forsätter att mata dig med fakta om vilket jävla skitparti SD faktiskt är, så kommer du fortsätta att äta skit? Som sagt, logiskt som ett stolpskott och du har mage o kalla folk för looser...
Du bör söka hjälp...
Citera
2019-10-25, 01:19
Citat:
Ursprungligen postat av JokerM
Logisk som ett stolpskott!
Detta är inte fotboll din nolla!
Detta är politik, allvar, påverkar inte bara ditt liv utan allas!
Så om man forsätter att mata dig med fakta om vilket jävla skitparti SD faktiskt är, så kommer du fortsätta att äta skit? Som sagt, logiskt som ett stolpskott och du har mage o kalla folk för looser...
Du bör söka hjälp...
Om jag inte röstade SD så skulle jag rösta för Hitler din jävla hipster fjolla!!
Citera
2019-10-25, 01:42
Jimmie Åkesson ville även gå i Prideparaden.
https://www.friatider.se/kesson-vill...e-men-f-r-inte

Hans chefsideolog Mattias Hans Karlsson är tillsammans med en småländsk negress som "läser juridik på dubbel fart".

Henrik Vinge är gift med en polska som vill använda abort som ett preventivmedel.

Citera
2019-10-25, 07:51
Medlem
rikastistorstans avatar
Det är klart att SD:arna skuttar jämfota av glädje även över detta. Precis som allt annat Benzo-Jimpa och Expo-Karlsson hittar på. Hade SD istället föreslagit att allt bögeri skulle förbjudas imorgon hade det säkert också varit bra. PARTIET och dess ledare är ofelbara. En principlös skock får helt utan principer, visioner och ambitioner. Kan man få annullera sin röst från 2006 och 2010 tack!
Citera
2019-10-25, 08:35
Medlem
Detekarvissts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Men alltså, en studie från en amerikansk konservativ tankesmedja bör inte riktigt gälla då det finns en tydlig politisk agenda inblandad. Finns det oberoende studier som styrker att homosexuella förgriper sig på barn mer än heterosexuella? För inte fan hade du accepterat en studie som visar att invandring är positivt kulturellt och ekonomiskt om det kommer från en vänstersmedja.

Studien av Regnerus är empirisk. Respondenterna är alltså vuxna som vuxit upp med homosexuella föräldrar. Svaren är således objektiva och icke-politiskt färgade. Framförallt lyfts den psykiska ohälsan och i synnerhet identitetsstörningar fram. Studien går därför inte att avfärda. Fast egentligen ska det ju inte behövas någon studie överhuvudtaget utan bara sunt tänkande. Tyvärr en bristvara i dagens Sverige.
Citera
2019-10-25, 09:39
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:

Sent skall syndaren vakna

”Däremot kanske man kan säga att homosexualitet är naturligt eftersom det förekommer i naturen, men med det resonemanget skulle även pedofili vara naturligt, vilket jag knappast håller med om”

Björn Söder jämför alltså homosexualitet med pedofili.

”Äktenskapet mellan man och kvinna är en oerhört gammal institution, inte bara i vårt land. Det är, tvärtom, något universellt och sedan urminnes tider etablerat inom samtliga världsreligioner. Att kasta bort något så beprövat till följd av framgångsrik lobbyism och utifrån vad som för tillfället anses vara politiskt korrekt vore förvisso väldigt tidstypiskt men samtidigt, med min utgångspunkt, oroande och riskfyllt.”

Homosexuellas rätt att gifta sig handlar alltså inte om en ökad tolerans från samhället, enligt Åkesson, utan snarare om ”framgångsrik lobbyism”.

Förstår man Frankfurtskolan och kulturmarxismen så blir mycket av det vansinnet vi upplever idag lite klarare. Det finns en grupp människor man inte får kritisera som har en egendomlig förmåga att exploatera det allra värsta hos de svagaste individerna. Med enorma resurser bakom sig styr de helt debatten i MSM och politiken. De har avslöjats eller hållit på att avslöjas flera gånger under historien och priset för dem som utmanat dem har varit extremt högt, ofta högst. Jag tror Putin, Trump, Le Pen, Orban, Salvini , Bolsonaro osv utmanar dem i vår tid. Jag hoppas de lyckas. Var SD står i det här är jag fortfarande osäker på.

Citat:
Ursprungligen postat av LaLoca
Lilla vännen. Vilken fin internetska du svänger dig med. Det du föraktar är uppfunnet av de du föraktar. Du använde deras begrepp/världsbild. Jöns.

Ja men två knarkisar som är horor båda två är nog inte alltid toppenföräldrar även om de är biologiska?

Pinsam härskarteknik. För att Två knarkare som horar inte skulle vara toppenföräldrar så ska vi acceptera homoadoption? Fungerar sådan töntig argumentering i din sociala miljö?

Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Det är individen/individerna som är relevanta, inte vilken grupp de tillhör. Finns bra och dåliga människor i alla grupper.

https://www.livescience.com/28079-wh...e-awesome.html

Jag trodde allt handlade om barnen. Barn behöver sin mamma och sin pappa, precis allt annat är underordnat. Är föräldrarna avlidna eller inkapabla att ta hand om sina barn så är det ännu viktigare att de har bra faders och modersgestalter. För barnens skull.

Citat:
Ursprungligen postat av StarkMark
Ständigt den här relativismen.

"To assess whether a systematic tally of newspaper accounts reflect official foster-parent molestation a review of 6,444 news stories on Lexis-Nexis Academic Universe from 1989 through 2002 about child molestation yielded 33 stories involving foster parents. Of the 25 foster-parent perpetrators, at least 15 (60%) engaged in homosexuality. In Illinois 1997-2002, 92 (34%) of 270 foster- or adoptive-parent perpetrators who engaged in "substantiated" sexual abuse homosexually abused their charges. These findings suggest that the proportion of homosexual perpetrators in a systematic tally of newspaper stories is similar to the proportion of homosexual perpetrators in datasets from large entities and put in question the current policy of utilizing homosexuals as foster and adoptive parents."

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/14723445

"50% of foster parent abuse in a general population survey and 34% of abuse as determined by the Illinois DCFS was homosexual. In news stories in the 50 largest newspapers and wire services 1980-2003, 175 foster parents sexually abused 351+ charges. For the 169 whose sex of victim could be determined: 149 (88%) were men; 76 (53%) victimized homosexually; and 85 (50%) were unmarried. Men assaulted 319 (91%) victims, homosexual practitioners 222 (63%), and the unmarried 164 (47%). From 1980-1994 57% of the victims were girls; after 1994 56% were boys. In 21 group homes, the molestation was homosexual in 15 (71%) and 31 of the 32+ perpetrators were male and at least 334 of 349+ victims were boys."

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15941101

"Some researchers have concluded there are benefits for children raised by lesbian couples in that they experience higher quality parenting, sons display greater gender flexibility, and sons and daughters display more open-mindedness towards sexual, gender and family diversity."

https://aifs.gov.au/cfca/publication...stralia/export

Jag tycker vi alla ska läsa det här en gång till: sons display greater gender flexibility. Att lesbiskas söner blir mer osäkra och inte vet vilket kön de tillhör anges som ett positivt argument i Australien. Det är så jävla sinnessjukt att man kan knappt förstå det.

"The survey results were measured by a set of 40 outcomes on social, emotional and relationship factors. Outcomes included whether a child had grown up to need public assistance like welfare, were more likely to have anxiety or depression, were more likely to be abused, or were more apt engage in unhealthier habits such as having more sexual partners, smoking or using drugs.

Regnerus' analysis identified 175 now-adult children who said they were raised by a lesbian mother, along with 73 who said their father was in a same-sex relationship. Focusing on the larger sample, the study found respondents whose mother had a same-sex relationship fared worse on 24 of the 40 tested outcomes, compared with children of an intact heterosexual couple.

Sixty-nine percent of children of lesbian mothers reported that their family received public assistance, such as welfare at some point, compared with 17 percent from intact biological families. About half of children of an intact biological family said they were employed full-time, compared with 26 percent of those born to a lesbian mother. Fourteen percent of kids of a lesbian mom spent time in foster care at some point, compared with 2 percent of the rest of the children studied. Overall, less than 2 percent of all respondents who said their mother had a same-sex relationship reported living with their mom and her partner for all 18 years of their childhood.

With children of dads in a same-sex relationship, there were 19 outcomes they performed worse on, Regnerus told HealthPop, so they didn't have as many negative outcomes as kids born to a mom without the mother, but more than those who grew up in a home with married heterosexual parents, he said."

https://www.cbsnews.com/news/kids-of...-from-experts/

Instämmer. "Det är så jävla sinnessjukt att man kan knappt förstå det". Tack för länkarna. Det är onda onda onda krafter vi har att göra med.

Citat:
Ursprungligen postat av rikastistorstan
Det är klart att SD:arna skuttar jämfota av glädje även över detta. Precis som allt annat Benzo-Jimpa och Expo-Karlsson hittar på. Hade SD istället föreslagit att allt bögeri skulle förbjudas imorgon hade det säkert också varit bra. PARTIET och dess ledare är ofelbara. En principlös skock får helt utan principer, visioner och ambitioner. Kan man få annullera sin röst från 2006 och 2010 tack!

På den tiden jag röstade M var jag mera okritisk till deras utspel. Om det berodde på att de stora frågorna som skatt och försvar vägde så mycket för mig eller om det beror på att jag nu är mer skeptisk till politiker vet jag inte. Kanske är det en kombination. Jag noterar samma sak att det dyker alltid på individer som försvarar SDs utspel hur knäppa de än är.

Jag är inte partistrateg eller liknande. Kanske är deras plan att maximera sig för att på så vis normalisera partiet och därmed som det största partiet senare presentera forskning som visar återgång till tidigare ståndpunkter. Homoadoptioners vara eller icke-vara är inte det som kommer rädda Sverige kortsiktigt. Vi måste repatriera 2-3 miljoner invandrare. Kanske går luften ur de man aldrig får kritisera då. Kanske blir det upp till nästa partiledare att göra kursändringar i dessa för stunden marginella men långsiktigt avgörande frågorna.
Citera
2019-10-25, 10:02
Avstängd
Lacerdas avatar
Citat:
Du menar väl åttaklövern?
Mr. Ted Ekeroth och SD är ju så tighta lixom

Ja du bör rösta på något annat parti som du är intresserad över någon som helst framtid. Ingen "blatte" vill komma och ta ditt jobb, (som man hörde på 70-talet) din tjej (som man hörde på 80-talet) osv osv...
Ok, du skriver "något annat parti" nämn ett i så fall. Och gärna något som når över 4%. Vad är vitsen med det annars?
Citera
2019-10-25, 11:25
Medlem
Detekarvissts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Ok, du skriver "något annat parti" nämn ett i så fall. Och gärna något som når över 4%. Vad är vitsen med det annars?

Om det överhuvudtaget ska finnas en vits med att rösta så bör väl rösten ges till det parti som överensstämmer med ens värderingar. Finns inget sånt parti så är det bättre att inte rösta alls.
Citera
2019-10-25, 11:28
Avstängd
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detekarvisst
Om det överhuvudtaget ska finnas en vits med att rösta så bör väl rösten ges till det parti som överensstämmer med ens värderingar. Finns inget sånt parti så är det bättre att inte rösta alls.
Väljer att rösta SD, för att markera till sjuklövern att de måste ta i med hårdare tag mot invandring. Jag skiter i vad foliehattsnazzarna här inne menar, att SD är svaga eller skit. Se och hör vad sjuklövern spyr ut på SD i stället.
Citera
2019-10-25, 11:41
Medlem
Detekarvissts avatar
Citat:
Väljer att rösta SD, för att markera till sjuklövern att de måste ta i med hårdare tag mot invandring. Jag skiter i vad foliehattsnazzarna här inne menar, att SD är svaga eller skit. Se och hör vad sjuklövern spyr ut på SD i stället.

Du är lurad. SD utgör inget annat än en säkerhetsventil för etablissemanget. Genom SD kan människors missnöje kanaliseras till något för makten helt ofarligt. Och SD-röstarna kan slava vidare för sin egen undergång övertygade i sina falska förhoppningar.
Citera
2019-10-25, 11:47
Avstängd
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detekarvisst
Du är lurad. SD utgör inget annat än en säkerhetsventil för etablissemanget. Genom SD kan människors missnöje kanaliseras till något för makten helt ofarligt. Och SD-röstarna kan slava vidare för sin egen undergång övertygade i sina falska förhoppningar.
Att partier som M och KD har börjat bröla för hårdare tag mot invandring ser jag som något positivt. Lurad säger du? Aja, det finns liksom inga andra eller bättre alternativ när det kommer till att rösta. Rösta blankt och ta till vapen, nja inte som det ser ut just nu.
Citera
2019-10-25, 12:24
Medlem
Detekarvissts avatar
Citat:
Att partier som M och KD har börjat bröla för hårdare tag mot invandring ser jag som något positivt. Lurad säger du? Aja, det finns liksom inga andra eller bättre alternativ när det kommer till att rösta. Rösta blankt och ta till vapen, nja inte som det ser ut just nu.

Hårdare tag mot invandring från två partier som redan släppt in >1 miljon utomeuropéer? Jo, du är lurad. Det kvittar vad du röstar på så är det tvärkört.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in