• 1
  • 2
2019-10-13, 11:10
Medlem
När jag var på stan ett par dagar sedan, så såg jag ett par alkoholister(såg hemlösa ut) på en bänk med väktare runtom kring sig. Dom pratade öppet om muslimer, och invandringen.

Ordspråket var väldigt likt så folk skriver på flashback. Det var inget logiskt tänk bakom det dom sa. Mest rabblande om dessa ämne. Dom pratade inte med varann, eller direkt till väktarna på ett personligt sätt. Typ autistiskt rabblande, om ni förstår vad jag menar.

Min fråga är ifall någon av ser att sett liknande? Är den mentala ohälsan bland användare på forumet hög? Kan dessa alkisar vara flashbackare?

Har sedan länge haft en negativ syn på folket här, och skrivet en del om det. Men även jag, likt avskummen, har vi denna autistiska rabblande. Tankar?
Citera
2019-10-13, 11:18
Medlem
Invandringen har säkerligen ökat ohälsan hos egna befolkningen, de som bestämmer att de ska komma till Sverige behöver ju inte leva bland dom.

Hade säkert helt garanterat varit bättre ta hand om egna invånare istället för att slösa ofantliga summor till nåt som bara leder till skjutningar och våld.
Citera
2019-10-13, 11:24
Medlem
Meanderbetraktarens avatar
Tankar?

Att du är ett troll som bor under en bro, och eftersom det för tillfället inte finns några getter som irriterar dig genom att trippa/trampa/klampa över din infrastrukturella installation fördriver du tiden med att skriva ihop en meningslös förolämpning på Flashback.

Du har friheten att konstruktivt diskutera vad som helst på detta forum. Många av de som utnyttjar denna rättighet är frustrerade över den politiskt korrekta repression som råder i samhället. Flashback bilr ett andningshål, och det verkar irritera dig.

Akta dig för den största bocken bruse säger jag bara.
Citera
2019-10-13, 12:03
Medlem
Det du kanske inte har förstått är att det inte är de rika som huvudsakligen drabbas av MENA invandringens konsekvenser. Det är de sämre lottade i samhället som ser hur deras bidrag och bostäder dras in till förmån för dessa nykomlingar, hur området de bor i blir otryggt och förändrat. Det är därför inte alls konstigt att dessa alkisar är bittra och besvikna.

Många andra som inte är alkisar eller annan direkt drabbad grupp i samhället ser också konsekvenserna av massinvandringen - vissa av dessa skriver på flashback.
Citera
2019-10-13, 12:08
Medlem
gurkmajjas avatar
Så du tror att majoriteten invandringskritiker på Flashback är bänkalkisar?

Det kommer säkert gå bra för dig här i livet.
Citera
2019-10-13, 12:32
Medlem
lucifersatans avatar
Så alla som är kritiska till muslimer o invandringen är alkisar och flashbackare. Okej. Ts hatar alla med denna typ av åsikt och generaliserar alla invandrar kritiska till samhällets bottenskrap. Det är verkligen inte bara Sveriges bottenskrap som tycker att vi har tagit emot för mkt invandrare, jag tror faktiskt de flesta tycker det. Jag har hört folk från alla samhällsklasser prata om detta. Inte bara på flashback eller alkisar.

Själv hatar jag alla med TS åsikt som tycker att Sveriges ska vara världens välfärdsland och ge bort vår välfärd och vårt land till muslimer. Det finns inte någon logik bakom det. Det är känslostyrd idioti.
Citera
2019-10-13, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lucifersatan
Så alla som är kritiska till muslimer o invandringen är alkisar och flashbackare. Okej. Ts hatar alla med denna typ av åsikt och generaliserar alla invandrar kritiska till samhällets bottenskrap. Det är verkligen inte bara Sveriges bottenskrap som tycker att vi har tagit emot för mkt invandrare, jag tror faktiskt de flesta tycker det. Jag har hört folk från alla samhällsklasser prata om detta. Inte bara på flashback eller alkisar.

Själv hatar jag alla med TS åsikt som tycker att Sveriges ska vara världens välfärdsland och ge bort vår välfärd och vårt land till muslimer. Det finns inte någon logik bakom det. Det är känslostyrd idioti.

Vet inte vad du pratar om nu. Det är inte bara om ämnet. Det är deras beteende jag antydde på. Samt att kontant fokusera på det ämnet säger en del om personen också.

Jag har inget sagt om att vi ska vara ett välfärdsland, eller muslim.

"Det är känslostyrd idioti" - Du hittar på saker om mig, och sedan säger att du hatar såna personer. Har inget sagt något om politik heller.

Mår du bra där?
Citera
2019-10-13, 12:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av weallknowit
Det du kanske inte har förstått är att det inte är de rika som huvudsakligen drabbas av MENA invandringens konsekvenser. Det är de sämre lottade i samhället som ser hur deras bidrag och bostäder dras in till förmån för dessa nykomlingar, hur området de bor i blir otryggt och förändrat. Det är därför inte alls konstigt att dessa alkisar är bittra och besvikna.

Många andra som inte är alkisar eller annan direkt drabbad grupp i samhället ser också konsekvenserna av massinvandringen - vissa av dessa skriver på flashback.

Fast sådana som i princip skyller sina egna tillkortakommanden på invandringen är vanliga här. Alkisar är vanligen lite på samma sätt.
Citera
2019-10-13, 12:59
Medlem
godhetsapostelns avatar
Från alkoholister och barn får man höra sanningen (obs friska barn....inte Mongolider som Greta som får papper från en pr-byrå vad hon skall säga)
Citera
2019-10-13, 13:55
Medlem
lucifersatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sitinchair
Vet inte vad du pratar om nu. Det är inte bara om ämnet. Det är deras beteende jag antydde på. Samt att kontant fokusera på det ämnet säger en del om personen också.

Jag har inget sagt om att vi ska vara ett välfärdsland, eller muslim.

"Det är känslostyrd idioti" - Du hittar på saker om mig, och sedan säger att du hatar såna personer. Har inget sagt något om politik heller.

Mår du bra där?

Jag vet inte vad du pratar om heller. Tror du på riktigt att alkisar du hittar på en bänk sitter vid en dator om kvällarna och skriver på flashback? Självklart finns det fullt av folk på flashback som är narkomaner, alkoholister och folk med psykiskt ohälsa. Möjligt överrepresenterat på flashback eftersom det är en sån typ av forum. Vad vill du diskutera?
Citera
2019-10-13, 14:04
Medlem
DaChiefs avatar
Alkisar bryr sig helt enkelt inte om att pkfiltrera sina tankar.

Om du inte vet om att vad de säger och folk som inte gillar massinvandringsfiaskot här är en majoritet av vad sveriges befolkning egentligen anser så är det dags att vakna upp.
Senast redigerad av DaChief 2019-10-13 kl. 14:07.
Citera
2019-10-13, 14:10
Medlem
particulum1s avatar
Nä jag blir besviken på dig, varför gick du inte fram och läxade upp dessa hemlösa alkoholister och sa att sådana åsikter är minsann inte ok att ha i vårt samhälle? Om du åtminstone har den åsikten att yttrandefrihet inte ska vara en rättighet för människor oavsett vad de tycker och tänker så ska du väl stå upp för det? Vem vet, kanske dessa hemlösa alkoholister är hemlösa p.g.a att de uttryckt sina åsikter på fel ställen och hamnat på gatan av den anledningen och sedan dränker sina sorger med flaskan... om du hade sagt detta till dem så kanske de hade kommit till den insikten.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in