• 1
  • 2
2019-10-13, 14:29
Medlem
Fria ordet styrs med stenhårt härdat "kruppstahl" av ekvibrilstiska
element i alt för trång politisk kostym, i dagligt tal nämnt: Moderator!
Alkoholist är den som hemfallit åt destillerade drycker å det bestämdaste!
Jämföra alkoholist med Flashback är som att jämföra en död mygga
med en livs levande elefant i totalitärt revir!
Svagheten finns i länken den gamla leken.
Sanning eller falskt!
Skål!
Citera
2019-10-13, 15:28
Medlem
Det är invandringskritiker i alla samhällsklasser, vänster har alltid försökt påstå att det är bara vita alkisar som är SD väljare fastän det är oftast vänster själva som är alkisar och pundare (mer bidrag)

Äkta svenska nazister som NMR och nordiska ungdom är oftast nykter och drogfria.
Citera
2019-10-13, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Fast sådana som i princip skyller sina egna tillkortakommanden på invandringen är vanliga här. Alkisar är vanligen lite på samma sätt.
Nu ska vi inte dra alla alkisar över en kam! Det är nog dessutom ganska få alkisar som skyller sin alkoholism på massinvandring.
Citera
2019-10-13, 18:41
Medlem
spyder123s avatar
Ovanligt många varningar givna, och 50% av inläggen raderade. Den här tråden är väldigt nära att bli papperskorgad. Jag efterfrågar att skribenter inkl. TS skärper till sig i frågeställningen.

/Moderator
Senast redigerad av spyder123 2019-10-13 kl. 18:49.
Citera
2019-10-13, 20:14
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkmajja
Så du tror att majoriteten invandringskritiker på Flashback är bänkalkisar?

Det kommer säkert gå bra för dig här i livet.
Tror sällan att "bänkalkisar" förekommer så mycket på internet.
Citera
2019-10-13, 20:20
Medlem
Fromlandss avatar
Tvivlar på att hemlösa alkisar hänger på flashback. Dessa personer du såg är ju väldigt utsatta och man kan ju fråga sig varför inte länder som Afghanistan, Syrien eller varför inte landet Somalia (som bl a är världsledande inom familjeplanering) kommer dessa utslagna människosjälar till undsättning och erbjuder asyl, bidrag och tiptop lägenheter..alldeles gratis??
Citera
2019-10-14, 14:35
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sitinchair
När jag var på stan ett par dagar sedan, så såg jag ett par alkoholister(såg hemlösa ut) på en bänk med väktare runtom kring sig. Dom pratade öppet om muslimer, och invandringen.

Ordspråket var väldigt likt så folk skriver på flashback. Det var inget logiskt tänk bakom det dom sa. Mest rabblande om dessa ämne. Dom pratade inte med varann, eller direkt till väktarna på ett personligt sätt. Typ autistiskt rabblande, om ni förstår vad jag menar.

Min fråga är ifall någon av ser att sett liknande? Är den mentala ohälsan bland användare på forumet hög? Kan dessa alkisar vara flashbackare?

Har sedan länge haft en negativ syn på folket här, och skrivet en del om det. Men även jag, likt avskummen, har vi denna autistiska rabblande. Tankar?
Ja du, vad är du då? Inte alkis, inte mentalt störd, enligt dig själv då.
Du har väl antagligen inte tjuvlyssnat på alla alkisar landet runt, antar jag.
Kan även hända att hämningar försvunnit bland de alkisar du mött. Alkohol har en tendens att ta bort hämningar, inte bara på alkisar förövrigt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in