2012-04-19, 03:11
Medlem
zlyniss avatar
50 st är på tok för mycket , hade tyvärr äcklats och slutat träffa dig om du erkände de där för mig.

Ska max handla om 5-10 killar inte mer.
Citera
2012-04-19, 03:31
Medlem
Min tjej har haft fler än 50. Jag gillar det inte alls, har själv haft 23, vad det nu kan vara värt i samanhanget. Att jag emellanåt äcklas över hennes eskapader känns jobbigt, jag skäms över mina känslor. Ändå finns dom där - som ett ont jag inte kan hantera. Det är så lätt att ha åsikter om hur allting borde vara. Dessto svårare att hantera hur det är.

Hoppas du slipper fundera på din siffra - det är aldrig värt det i längden.
Tro mig - för jag är en av de som levt så länge.
Citera
2012-04-20, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piffi
Är en tjej som funderar över det här med antal sexpartners. Ponera att du som kille träffar en tjej, ni börjar dejta och sen av okänd anledning börjar ni diskutera antal sexpartners ni haft. Skulle du tappa intresset/börja fundera över att fortsätta om hon hade varit med fler än dig? Hur många sexpartners är ok? Ser killar det som positivt om tjejen varit med många för då är hon antagligen erfaren eller har det motsatt effekt, blir tjejen tagen för en slampa?

Jag är 23 å har varit med ca 50 st, de killkompisar jag diskuterat det här med säger att jag inte borde vara ärlig om en eventuell framtida pojkvän skulle fråga mig, de säger att 15-20 är en mer godtagbar siffra. Är nyfiken på att höra fler killars kommentarer angående den här frågan...
Du är en smutsig spermahink till hora om du vill ha min ärliga åsikt.

En kvinna ska vara oskuld när hon gifter sig, är hon änka är en tidigare partner acceptabelt. För män spelar det ingen roll då det är naturligt och sunt för en man att sprida sin säd.
Citera
2012-04-23, 21:16
Medlem
safadinhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av myggstorlek
vafan!
Skulle inte bry mig ett skit hur många sexpartners min tjej skulle ha!

Det trodde inte jag heller, tills jag var dum nog att fråga min tjej om hur många hon varit med..

"Jag har tappat räkningen" svarade hon, jag frågade, men ett grovt överslag?

"ja, minst 300 då, men max 600"

Hon har varit sexuellt aktiv i 10 år...

Jag funderar starkt på att dumpa henne, känner mig lite småäcklad och det trodde jag aldrig att jag skulle göra.
Citera
2012-04-23, 21:22
Medlem
Saruman87s avatar
Tycker att det är helt oväsentligt hur många man knullat med, det är viktigare hur många man varit kär i och att tjejen inte är sån som blir kär en gång i kvarten, det är inte pålitligt om ett förhållande ska vara i fråga. Har gått på den niten med en tjej som gått från förhållande till förhållande och vill inte få krossat hjärta igen.
Citera
2012-04-23, 21:26
Medlem
Saruman87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av safadinho
Det trodde inte jag heller, tills jag var dum nog att fråga min tjej om hur många hon varit med..

"Jag har tappat räkningen" svarade hon, jag frågade, men ett grovt överslag?

"ja, minst 300 då, men max 600"

Hon har varit sexuellt aktiv i 10 år...

Jag funderar starkt på att dumpa henne, känner mig lite småäcklad och det trodde jag aldrig att jag skulle göra.
Hehe ja 600 är ju i flesta laget. Hon måste ju legat med benen i sär dagarna i ända...
Citera
2012-04-24, 00:02
Bannlyst
Jag förstår inte logiken, ni klagar på tjejer som har knullat runt när ni själva har haft över 10 sexpartners vid en ålder av 20? Killar som knullar runt är det äckligaste jag vet. Blir avtänd direkt när jag får veta hur många han har knullat.
Citera
2012-04-24, 00:32
Medlem
MissPerky.s avatar
Jag bli äcklad om jag träffar en kille/tjej som legat runt för mycket..
Citera
2012-04-24, 00:38
Medlem
Saruman87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shpshp
Jag förstår inte logiken, ni klagar på tjejer som har knullat runt när ni själva har haft över 10 sexpartners vid en ålder av 20? Killar som knullar runt är det äckligaste jag vet. Blir avtänd direkt när jag får veta hur många han har knullat.
Mmm håller med. Är ju inte alls konstigt om man efter 10 år som sexuellt aktiv har knullat runt 20 st. Men 300-600 st är ganska många.
Citera
2012-04-24, 01:19
Medlem
safadinhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saruman87
Mmm håller med. Är ju inte alls konstigt om man efter 10 år som sexuellt aktiv har knullat runt 20 st. Men 300-600 st är ganska många.

Inte ganska många, jävligt många skulle jag säga.

Och då är jag ändå väldigt liberal när det gäller sex. Vete fan vad jag ska göra....
Citera
2012-04-24, 01:29
Medlem
Sweegones avatar
Citat:

Och då är jag ändå väldigt liberal när det gäller sex. Vete fan vad jag ska göra....

Jag skulle tolka det som..."känn dig inte speciell bara för att du får tillåtelse att trycka in den i mig, du är nummer 569 "

Om du frågar mig, hade jag tryckt in den en sista gång, så hårt att hon glömmer alla andra 600 sen dumpat
Citera
2012-04-24, 08:19
Medlem
Saruman87s avatar
Citat:

Mitt råd? Om du älskar henne så ge henne en chans till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in