2012-04-24, 09:21
Medlem
Pallevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saruman87
Mitt råd? Om du älskar henne så ge henne en chans till.
Varför? Med ett sånt jävla CV kan hon ju aldrig gett någon ett andra försök.

Hennes liv är naturligtvis hennes eget, men om hon gjort sånt här hade hon fått ha det kvar för sig själv. Jag är på intet sätt pryd, men om man alltid måste ha en ny varm kuk i sig finns där annan skit man springer från som jag inte vill vara en del av.
Citera
2012-04-24, 09:39
Medlem
eleks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WBishop
Äcklar mig något otroligt med brudar som legat med 20+. Tycker även en brud mellan 18-22 som legat med 10+ är vidrigt. Vafan detta behov av att få randomkuk uppkörd i fittan. TJUGO liksom? Helt otroligt. Skulle aldrig ta en sån tjej till flickvän, och känner ingen som skulle göra det heller.

Så nu ska vi brudar börja ljuga? Vafan det är helt ok för er att ligga runt men för oss tjejer gäller det att hålla benen stadigt så att vi kan hitta vår kärlek. Tycker ämnet är förlegat, vi är alla sexuella och det borde inte spela någon roll. Vi borde inte ens säga det till vår partner, det skapar bara fantasier i huvudet.
Citera
2012-04-24, 10:16
Medlem
Saruman87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallevante
Varför? Med ett sånt jävla CV kan hon ju aldrig gett någon ett andra försök.

Hennes liv är naturligtvis hennes eget, men om hon gjort sånt här hade hon fått ha det kvar för sig själv. Jag är på intet sätt pryd, men om man alltid måste ha en ny varm kuk i sig finns där annan skit man springer från som jag inte vill vara en del av.
Killen som skrev kanske är vad hon verkligen behövt för att få ordning på sitt liv. Har man varit med uppåt 600 pers är det inte kåthet utan något annat bakom.
Citera
2012-04-24, 13:37
Medlem
Mord-Siths avatar
0 eller så förtjänar du att bli gruppvåldtagen av 10 st blånegrer.
Citera
2012-04-24, 18:29
Medlem
Triremers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apelsinmannen
Min tjej har haft fler än 50. Jag gillar det inte alls, har själv haft 23, vad det nu kan vara värt i samanhanget. Att jag emellanåt äcklas över hennes eskapader känns jobbigt, jag skäms över mina känslor. Ändå finns dom där - som ett ont jag inte kan hantera. Det är så lätt att ha åsikter om hur allting borde vara. Dessto svårare att hantera hur det är.

Hoppas du slipper fundera på din siffra - det är aldrig värt det i längden.
Tro mig - för jag är en av de som levt så länge.

Varför är du ihop med henne?

Har hon bett om ursäkt eller är hon stolt över att ha slaskat varenda balle som hon stött på?
Citera
2012-04-24, 18:37
Medlem
Triremers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av high1
Alltså haha allvarligt 10normalt? 10?? Ja då bor man väl uppe i en ensam fjällstuga och ser ut som en köttslamsa i ansiktet, alternativt har problem med sitt självförtroende, har liten kuk eller har svårigheter att hålla ståndet.

Fråga: finns det nån statistik på ålder, killar/tjejer här som är medlemmar på flashback?

Blir RÄDD för en kille om han bara legat med 10, han borde iaf ligga 30+ och då med ett eller flera längre förhållanden. Annars är han garanterat en tönt och är troligen kass i sängen.

Blir fan äcklad av killar som inte Här män och har legat runt i sina dar. Vad är det för mesar? Fuck man lever en gång och har man inte förstått eller upplevt härligheten med sex ja då är man antagligen UNG eller skev på nåt sätt.

Sen är det en helt annan fråga om han lihger med allt som rör sig eller om han är ute efter kvalitet. Men det är ju ingen lista man måste presentera. So det är bara knulla vidare för fan.

Jag är kille och kör på ordentligt. Däremot så skulle jag inte vilja ha en tjej som legat med 30+ då föredrar jag någon som legat med 10.

Om tjejen är perfekt i övrigt så hade jag dock kunnat se mellan fingrarna.
Citera
2012-04-24, 19:46
Medlem
Pallevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saruman87
Killen som skrev kanske är vad hon verkligen behövt för att få ordning på sitt liv. Har man varit med uppåt 600 pers är det inte kåthet utan något annat bakom.
Som sagt, det är något (någon?) annan bakom och det innebär en huvudvärk jag inte behöver.
Citera
2012-04-24, 19:52
Medlem
Saruman87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallevante
Som sagt, det är något (någon?) annan bakom och det innebär en huvudvärk jag inte behöver.
Jag tycker att det är fel, hon förtjänar en chans. Jag skulle aldrig kunna kasta bort nån jag älskar som en sopsäck på det viset. Däremot skulle jag inte blivit ihop med en som knullat 600 st om jag vetat det redan innan...
Citera
2012-04-24, 21:14
Medlem
evighetens avatar
Ju färre desto bättre. Jag har haft sex med två, ett ons och flickvännen jag har nu. Är en bit över 20.
Citera
2012-04-24, 21:25
Medlem
Herrslags avatar
Jag personligen finner inget fel i detta. Det är som sagt ditt eget liv, du lever det! medan du lever så byggs upp en karaktär. Jag som en 18-åring kille skulle inte velat ha en chica som har haft ca 16+ sexpartner men som sagt det är ditt liv och alla bör respektera det. Fast inom parentes haha du måste nog vara den tjej versionen utav Barney Stinson..respect 4 that 2!!
Citera
2012-04-24, 22:56
Medlem
Smakarsprits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av safadinho
Det trodde inte jag heller, tills jag var dum nog att fråga min tjej om hur många hon varit med..

"Jag har tappat räkningen" svarade hon, jag frågade, men ett grovt överslag?

"ja, minst 300 då, men max 600"

Hon har varit sexuellt aktiv i 10 år...

Jag funderar starkt på att dumpa henne, känner mig lite småäcklad och det trodde jag aldrig att jag skulle göra.

10år = 365dagar x 10 år = 3650 dagar.
Hon har legat med minst 300, men max 600. Värdet mellan dem två är 450st. Så om hon har legat med 450stycken på 3650dagar, och hon bara har legat med varje person 1 gång . Så måste hon ligga var 8:de dag med en ny.........
Sen får vi tänka på att som tjej så får man mens och kan bli borta från sexet några dagar, 2 till kanske 7 dagar i månaden. Om hon är borta 3,5 dagar per månad så blir det. 3,5dagar x (120månader) =420dagar.
3650-420 dagar = 3230dagar som hon har möjlighet att vara sexuellt aktiv.

3230dagar/450ligg = 7 dagar mellan varje ligg. Då man har räknat in hennes menstruation, sen kan man även räkna in sjukdagar, då man kanske inte är så sugen på att ha sex.

Man kan sammanfattningsvis säga att den här bruden har fått ligga i för att sättas på av en grabb var 7de dag ( kom ihåg då ligger hon med samma person bara 1 gång )
Citera
2012-05-03, 04:19
Medlem
torparstinas avatar
Herrejävlar vad det knullas runt! När jag var 20 hade jag knullat 2 killar. Vid 30 hade 4 st doppat kuken i mig. Nu 10 år senare så har jag haft 6 kukar i mig. Har aldrig haft ett o.n.s. har bara haft förhållanden. Tror inte på klychan att man blir bra i sängen för att man haft många partners. Mina ex har vrålat å stönat som fan. De har inte fått nog. Kan tillägga att jag älskar sex med den jag lever med. Så inget vaniljsex här. Ingen kille mig veterligen har varit missnöjd. Har fått bekräftat motsatsen. En kille som knullat många tjejer är avtändande i mina ögon. Men folk får väl göra som de vill men i min kropp är de inte välkomna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in