2012-04-09, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scubble
Folk får väl ligga runt hur mycket de vill, sen får folk ställa vilka krav de vill. Var någon som länkade en studie minns inte vem, som visade att promiskuösa människor var mer otrogsbenägna. Sen kan det ju vara folk som helt enkelt inte tänder på att ens partner har haft 50 partners innan en själv. Finns ju folk som är raka motsatsen också.

Jo, men det hadlar om lojalitet och ekonomi. SDå länge man är överrens så...men har du sett svikna som separerar? ajaj, mkt probs som de prackar på både omgivning och samhälle. Men det, det får kosta trots att valet är helt fritt. Tänk om de kunde fixa min växellåda på bilen också så vi kan återförenas och vara lyckliga ihop?
Citera
2012-04-09, 17:33
Medlem
Frågan är väl snarare, hur många är INTE okej, och vad händer när man övertrasserat den gränsen? Måste man skjuta sig då?

Jag har legat med 20+. Vad händer nu?
Citera
2012-04-09, 20:29
Medlem
Alla har vi olika syn på hur många som är "ok". Jag kan ärligt talat säga att jag inte bryr mig, jag vill inte ens veta hur många killen har varit med. Jag och två av mina ex var helt ärliga med hur många vi hade haft och för mig skapade det bara massa tankar om vilka de hade varit med osv. Tredje exet o jag diskuterade aldrig ämnet och det kändes mycket bättre genom hela förhållandet.

Om man nu ska hårddra det så bryr jag mig lite, men det är om killen har varit med väldigt få eller tillochmed är oskuld - en sån kille är för mig helt ointressant då jag inte vill att han ska vakna upp en dag och känna att han behöver leka av sig.
Citera
2012-04-10, 16:42
Medlem
Har ingen betydelse för mig som ändå aldrig ser det som ett alternativ att inleda någon djupare relation till kvinnan. Innan jag flydde landet hade jag sambo under rätt lång tid, och i tonåren tror jag inte heller jag brydde mig speciellt mycket.

En av de absolut bästa sexpartner jag haft var en 28-årig kinesiska som hade legat med en kille innan mig. Hennes man, som hon sedan någon tid var skild ifrån. Nu hör till saken att hon hade kropp som en fjortonåring, och var trång som en nioåring men ändock helt otroliga färdigheter.
Senast redigerad av Womanizer10 2012-04-10 kl. 16:45.
Citera
2012-04-10, 17:46
Medlem
Äcklar mig något otroligt med brudar som legat med 20+. Tycker även en brud mellan 18-22 som legat med 10+ är vidrigt. Vafan detta behov av att få randomkuk uppkörd i fittan. TJUGO liksom? Helt otroligt. Skulle aldrig ta en sån tjej till flickvän, och känner ingen som skulle göra det heller.
Citera
2012-04-15, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WBishop
Äcklar mig något otroligt med brudar som legat med 20+. Tycker även en brud mellan 18-22 som legat med 10+ är vidrigt. Vafan detta behov av att få randomkuk uppkörd i fittan. TJUGO liksom? Helt otroligt. Skulle aldrig ta en sån tjej till flickvän, och känner ingen som skulle göra det heller.

Håller till 100% med. Aldrig att man skulle haft en sån flickvän. Men ett luder från krogen bryr jag mig inte om hur många hon har haft
Citera
2012-04-18, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avishaman
Frågan är väl snarare, hur många är INTE okej, och vad händer när man övertrasserat den gränsen? Måste man skjuta sig då?

Det är väl lite som att köpa bil. En sliten volvo 245 kan ibland vara bättre än en ny skoda sport.
Citera
2012-04-18, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WBishop

Jag vet inte vad "flickvän" är för dig? Sociala och ekonomiska konsekvenser?

Helt OK för min del om caset stämmer. Men jag tycker väl det är greppbart om ngn legat med 0...kanswke 1...eller 87...men.. där är där när ett fotbollslag, eller samtliga spelare på planen jobbat på man får det lite svårt. Ologiskt ju. Inte göra saker fullt ut.
Citera
2012-04-18, 19:18
Medlem
Hade aldrig dopat i en tjej som legat med 50+. Tycker en tjej som haft få partners har mer pondus, bättre flickvänsmaterial också.
Citera
2012-04-18, 21:35
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avishaman

Inget händer. Hoppas det var bra och att du får en massa sköna knull framöver också!
Citera
2012-04-19, 02:48
Medlem
Bästa tjej jag haft var ett av mina ex som bara varit med en kille innan mig.
Citera
2012-04-19, 02:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tradition
Är en 19-årig kille som har hunnit med två tjejer. Tycker det är helt lagom. Vill inte moralisera över andras liv, men äcklas något över alla (speciellt de som inte ens är 15 år) som super sig redlösa och hånglar/knullar runt som kaniner på dräggiga fester och sedan inte ens minns vem/vilka de har legat med, allt medan abortsiffrorna skjuter i höjden. Inte konstigt att många ungdomar har psykiska problem

Så, nu kommer väl de arga svaren...?

Det kallas för svensk kultur
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in