2011-01-20, 04:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LillaEmma
Vem har märklig logik här egentligen? Knarka är skadligt, och dessutom olagligt. Sex är varken olagligt (inte normalt sexande i alla fall) och inte heller skadligt. Så där tog den logiken slut.

Sex kan vara minst lika skadligt som att knarka. Könssjukdomar är bra mycket värre än dåliga lungor eller utbrända dopaminreceptorer. Knark är bara skadligt om man använder det på fel sätt, precis som sex.

Sen finns det ju även en jävla massa knark som är lagligt, och sex som är olagligt.
Jag håller inte med snubben, men din logik är märklig den också.
Citera
2011-06-24, 04:02
Medlem
high1s avatar
jag är 25 år och sexmissbrukare, jag har legat med ca 150-200 st. Men känner att på senare tid så har jag lekt färdigt med oseriösa relationer och är mer inne på dejta-runt. Inte blir det mindre sex för det, snarare mkt mer men med samma kuk. Har jag inte sex på en vecka så börjar jag drömma en sjukt massa sex-drömmar och kommer även i sömnen (vaknar när jag kommer, och somnar om). sjukt men sjukt kul!
Citera
2011-11-03, 18:50
Medlem
Var ärlig kan snubben inte acceptera att du har levt livet och testat dig fram är han inte något att ha.. Bara för att man är brud betyder inte det att man ska leva som en jävla nunna hela livet medans mannen kan knulla runder hur mycket han vill utan att bli stämplad för något. Nej, antalet spelar ingen roll tycker jag. När man går in i ett föhållande ska man väl knappast lägga tid på varandras bakgrund? Snarare lägga tid på att planera framtiden. You go girl!
Citera
2011-11-14, 16:09
Medlem
hmm jag har inte haft så många tjejer eller kompisar heller för den delen så detta e inget jag har diskuterat med någon förut, vet inte ens om min röst e intressant.. men jag skulle inte bry mig så mkt, jag har bara haft sex med 3 tjejer och jag e snart 22 år. alla tjejer jag haft sex med har haft betydligt fler sexpartners än mig och det har inte gjort mig nånting.
Citera
2011-11-15, 14:19
Medlem
Om en tjej har varit med mer än 10 killar så är det fan inget att ha !
Citera
2011-11-15, 14:38
Medlem
Mikk0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naturalbornkiller

Håller med, samma sak med killar.
Om en kille är runt 20år och haft mer än 10 tjejer så visar det ju att han inte håller sig till en utan vill ligga runt.

Skulle han däremot haft under 5 så visar det att han är mer förhållande kille som vill mer hålla sig till en tjej och ha sex med henne. Vilket jag finner är mycket mer attraherande.
Citera
2011-11-15, 14:42
Medlem
Roxanas avatar
Citat:

Fast där spelar nog ålder in också?

Tex en 45-åring som haft sex med 10 personer är knappast extrem.
Citera
2011-11-15, 14:42
Medlem
ju fler desto sämre! får man veta att ens tjej legat med en massor känner man sig nog lite "som en i mängden"
Citera
2011-11-15, 14:44
Medlem
Men om man är en kille/tjej i ca 25års åldern så borde max 10 partners vara normalt, något högre för killar men jag skulle absolut inte vilja ha en tjej som legat med 15-25st killar oavsett ålder! sen finns det många 45åringar som kanske legat med under 10personer
Citera
2011-11-15, 14:48
Medlem
Roxanas avatar
Citat:
Men om man är en kille/tjej i ca 25års åldern så borde max 10 partners vara normalt, något högre för killar men jag skulle absolut inte vilja ha en tjej som legat med 15-25st killar oavsett ålder! sen finns det många 45åringar som kanske legat med under 10personer

Om jag formulerar mig så här...

Vad är värst i din värld, en 16-åring som haft 10 sexpartners eller en 45-åring? Ju äldre man är, desto fler relationer har man ,eventuellt , gått igenom.
Citera
2011-11-15, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roxana
Om jag formulerar mig så här...

Vad är värst i din värld, en 16-åring som haft 10 sexpartners eller en 45-åring? Ju äldre man är, desto fler relationer har man ,eventuellt , gått igenom.

Såklart en 16-åring som haft 10st, en 45-åring som haft 10st låter normalt.
Citera
2011-11-15, 19:12
Medlem
MegaSkurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piffi
Jag är 23 å har varit med ca 50 st, de killkompisar jag diskuterat det här med säger att jag inte borde vara ärlig om en eventuell framtida pojkvän skulle fråga mig, de säger att 15-20 är en mer godtagbar siffra. Är nyfiken på att höra fler killars kommentarer angående den här frågan...

Kan tänka mig att yngre killar tycker sånt här är lite knepigt. Hade jag (är i 40-årsåldern) träffat en kvinna och hon i början av relationen i något läge nämnt att hon haft sex med säg 100 män, hade jag väl kanske undrat lite vad det där egentligen handlade om, och varför hon valde att berätta det. Men hade jag i en lång relation, som t.ex. med sambon (snart 10 år) fått reda på efter många år att hon haft extremt många sexpartners i sitt liv, hade jag inte lagt ner så mycket energi på det utan sannolikt bara tänk att "ah, det förklarar varför hon är en tiger i sängen - gött!!!"...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in