Jag tycker inte att man ska ljuga om hur många man har varit med, oavsett om det är "för få" eller "för många". Vill man inte berätta sanningen så berättar man inte. Skulle en kille fråga mig så skulle jag bara säga att det är inget som jag vill diskutera och jag vill inte heller veta hur många han har haft sex med. Det viktiga är att vi är trogna och ärliga mot varandra.
Jag skulle hellre vara med en kille som haft lite "för många" än "för få". Då har han lekt av sig.. Skulle killen ha varit med väldigt många skulle jag dock vara nogrann med tester...
Sedan spelar väl ens förhållandehistorik en viss roll när det gäller antalet?
Tänk en tjej som är 25 och har haft ca 10 partners, men har varit i ett förhållande sedan hon var 18. Alltså har hon haft ca 9 mellan det hon var 16-18 ungefär. Jämför man det med en annan som är lika gammal, förlorade oskulden samtidigt men enbart varit i kortare förhållanden (typ 2x 1 år) och har varit med typ 20.
Tycker ni att det är jämförbart?
Jag kan tycka att man borde ha en sexpartners formula typ
antal sexuella partners/(antal sexuellt aktiva år man har haft - antal år i (monogamt) förhållande)
tjej 1: 10/(9-7)=5 partners/singelår
tjej 2: 20/(9-2)=2,86 partners/singelår
Mao - trots att tjej 2 har varit med fler så är tjej 1 "slampigare"
jag kan säga er att jag är tjej, 29år och har haft mellan 70 och 80 sexpartners. jag struntar fullständigt i om nån av er, som jag inte känner, skulle ha nåt problem med det.
Har en fundering, om man lever som man tills man är säg 35, har då legat med säg 40 kvinnor, nollställs det om man opererar sig till kvinna eller man går från bock till slampa? Annars har jag hittat ett skitbra kryphål....
jag kan säga er att jag är tjej, 29år och har haft mellan 70 och 80 sexpartners. jag struntar fullständigt i om nån av er, som jag inte känner, skulle ha nåt problem med det.