2008-11-10, 14:20
Bannlyst
Vill inte ha en stel, blyg, okunnigt litet mähä.
Vill ha en eldig, oblyg, villig och hungrig kvinna som man inte behöver lära upp, sedan skiter jag i om hon varit med 10 eller 50 före mej, det är historia.
Citera
2008-11-10, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kojak
Var det inte du som även tyckte att din kille var dum för att han inte kunde prata bröllopsplaner vid 21 eller liknande?

På vilket sätt förändrar ett visst antal sexpartners en persons fördelar/nackdelar i övrigt menar du?

Tyckte inte att exet var "dum", bara att det var märkligt att han inte såg någon framtid tillsammans med mig ! Bara för att man pratar om bröllop och barn så innebär det inte att det måste ske nu, men man borde väl ändå ha ett hum om hur man vill ha sin framtid? Vi var 22 år när jag tog upp detta och då hade vi haft ett stabilt förhållande på 4 år, så märkligt kan det väl ändå inte vara?

Kanske är väldigt konservativ....men för mig känns det verkligen inte rätt att knulla runt. Måste ha känslor och känna mig trygg med min partner. När en kille har legat med för många får jag en känsla av att inte vara "utvald", utan känner mig som en i mängden... gillar verkligen inte den känslan!
Senast redigerad av Prontia 2008-11-10 kl. 14:38.
Citera
2008-11-10, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prontia

Kanske är väldigt konservativ....

Och fördomsfull om du frågar mig. Sen anser jag att alla får tycka precis som de vill, så länge de inte nedvärderar andra som inte håller med.

Men utvaldhetsdelen förstår jag inte riktigt? Alla de där tidigare är ju 'bortvalda' i någon form, du är där och 'invald' så att säga?
Citera
2008-11-10, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cathastrophia
Och fördomsfull om du frågar mig. Sen anser jag att alla får tycka precis som de vill, så länge de inte nedvärderar andra som inte håller med.

Men utvaldhetsdelen förstår jag inte riktigt? Alla de där tidigare är ju 'bortvalda' i någon form, du är där och 'invald' så att säga?

Alla får göra precis som de vill. Men jag föredrar en partner som inte har legat med allt för många. Vill känna att han har valt mig med omsorg och inte bara satt på första bästa... Oftast är killar som har legat med väldigt många ganska oseriösa och vill bara knulla allt och alla. Har verkligen pissdåliga erfarenheter av sexuellt erfarna killar, men det kan ju såklart vara olika!
Citera
2008-11-10, 14:46
Medlem
Citat:
Alla får göra precis som de vill. Men jag föredrar en partner som inte har legat med allt för många. Vill känna att han har valt mig med omsorg och inte bara satt på första bästa... Oftast är killar som har legat med väldigt många ganska oseriösa och vill bara knulla allt och alla. Har verkligen pissdåliga erfarenheter av sexuellt erfarna killar, men det kan ju såklart vara olika!

Då förstår jag lite mer, just om/att du baserar det på tidigare erfarenheter. Det blir kanske inte mer 'rätt' av det, men fullt förståeligt =)
Citera
2008-11-10, 15:04
Medlem
skumrasks avatar
Jag bryr mig nog inte så mycket. Det skulle nog i så fall handla om hur hon är som person, och varför hon har sex från första början. Har hon legat med massa killar för att ställa upp och vara till lags eller vinna fördelar skulle jag nog tycka att det gjorde henne lite skamfilad dock.

Jag är nöjd om hon inte legat med alltför många tiden just innan hon träffat mig.
Citera
2008-11-10, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cathastrophia
Då förstår jag lite mer, just om/att du baserar det på tidigare erfarenheter. Det blir kanske inte mer 'rätt' av det, men fullt förståeligt =)

Alltså skulle jag träffa mannen i mitt liv och han hade legat med över 20 personer så dissar jag ju inte honom för det... Det är bara det att jag ser det mera som ett plus i kanten med färre sexpartners.
Citera
2008-11-10, 16:34
Medlem
Adolf bittlers avatar
Citat:
Alltså skulle jag träffa mannen i mitt liv och han hade legat med över 20 personer så dissar jag ju inte honom för det... Det är bara det att jag ser det mera som ett plus i kanten med färre sexpartners.

Resonerar exakt likadant.
Citera
2008-11-10, 17:15
Bannlyst
Ju färre destu bättre. En kvinna med några sexpartners tyder både på gott omdömme och stark karaktär samt en person som verkligen vill dela sitt allt med någon hon verkligen tycker om. Jag har mycket svårt för individer som knullar runt i tid och otid, för mig är det både ett rop på hjälp och uppmärksamhet.
Citera
2008-11-10, 17:23
Medlem
Det har absolut ingen jävla betydelse, utom möjligtvis det att hon har mer erfarenhet. Ja, såvida hon inte har VDs och är ärlig och trogen.
Citera
2008-11-10, 17:27
Medlem
Imeldas avatar
Alla ska ju göra som de vill, men jag förstår mig inte på det här runtknullandet till höger och vänster. Det är helt enkelt inte min grej.

Det är dock rätt ointressant för mig hur många min partner har varit med, sålänge det var före min tid.
Citera
2008-11-10, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Digitalman
Ju färre destu bättre. En kvinna med några sexpartners tyder både på gott omdömme och stark karaktär samt en person som verkligen vill dela sitt allt med någon hon verkligen tycker om. Jag har mycket svårt för individer som knullar runt i tid och otid, för mig är det både ett rop på hjälp och uppmärksamhet.

En kvinna med många sexpartners kan också betyda att hon haft jävligt roligt och är jävligt rolig. Jag har svårt för individer som är otrogna, men om man är singel är man singel och att knulla runt är ett bra sätt att få tiden att gå, träffa mänskor och få sitt sexuella behov tillfredsställt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in