2009-07-07, 18:02
Medlem
gizas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x1ofdewm
Jag håller med sockerdricka som skrev ett långt inlägg här några kommentarer före mig.

Jag vill kunna skita i hur många min flickvän haft innan. Men det går bara inte. Jag kommer inte kunna bli ihop med nån som varit med 15+... Beror lite på hur gammal hon är också.

Till tjejerna då: I slutändan så ligger ni med precis hur många ni vill (jao, det är ju inte precis svårt att få till det för er). MEN, dagen ni hittar en kille som ni verkligen vill ha, så är det kanske 50%(?????) risk att han resonerar som mig, ni får inte ha haft för många. Andra hälften skiter kanske i hur många ni haft och säger att det är i 'det förflutna'.

50/50 skulle jag tro i alla fall. Där nånstans. Så om ni vill chansa så är det väl bara o knulla runt som fan? Men då blir ni ju enligt min teori(ja, jag spekulerar egentligen bara) bara hälften så attraktiva som _flickvänner_.

Varför skulle man vilja vara flickvän till en idiot ?
Citera
2009-07-07, 19:49
Medlem
Sotarmurres avatar
Dom killarna som skriver att dom inte bryr sig om hur många deras kvinnor varit med. Är dom slampor dom också tror ni?
Citera
2009-07-07, 20:03
Medlem
jimimarus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotarmurre
Dom killarna som skriver att dom inte bryr sig om hur många deras kvinnor varit med. Är dom slampor dom också tror ni?

självklart, iaf 98% av dom.
Citera
2009-07-07, 20:07
Medlem
WordWarriors avatar
Varför skulle det finnas någon gräns överhuvudtaget? Sex är skönt och bra för hälsan!
Citera
2009-07-07, 20:38
Medlem
Mazors avatar
Är väl ändå lite jobbigt att bli ihop med en tjej som har en massa olika killar som jämnt och ständigt kommer upp och frågar om hon ska med hem och ha sex som dem hade för ett tag sedan, varje gång ni går ut.

Kalla mig konservativ men jag vill se på min flickvän som en tjej som ändå är något oskuldsfull... Några sexpartners per år går väl an men 20+ om året är ju ändå en ny var och varannan helg
Citera
2009-07-07, 20:42
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mazor
Är väl ändå lite jobbigt att bli ihop med en tjej som har en massa olika killar som jämnt och ständigt kommer upp och frågar om hon ska med hem och ha sex som dem hade för ett tag sedan, varje gång ni går ut.

Kalla mig konservativ men jag vill se på min flickvän som en tjej som ändå är något oskuldsfull... Några sexpartners per år går väl an men 20+ om året är ju ändå en ny var och varannan helg

Det är din prioritering och den är så god som någon. Människor är olika och ska tillåtas vara det.
Citera
2009-07-07, 21:19
Medlem
PoltoXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sockerdricka
Massa bra text...

Detta inlägg stämmer precis med vad jag tänker och tycker.

I mitt fall känns det lite skruvat då jag träffat en dam som har haft ett antal fler sexpartners än mig. Jag känner faktiskt att jag inte kan titta med samma ögon på henne som innan. Har ingen aning om hur allt kom på tal. Till saken hör det att samhället som vi bor i är relativt litet, dvs mindre än 4000pers och att jag blir bukis med väldigt många bekanta ansikten. Detta tror jag påverkar betydligt mer än om jag skulle bott i en stad som det bor betydligt fler i. Och att jag slapp föreställa mig min nuvarande parter ha samlag med personerna jag möter när jag går tillsammans med henne på konsum.

Min fråga är nu hur fan jag ska släppa detta! Har verkligen försökt, men det är fruktansvärt svårt. Känner ett visst obehag när vi börjar diskutera vänner, bekanta och dyligt som jag vet att hon har haft umgänge med. Hon har dessutom talat om för mig vilka personerna i fråga är. Utan att jag har bett om det...
Citera
2009-07-07, 21:34
Medlem
Har skummat igenom tråden en aning och lägger inte in ngn större värdering i topic.
Men kan konstatera att det är bra att det finns slampor annars hade vissa aldrig fått knulla
Citera
2009-07-07, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kriptokia
Skulle jag träffa en kvinna som är låt säga 26-28, så får hon ha haft max 3-4 sexpartners i livet, helst 1-2. Annars är det nobben direkt om det funnits fler. Men det är min åsikt bara

Du kommer nog att vara singel resten av ditt liv med den inställningen....
Citera
2009-07-08, 01:40
Medlem
-snW-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kriptokia
Skulle jag träffa en kvinna som är låt säga 26-28, så får hon ha haft max 3-4 sexpartners i livet, helst 1-2. Annars är det nobben direkt om det funnits fler. Men det är min åsikt bara
HAHA LYCKA TILL!
Citera
2009-07-08, 02:02
Medlem
Jag själv skulle inte vilja vara med en tjej som har allt för många sexpartners.
Jag anser mig för övrigt inte vara en moralgubbe, men i det här fallet säger mig min magkänsla detta att en tjej som ligger på 50-100 sexpartners är en tjej/kvinna jag skulle säga nej tack till. MEN jag dömer inte de tjejer/killar som knullar runt mycket. Se bara till att skydda er!

När det gäller mig själv har jag legat med alldeles för få. Men det ämnet hör till en annan diskussion.
Citera
2009-08-21, 11:38
Bannlyst
jag kan säga er att jag är tjej, 29år och har haft mellan 70 och 80 sexpartners. jag struntar fullständigt i om nån av er, som jag inte känner, skulle ha nåt problem med det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in