2006-03-16, 21:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Beckzzy
Omg , vad e detta . Fördommar , ja jag vet inte vad...

så det är okej att killar knullar med många ?
Kille - många = Hetare
Tjej - många = Slampa
vart e världen på väg .

Jag e en ung snygg o otroligt sexig tjej .
Jag gillar sex .
Jag har haft många, många sexpartners .
å de som ser ner på mig för att jag gillar detta och inte e så sugen på förhållande är ju antagligen bara avundsjuka på att de själva inte vågar göra som mig (leva så som jag själv vill )

Hur jag e som person har inget med att göra hur många sexpartners jag har haft . För jag e världens goaste ! å trogen e jag alltid mot mina pojkvänner . Otrohet e inget för mig .
men de ska ajg ju inte ens behöva förklara, en självklar sak om man har förhållande.
fattar igentligen inte vad problemet är .
de enda jag ser är att man kanske utsätter sig för större risk att få könsjukdommar . Men man kan ju klamydia även om man bara varit med tre .

En kille kan inte ta de att en tjej har varit med fler än han själv , han känner sig i lägre rang då. å de funkar ju inte ... hahah

Alltså till att börja med, vart i den här tråden har någon sagt att det är ok eller rent av sexigt att en kille har haft många sexpartners men att det är slampigt för en tjej att ha haft det? För det andra så är det här internet, om någon uttrycker en åsikt så lär de med stor sannolikhet uttrycka en åsikt de står för eftersom de är helt anonyma och inte har något att vinna på att ljuga. Så om någon tycker att det är äckligt med folk som har sex hit och dit så är det en åsikt som de måste få ha och som väldigt många FAKTISKT har. Och det behöver inte alls handla om avundsjuka (även om det är möjligt) men tanken som slår mig är att detta är ett forum, meningen med ett forum är att uttrycka olika åsikter och tråden handlar om ett ämne där många har åsikter. Om det bara fanns folk här som representerade en endaste åsikt och inte någon form av motsats då vore det rätt poänglöst att ens starta en tråd.
Citera
2006-03-16, 21:55
Medlem
skumrasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckzzy
Omg , vad e detta . Fördommar , ja jag vet inte vad...

så det är okej att killar knullar med många ?
Kille - många = Hetare
Tjej - många = Slampa
vart e världen på väg .

Jag e en ung snygg o otroligt sexig tjej .
Jag gillar sex .
Jag har haft många, många sexpartners .
å de som ser ner på mig för att jag gillar detta och inte e så sugen på förhållande är ju antagligen bara avundsjuka på att de själva inte vågar göra som mig (leva så som jag själv vill )

Hur jag e som person har inget med att göra hur många sexpartners jag har haft . För jag e världens goaste ! å trogen e jag alltid mot mina pojkvänner . Otrohet e inget för mig .
men de ska ajg ju inte ens behöva förklara, en självklar sak om man har förhållande.
fattar igentligen inte vad problemet är .
de enda jag ser är att man kanske utsätter sig för större risk att få könsjukdommar . Men man kan ju klamydia även om man bara varit med tre .

En kille kan inte ta de att en tjej har varit med fler än han själv , han känner sig i lägre rang då. å de funkar ju inte ... hahah

å du kan intte stava och bryr dig inte äns om att försöka framsstå som intellegent . du värkar vara ett riktit kap asså.
Citera
2006-03-16, 22:04
Medlem
jagvetdetduintes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skumrask
å du kan intte stava och bryr dig inte äns om att försöka framsstå som intellegent . du värkar vara ett riktit kap asså.

Jag har problem med att förstå sarksam ibland,...
Citera
2006-03-16, 22:17
Medlem
skumrasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetdetduinte
Jag har problem med att förstå sarksam ibland,...

Nej, jag är nog bara bitter och avundsjuk just nu.
Citera
2006-03-16, 22:54
Medlem
L.Skugges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.N
Ja du visar ju tydligt att det finns anledning för dem att revoltera mot gällande förtryck och fördomar

Jag trodde det var biologiskt att bli homo. Skulle man bli lebb bara för att nån tycker att heterokvinnor som ligger i lite väl är slinkor? Märkligt. Låter lite som en norman-slutsats. Men han skulle nog säga att det finns dom som blir svarta bara för att dom är mot rasism.
Citera
2006-03-16, 23:33
Medlem
Dubbelmoral!

Samma killar som sååå ser upp till sina polare som är players - är desamma som sen ser ner på tjejerna som dessa players varit med..

Det värsta är att även dessa players är med och snackar skit om de tjejer de varit med - vilket i sin tur gör att tjejer drar öronen till sig - och deras "marknad" därför borde minska?!

Snacka om dubbelmoral!

Hursomhelst - min åsikt är - så länge man gör nåt som man mår bra av, så ska ALLA andra skita i det! Hur skulle det se ut om hon frågade hur många ggr du petat i näsan, och om du gjort d mer än 10-15 ggr så är du dömd.

Gör inte sex till en större grej än det är - skulle däremot bli orolig om en tjej på 23 sa att hon varit KÄR i 50 olika killar de senaste 5 åren..
Citera
2006-03-16, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skumrask
Om man inte kan göra annat än gnälla på stavning, borde man nog inte säga något alls.
Ingen gillar översittare.
Citera
2006-03-17, 00:41
Medlem
Dr. Wankensteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piffi
Är nyfiken på att höra fler killars kommentarer angående den här frågan...
Jag skulle känna mig hedrad om jag fick bli nr. 51.
Citera
2006-03-17, 10:26
Medlem
J.Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.Skugge
Jag trodde det var biologiskt att bli homo. Skulle man bli lebb bara för att nån tycker att heterokvinnor som ligger i lite väl är slinkor? Märkligt. Låter lite som en norman-slutsats. Men han skulle nog säga att det finns dom som blir svarta bara för att dom är mot rasism.

Även de som har åsikten att man måste vara flata för att vara trötta på när man är slinka för att man valt att ha många lösa förbindelser som kvinna lär ju få folk att bli förbannad
Citera
2006-03-17, 10:57
Medlem
J.Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetdetduinte
Bara ett litet tillägg. Med tanke på att tjejer bara kan/bör/brukar vara sexuellt aktiva 75% av sin tid är det som att en kille skulle haft sex med ca: 67 personer när de är 23 år... Jag tror inte att ett stort antal one night stands gör dig till en bättre älskare än en person med några få längre förhållanden, tvärtom.

Den sista meningen håller jag med om...

Men nog katten kan man som tjej ha sex även om man har mens? Man behöver väl inte stoppa in kuken där det blöder för att det ska vara sex?
Citera
2006-03-17, 11:02
Medlem
jagvetdetduintes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av [ZickZack]
Samma killar som sååå ser upp till sina polare som är players - är desamma som sen ser ner på tjejerna som dessa players varit med..

Det där stämmer verkligen inte in på mig. Det som jag imponeras av är inte att en kille lyckas knulla en slampa, istället är det killen som blir tillsammans med den småpryda prinsessan som får min respekt.
Citera
2006-03-17, 11:03
Medlem
Jag har inget problem med om folk har många sexpartners, problemet jag har är ofta hur de gör det. Några exempel ligger med en tjej/kille i samma umgängeskrets och behandlar sedan personen i fråga som skit. Ligga med hur många som helst utan att använda kondom och sedan klaga över sin klamydia. Försöka dra över sina vänners syskon, vänner och partners utan att ha dåligt samvete för det. Förutom detta få folk ha 1000 sexpartners om de vill, men de ska fan kunna uppföra sig som folk ändå...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in