Citat:
Ursprungligen postat av Beckzzy
Omg , vad e detta . Fördommar , ja jag vet inte vad...
så det är okej att killar knullar med många ?
Kille - många = Hetare
Tjej - många = Slampa
vart e världen på väg .
Jag e en ung snygg o otroligt sexig tjej .
Jag gillar sex .
Jag har haft många, många sexpartners .
å de som ser ner på mig för att jag gillar detta och inte e så sugen på förhållande är ju antagligen bara avundsjuka på att de själva inte vågar göra som mig (leva så som jag själv vill )
Hur jag e som person har inget med att göra hur många sexpartners jag har haft . För jag e världens goaste ! å trogen e jag alltid mot mina pojkvänner . Otrohet e inget för mig .
men de ska ajg ju inte ens behöva förklara, en självklar sak om man har förhållande.
fattar igentligen inte vad problemet är .
de enda jag ser är att man kanske utsätter sig för större risk att få könsjukdommar . Men man kan ju klamydia även om man bara varit med tre .
En kille kan inte ta de att en tjej har varit med fler än han själv , han känner sig i lägre rang då. å de funkar ju inte ... hahah
så det är okej att killar knullar med många ?
Kille - många = Hetare
Tjej - många = Slampa
vart e världen på väg .
Jag e en ung snygg o otroligt sexig tjej .
Jag gillar sex .
Jag har haft många, många sexpartners .
å de som ser ner på mig för att jag gillar detta och inte e så sugen på förhållande är ju antagligen bara avundsjuka på att de själva inte vågar göra som mig (leva så som jag själv vill )
Hur jag e som person har inget med att göra hur många sexpartners jag har haft . För jag e världens goaste ! å trogen e jag alltid mot mina pojkvänner . Otrohet e inget för mig .
men de ska ajg ju inte ens behöva förklara, en självklar sak om man har förhållande.
fattar igentligen inte vad problemet är .
de enda jag ser är att man kanske utsätter sig för större risk att få könsjukdommar . Men man kan ju klamydia även om man bara varit med tre .
En kille kan inte ta de att en tjej har varit med fler än han själv , han känner sig i lägre rang då. å de funkar ju inte ... hahah

Alltså till att börja med, vart i den här tråden har någon sagt att det är ok eller rent av sexigt att en kille har haft många sexpartners men att det är slampigt för en tjej att ha haft det? För det andra så är det här internet, om någon uttrycker en åsikt så lär de med stor sannolikhet uttrycka en åsikt de står för eftersom de är helt anonyma och inte har något att vinna på att ljuga. Så om någon tycker att det är äckligt med folk som har sex hit och dit så är det en åsikt som de måste få ha och som väldigt många FAKTISKT har. Och det behöver inte alls handla om avundsjuka (även om det är möjligt) men tanken som slår mig är att detta är ett forum, meningen med ett forum är att uttrycka olika åsikter och tråden handlar om ett ämne där många har åsikter. Om det bara fanns folk här som representerade en endaste åsikt och inte någon form av motsats då vore det rätt poänglöst att ens starta en tråd.